G
Gözde Ulukan
Misafir
E-ticarete olan talep son dönemde ciddi anlamda artmış durumda. Özellikle Covid-19 pandemisi ile hızlanan dijital dönüşüm de bu artışın en önemli nedenlerinden biri diyebiliriz. İçinde bulunduğumuz kasım ayı, diğer indirim dönemleri ve özel günler de e-ticaret platformlarının ve perakende markalarının satış hacimlerini artırmaları konusunda altı çizilebilecek zaman dilimleri olarak karşımıza çıkıyor. Ancak bu dönemler sadece e-ticaret siteleri ya da markalar değil; aracı platformlar için de farklı bir gelir kapısına dönüşebiliyor. Bunun son örneği ise Bundle'dan geldi.
Bir haber yayıncısı olarak ve herkesin haberlere hızlı bir şekilde ulaşmasına yardımcı olan uygulaması ile tanıdığımız Bundle, hayata geçirdiği yeni platformu Bundle Pop-up Store ile markaların, bilhassa indirim dönemlerinde e-ticaret yönlendirmelerine yardımcı oluyor. Öncelikle bunun ne demek olduğundan biraz bahsedelim.
Markalar, bu kapsamda Bundle ile iş birliği yapıyor ve bu iş birliği ile direkt olarak kampanya yönlendirmesi değil, ürünlerin satın alınmasına yönelik yönlendirmeler yapılıyor. Bundle Pop-up Store'a göz attığımızda L'Oréal, Samsung, Yapı Kredi, United Colors of Benetton gibi markalar ile karşılaşıyoruz. Her bir markanın üzerine tıkladığımız zaman bizi o markaların belirli ürünleri karşılıyor.
Sitede, L'Oréal hariç tüm markaların linkleri bizi o markaların kendi sitelerine yönlendiriyor. L'Oréal ürünlerinde ise markanın kendi mağazasının bulunduğu Trendyol sayfasına gidiyoruz. Bu şekilde, aslında bir noktada Bundle'dan ayrılmadan ve hızlı bir şekilde, web sitelerinde saatler süren aramaları da rafa kaldırarak alışveriş yapmış oluyoruz. Kısacası Bundle, markalar ve satıcılar arasında bir ara platform görevi görüyoruz ve buradan gelir elde ediyor.
Bundle Pop-up Store, Black Friday indirimleri ile açılışını yaptı. Black Friday indirimlerinin yanına Bundle kullanıcılarına özel fırsatlar da eklendi. Aralık ayında da Bundle Pop-up Store’da yılbaşı döneminin başlayacağı belirtiliyor. İleride Bundle bu platformu daha geniş bir e-ticaret adımına dönüştürür mü, merakla bekliyoruz.
Bundle Pop-up Store'a buradan göz atabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi
Bir haber yayıncısı olarak ve herkesin haberlere hızlı bir şekilde ulaşmasına yardımcı olan uygulaması ile tanıdığımız Bundle, hayata geçirdiği yeni platformu Bundle Pop-up Store ile markaların, bilhassa indirim dönemlerinde e-ticaret yönlendirmelerine yardımcı oluyor. Öncelikle bunun ne demek olduğundan biraz bahsedelim.
Markalar, bu kapsamda Bundle ile iş birliği yapıyor ve bu iş birliği ile direkt olarak kampanya yönlendirmesi değil, ürünlerin satın alınmasına yönelik yönlendirmeler yapılıyor. Bundle Pop-up Store'a göz attığımızda L'Oréal, Samsung, Yapı Kredi, United Colors of Benetton gibi markalar ile karşılaşıyoruz. Her bir markanın üzerine tıkladığımız zaman bizi o markaların belirli ürünleri karşılıyor.
Sitede, L'Oréal hariç tüm markaların linkleri bizi o markaların kendi sitelerine yönlendiriyor. L'Oréal ürünlerinde ise markanın kendi mağazasının bulunduğu Trendyol sayfasına gidiyoruz. Bu şekilde, aslında bir noktada Bundle'dan ayrılmadan ve hızlı bir şekilde, web sitelerinde saatler süren aramaları da rafa kaldırarak alışveriş yapmış oluyoruz. Kısacası Bundle, markalar ve satıcılar arasında bir ara platform görevi görüyoruz ve buradan gelir elde ediyor.
Bundle Pop-up Store, Black Friday indirimleri ile açılışını yaptı. Black Friday indirimlerinin yanına Bundle kullanıcılarına özel fırsatlar da eklendi. Aralık ayında da Bundle Pop-up Store’da yılbaşı döneminin başlayacağı belirtiliyor. İleride Bundle bu platformu daha geniş bir e-ticaret adımına dönüştürür mü, merakla bekliyoruz.
Bundle Pop-up Store'a buradan göz atabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi