24 Ağustos 2023 Perşembe Saat: 14:00 ‘te gerçekleşecek webinarımıza bekliyoruz.
Bitrix24 Telefon (Çağrı Merkezi) Modülü
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak kayıt olmaya gerek duymadan anında seminerimize katılabilirsiniz.
Katılım: https://globalnet.com.tr/webinar
Webinara katılarak Bitrix24 çağrı merkezi entegrasyonu ve kullanımı konusunda ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Bitrix24, çağrı merkezi entegrasyonu sağlayarak müşteri ilişkileri yönetimini daha etkili bir şekilde yapmanıza yardımcı olur. Bu entegrasyon sayesinde müşteri aramalarını izlemek, kaydetmek, yönetmek ve analiz etmek gibi işlemleri daha kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bitrix24, çeşitli çağrı merkezi sistemleriyle entegrasyon sağlayabilir ve müşteri iletişimini daha verimli bir şekilde yönetmenize olanak tanır.
GLOBALNET Bitrix24’e Değer Katan Hizmetler :
Bitrix24 Gold Partner ve Yetkili Eğitim Sağlayıcı GLOBALNET, Bitrix24 Cloud ve On-Premise kullanıcıları için kurulum, yapılandırma, süreç tasarımı, özelleştirme, otomasyon, entegrasyon, optimizasyon, veri transferi, eğitim, danışmanlık, yazılım geliştirme, sanal sunucu ve sürekli destek hizmetleri sunmaktadır.
Kaynak : Globalnet
Bitrix24 Telefon (Çağrı Merkezi) Modülü
Aşağıdaki bağlantıya tıklayarak kayıt olmaya gerek duymadan anında seminerimize katılabilirsiniz.
Katılım: https://globalnet.com.tr/webinar
Webinara katılarak Bitrix24 çağrı merkezi entegrasyonu ve kullanımı konusunda ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Bitrix24, çağrı merkezi entegrasyonu sağlayarak müşteri ilişkileri yönetimini daha etkili bir şekilde yapmanıza yardımcı olur. Bu entegrasyon sayesinde müşteri aramalarını izlemek, kaydetmek, yönetmek ve analiz etmek gibi işlemleri daha kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bitrix24, çeşitli çağrı merkezi sistemleriyle entegrasyon sağlayabilir ve müşteri iletişimini daha verimli bir şekilde yönetmenize olanak tanır.
GLOBALNET Bitrix24’e Değer Katan Hizmetler :
Bitrix24 Gold Partner ve Yetkili Eğitim Sağlayıcı GLOBALNET, Bitrix24 Cloud ve On-Premise kullanıcıları için kurulum, yapılandırma, süreç tasarımı, özelleştirme, otomasyon, entegrasyon, optimizasyon, veri transferi, eğitim, danışmanlık, yazılım geliştirme, sanal sunucu ve sürekli destek hizmetleri sunmaktadır.
Kaynak : Globalnet