A
Arden Papuççiyan
Misafir
Markalarla yayıncıları bir araya getiren canlı yayın reklam teknolojisi sunan bir platform olarak karşımıza çıkan LIVAD'dan sizlere geçtiğimiz Nisan ayında bahsetmiştik. Markaların, canlı yayınlarda izleyici deneyiminden ödün vermeden reklam gösterimi yapabilmelerini sağlayan LIVAD, 400 bin dolar yatırım aldı.
400 bin dolarlık yatırım turu TechOne VC liderliğinde gerçekleşti. TechOne VC liderliğindeki yatırım turuna StartersHub ve twozero Ventures’ın yanı sıra Ömer Aras ve Can Tunçer de katıldı.
Arda Genç, Bera Aksay ve Akın Sert tarafından kurulan LIVAD, geliştirdiği yapay zeka destekli yazılım ile markaların, Twitch ve Youtube gibi platformlarda gerçekleşen canlı yayınlara zarif ve yayını bölmeyen reklamlar yerleştirebilmelerini sağlıyor.
LIVAD, veriye dayalı yaklaşımıyla yayıncıların markalar tarafından fark edilmelerini ve içeriklerini kazanca dönüştürmelerini sağlarken aynı zamanda markaların reklamlarını, yayın akışını kesintiye uğratmadan yayıncıların ekranlarında otomatik olarak göstermelerine de olanak tanıyor.
LIVAD tarafından paylaşılan bilgilere göre platformun 1000'den fazla yayıncı işe anlaşması ve aylık 60 milyonun üzerinde bir reklam gösterim kapasitesi bulunuyor.
Aralarında Vodafone, Philips, Yemeksepeti, Schneider Electric gibi markaların bulunduğu 40’tan fazla firma için 100’den fazla reklam kampanyası gerçekleştiren LIVAD, yeni yatırım turu ile birlikte başta İspanya ve Latin Amerika olmak üzere global pazarda hızla büyüyerek “Canlı Yayın Pazarlaması” dendiğinde akla ilk gelen firma olmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi
400 bin dolarlık yatırım turu TechOne VC liderliğinde gerçekleşti. TechOne VC liderliğindeki yatırım turuna StartersHub ve twozero Ventures’ın yanı sıra Ömer Aras ve Can Tunçer de katıldı.
Arda Genç, Bera Aksay ve Akın Sert tarafından kurulan LIVAD, geliştirdiği yapay zeka destekli yazılım ile markaların, Twitch ve Youtube gibi platformlarda gerçekleşen canlı yayınlara zarif ve yayını bölmeyen reklamlar yerleştirebilmelerini sağlıyor.
LIVAD, veriye dayalı yaklaşımıyla yayıncıların markalar tarafından fark edilmelerini ve içeriklerini kazanca dönüştürmelerini sağlarken aynı zamanda markaların reklamlarını, yayın akışını kesintiye uğratmadan yayıncıların ekranlarında otomatik olarak göstermelerine de olanak tanıyor.
LIVAD tarafından paylaşılan bilgilere göre platformun 1000'den fazla yayıncı işe anlaşması ve aylık 60 milyonun üzerinde bir reklam gösterim kapasitesi bulunuyor.
Aralarında Vodafone, Philips, Yemeksepeti, Schneider Electric gibi markaların bulunduğu 40’tan fazla firma için 100’den fazla reklam kampanyası gerçekleştiren LIVAD, yeni yatırım turu ile birlikte başta İspanya ve Latin Amerika olmak üzere global pazarda hızla büyüyerek “Canlı Yayın Pazarlaması” dendiğinde akla ilk gelen firma olmayı hedefliyor.
Kaynak : Webrazzi