T
Tuğçe İçözü
Misafir
Berqnet Genel Müdürü Hakan Hintoğlu, Webrazzi Summit'te gerçekleştirdiği konuşmasında B2B girişimlerde ürün-pazar uyumunu ele aldı. Ürün ve proje satışında uygun satış modeli üzerine konuşan Hintoğlu, online, iş ortakları kanalıyla ve doğrudan satış ekibiyle yapılan satışları değerlendirdi.
Hintoğlu, ayrıca izleyicilere kurumsal müşteriler için önemli değer parametrelerinden bahsetti. Bu parametreler arasında çözülen sorunun büyüklüğü, lider marka veya girişimin vizyonu ve iddiası, çözüm setinin genişliği yer alıyor. Aynı zamanda Hintoğlu, parametrelerden söz ederken ilk satın alma maliyeti, toplam satın alma maliyeti, ödeme koşulları ve kalite kavramlarını da değerlendirdi. Yine parametreler kapsamında deneme, satın alma, kurulum ve kullanım kolaylığı kavramları gündeme geldi. Bu bağlamda Hintoğlu eğitim ve destek konularına da değindi.
Konuşmasının ilerleyen kısımlarında satış kanalları için önemli parametreleri paylaşan Hintoğlu, bilinen marka veya girişimin vizyonu ve iddiası üzerine örnekler verdi. İlk satıştaki gelir, hizmet, üyelik bedeli, yedek parça gibi tekrar eden gelir ve ödeme koşulları alanlarında değerlendirmelerde bulundu. Müşteri memnuniyeti, kalite ve çözüm setinin genişliği konularına açıklık getiren Hintoğlu müşteriye denetme kolaylığı kavramının üzerinde durdu. Aynı şekilde satın alma, kurulum, kullanım ve izleme kolaylığı kavramlarını detaylandırdı.
Konuşmasında "Nerede Pivot Gerekebilir?" sorusunu yanıtlayan Hintoğlu, ortaklıklar, ana kaynaklar, maliyet yapısı ve gelir kalemleri üzerinde durdu.
Kaynak : Webrazzi
Hintoğlu, ayrıca izleyicilere kurumsal müşteriler için önemli değer parametrelerinden bahsetti. Bu parametreler arasında çözülen sorunun büyüklüğü, lider marka veya girişimin vizyonu ve iddiası, çözüm setinin genişliği yer alıyor. Aynı zamanda Hintoğlu, parametrelerden söz ederken ilk satın alma maliyeti, toplam satın alma maliyeti, ödeme koşulları ve kalite kavramlarını da değerlendirdi. Yine parametreler kapsamında deneme, satın alma, kurulum ve kullanım kolaylığı kavramları gündeme geldi. Bu bağlamda Hintoğlu eğitim ve destek konularına da değindi.
Konuşmasının ilerleyen kısımlarında satış kanalları için önemli parametreleri paylaşan Hintoğlu, bilinen marka veya girişimin vizyonu ve iddiası üzerine örnekler verdi. İlk satıştaki gelir, hizmet, üyelik bedeli, yedek parça gibi tekrar eden gelir ve ödeme koşulları alanlarında değerlendirmelerde bulundu. Müşteri memnuniyeti, kalite ve çözüm setinin genişliği konularına açıklık getiren Hintoğlu müşteriye denetme kolaylığı kavramının üzerinde durdu. Aynı şekilde satın alma, kurulum, kullanım ve izleme kolaylığı kavramlarını detaylandırdı.
Konuşmasında "Nerede Pivot Gerekebilir?" sorusunu yanıtlayan Hintoğlu, ortaklıklar, ana kaynaklar, maliyet yapısı ve gelir kalemleri üzerinde durdu.
Kaynak : Webrazzi