T
Tuğçe İçözü
Misafir
Arz Portföy, Bilişim Vadisi iş birliğiyle hayata geçirdiği 4. Girişim Sermayesi Yatırım Fonu'nun, dijital pazarlama platformu Branchsight'a yatırım yaptığını açıkladı. Yatırımın finansal detayları henüz paylaşılmadı.
Bayilik sistemiyle çalışan birden fazla konumda faaliyet yürüten markalar için geliştirilen Branchsight, markaların birçok konumda yürüttükleri faaliyetlerini merkezi bir sistem üzerinden etkin bir şekilde yönetmelerini sağlıyor. Branchsight'ın çok lokasyonlu markaların dijital pazarlama alanında daha başarılı ve etkili olmalarını hedeflediğini söyleyebiliriz.
Buna ek olarak Branchsight, markaların yerel pazarlama stratejilerini güçlendiriyor. Platform, her bir lokasyon için kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturarak, markaların yerel müşterilerle daha etkili bir iletişim kurmalarına imkan tanıyor. Girişim, platformu üzerinden gerçek zamanlı istatistikler, kurumsal kimliğe uyumlu görseller ve genel müdürlük onaylı otomatik içerik üretimi gibi özellikler sunuyor.
Bununla beraber Branchsight'ın dijital bayim ve dinamik lokasyon reklamları olmak üzere iki farklı ürünü bulunuyor. Dijital bayim, bayiler için pazarlama yönetimi sağlarken, dinamik lokasyon reklamları, genel müdürlük için performansı yüksek yerelleştirilmiş reklamlar sunuyor. Girişimin sitesinde yer alan bilgilere göre, Branchsight'ın referansları arasında Michelin, Vestel ve Toshiba bayileri yer almakta.
Arz Portföy Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Murat Onuk yatırım özelinde yaptığı açıklamada; dijital pazarlamanın günümüz iş dünyasında giderek artan bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Murat Onuk, bu alandaki gelişmeleri dikkatle takip ettiklerini belirtirken, girişim sermayesi yatırımları ile Türkiye'nin dijital dönüşümünü hızlandırma ve ekonomik büyümesine katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.
Kaynak : Webrazzi
Girişimin faaliyet alanı
Bayilik sistemiyle çalışan birden fazla konumda faaliyet yürüten markalar için geliştirilen Branchsight, markaların birçok konumda yürüttükleri faaliyetlerini merkezi bir sistem üzerinden etkin bir şekilde yönetmelerini sağlıyor. Branchsight'ın çok lokasyonlu markaların dijital pazarlama alanında daha başarılı ve etkili olmalarını hedeflediğini söyleyebiliriz.
Buna ek olarak Branchsight, markaların yerel pazarlama stratejilerini güçlendiriyor. Platform, her bir lokasyon için kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturarak, markaların yerel müşterilerle daha etkili bir iletişim kurmalarına imkan tanıyor. Girişim, platformu üzerinden gerçek zamanlı istatistikler, kurumsal kimliğe uyumlu görseller ve genel müdürlük onaylı otomatik içerik üretimi gibi özellikler sunuyor.
Bununla beraber Branchsight'ın dijital bayim ve dinamik lokasyon reklamları olmak üzere iki farklı ürünü bulunuyor. Dijital bayim, bayiler için pazarlama yönetimi sağlarken, dinamik lokasyon reklamları, genel müdürlük için performansı yüksek yerelleştirilmiş reklamlar sunuyor. Girişimin sitesinde yer alan bilgilere göre, Branchsight'ın referansları arasında Michelin, Vestel ve Toshiba bayileri yer almakta.
Arz Portföy Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Murat Onuk yatırım özelinde yaptığı açıklamada; dijital pazarlamanın günümüz iş dünyasında giderek artan bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Murat Onuk, bu alandaki gelişmeleri dikkatle takip ettiklerini belirtirken, girişim sermayesi yatırımları ile Türkiye'nin dijital dönüşümünü hızlandırma ve ekonomik büyümesine katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.
Kaynak : Webrazzi