Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Çalışanlara ödüller sunan wellness girişimi YuLife, 120 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
Çalışanlara hayat sigortası sunan Londra merkezli wellness girişimi YuLife, Japon sigorta devi Dai-Ichi Life liderliğinde gerçekleşen Seri C turda 120 milyon dolar yatırım aldı. Tura mevcut yatırımcılar Creandum, LocalGlobe, Target Global, Latitude, Anthemis, OurCrowd, Notion, MMC ve Eurazeo da katıldı.Yeni yatırım sonrasında şirketin değerlemesi 800 milyon dolara ulaştı.

Londra merkezli girişim, Jaco Oosthuizen, Jonathan Roomer, Josh Hart, Sam Fromson ve Sammy Rubin tarafından 2017 yılında kuruldu. Girişim, kullanıcılara sağlıklarını ve refahlarını ilk sıraya koymaları için Amazon kuponları ve uçuş milleri gibi teşvikler sunmaya odaklanarak, ölüm üzerine toplu ödeme sağlayan geleneksel rakiplerinden farklılaşmak istiyor.

YuLife, yürüme, bisiklete binme, meditasyon ve farkındalık gibi günlük sağlıklı yaşam aktivitelerini tamamlayarak kazanılabilen kendi sanal para birimi YuCoin'e sahip. Çalışanlar, yaptıkları egzersizleri şirketin uygulamasına kaydedebiliyor ve burada yürüdüğü her mil için onlara bir YuCoin veriliyor. YuCoin'ler, Amazon ve Asos gibi platformlarda kupona dönüşüyor.

YuLife, aldığı yeni yatırımı İngiltere'deki operasyonlarını büyütmek ve ABD'de faaliyetlerine başlamak için kullanacağını açıkladı. Yatırımla birlikte YuLife'ın 200 olan çalışan sayısı da artırılacak. YuLife'ın müşterileri arasında ABD bankası Capital One, fintech Curve, Fransız reklam ajansı Havas Media, İngiliz su şirketi Severn Trent ve gıda hizmetleri işletmesi Sodexo gibi isimler yer alıyor.

YuLife'ın kurucu ortağı ve CEO'su Sammy Rubin, çalışanların artık işverenlerinden daha fazlasını beklediğini ve kendilerinin de bunu sunduğunu söylüyor. Rubin ayrıca bir D2C ürünü olma planlarının olmadığını da sözlerine ekledi.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.