T
Tuğçe İçözü
Misafir
Bershka, yalnızca dijital kullanıma odaklanan AR giyim ürünleriyle, yeni bir NFT koleksiyonuna ön hazırlık yapıyor olabilir. İlk olarak Haziran ayında Smiley markası kapsamında DRESSX ile iş birliği yapan Bershka, yılbaşına özel artırılmış gerçeklik (AR) koleksiyonunu yayınladı. Bershka'nın sitesi üzerinden de görüntülenebilen koleksiyon, DRESSX uygulaması üzerinden de sanal ürün deneme deneyimi sunuyor.
Koleksiyonda altın zincir, parlak dans elbisesi, metalik balon elbise ve dev lacivert kaban olmak üzere 4 farklı parça yer alıyor. Koleksiyonu denemek isteyen kullanıcılar, DRESSX uygulaması üzerinden Bershka'nın ürünlerini seçerek sanal ürün deneyimini başlatabilir. Bershka, ayrıca sitesinde DRESSX'e yönlendiren bir QR koda yer veriyor.
Bershka'nın DRESSX ile kurguladığı dijital ürün deneme adımı herhangi bir şekilde satın almaya yönlendirmiyor. Bu anlamda bu ürünlerin yalnızca dijital deneyimlere özel olarak üretildiğini belirtelim. Bershka'nın ortak olarak DRESSX'i seçmesinin nedeni ise şirketin dijital giyim konusundaki vizyonu ve NFT pazaryeri olabilir.
DRESSX'in vizyonu dijital koleksiyonlar aracılığıyla kıyafet üretiminin azaltılması ve böylece tekstil alanında sürdürülebilir üretime katkıda bulunmak. Şirket, fiziksel modanın yarattığı heyecanı, dijitalde yakalamak istiyor. DRESSX ayrıca platformunda yayınlanan giyim koleksiyonlarının kullanıcılar tarafından sosyal ağlarda ve online görüşmelerde giyilebileceğini belirtiyor. Şirketin mottosu, "Daha az alışveriş yapma, dijital moda alışverişi yap." olarak öne çıkmakta.
Mart ayında NFT pazar yerini açan DRESSX, kullanıcılarını NFT koleksiyonlarında ikincil satışlara da teşvik ediyor. nft.dressx.com üzerinden koleksiyonlar yayınlayan şirket, şimdiye kadar pek çok markanın gözde platformu oldu. Hem AR hem de NFT ortaklıklarına imza atan DRESSX, Burberry, Balenciaga, Off-White, Dolce & Gabbana, Khaite ve Palm Angels gibi markalarla bir araya geldi.
Bu da bizlere, Bershka'nın Artırılmış Gerçeklik destekli dijital giyim koleksiyonunun, önümüzdeki dönemde bir NFT koleksiyonuna da dönüşebileceğini gösteriyor. Bershka, özellikle metalik balon elbise gibi fiziksel olarak seri üretiminde güçlük çekebileceği ürünleri, yalnızca dijital ortamlarda kullanmak üzere NFT formatında satışa açabilir.
Kaynak : Webrazzi
Koleksiyonda altın zincir, parlak dans elbisesi, metalik balon elbise ve dev lacivert kaban olmak üzere 4 farklı parça yer alıyor. Koleksiyonu denemek isteyen kullanıcılar, DRESSX uygulaması üzerinden Bershka'nın ürünlerini seçerek sanal ürün deneyimini başlatabilir. Bershka, ayrıca sitesinde DRESSX'e yönlendiren bir QR koda yer veriyor.
Bershka'nın DRESSX ile kurguladığı dijital ürün deneme adımı herhangi bir şekilde satın almaya yönlendirmiyor. Bu anlamda bu ürünlerin yalnızca dijital deneyimlere özel olarak üretildiğini belirtelim. Bershka'nın ortak olarak DRESSX'i seçmesinin nedeni ise şirketin dijital giyim konusundaki vizyonu ve NFT pazaryeri olabilir.
DRESSX'in vizyonu dijital koleksiyonlar aracılığıyla kıyafet üretiminin azaltılması ve böylece tekstil alanında sürdürülebilir üretime katkıda bulunmak. Şirket, fiziksel modanın yarattığı heyecanı, dijitalde yakalamak istiyor. DRESSX ayrıca platformunda yayınlanan giyim koleksiyonlarının kullanıcılar tarafından sosyal ağlarda ve online görüşmelerde giyilebileceğini belirtiyor. Şirketin mottosu, "Daha az alışveriş yapma, dijital moda alışverişi yap." olarak öne çıkmakta.
Mart ayında NFT pazar yerini açan DRESSX, kullanıcılarını NFT koleksiyonlarında ikincil satışlara da teşvik ediyor. nft.dressx.com üzerinden koleksiyonlar yayınlayan şirket, şimdiye kadar pek çok markanın gözde platformu oldu. Hem AR hem de NFT ortaklıklarına imza atan DRESSX, Burberry, Balenciaga, Off-White, Dolce & Gabbana, Khaite ve Palm Angels gibi markalarla bir araya geldi.
Bu da bizlere, Bershka'nın Artırılmış Gerçeklik destekli dijital giyim koleksiyonunun, önümüzdeki dönemde bir NFT koleksiyonuna da dönüşebileceğini gösteriyor. Bershka, özellikle metalik balon elbise gibi fiziksel olarak seri üretiminde güçlük çekebileceği ürünleri, yalnızca dijital ortamlarda kullanmak üzere NFT formatında satışa açabilir.
Kaynak : Webrazzi