Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Berlin merkezli femtech şirketi Inne, 10 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Kadın sağlığı üzerine odaklanan sağlık girişimi Inne, 10 milyon dolar yatırım aldı. Yatırım turu, DSM Venturing liderliğinde gerçekleştirildi. Turda Borski Fonu ve Calm Storm Ventures'ın yanı sıra Taavet Hinrikus, Dr Fiona Pathiraja ve Rolf Schromgens gibi melek yatırımcılar da yer aldı. Şirket, yeni aldığı yatırımı ABD'ye genişlemek ve Ar-Ge faaliyetlerini genişletmek için kullanacağını açıkladı.

Inne'nin kurucusu ve CEO'su Eirini Rapti, "Inne, dünya çapında milyonlarca kadının güvenilir ortağı olabilir. Amacımız kadın sağlığı ile ilgili bilgiye erişimi demokratikleştirmek" ifadelerini kullanarak şirketin önemini ortaya koyuyor.

2016 yılında kurulan şirket, salya örneklemesinden kadınların doğurganlık hormonu oranını ölçüyor. Geliştirdiği cihaz, luteinizan hormonu (LH) ve folikül stimülan hormonuna (FSH) odaklanıyor. (LH, vücudunuzdaki östrojen seviyesini düzenleyerek ve yumurta hücrelerinin gelişimi ve salımını tetiklemek için FSH ile birlikte çalışıyor.) kullanıcıların yumurtlama, adet döngüsü ve hormon seviyeleri hakkında bilgi sunuyor.

Geçtiğimiz sene 2020'deki yatırımları ikiye katlayan femtech pazarında henüz keşfedilmemiş büyük bir alan var. Pazarın önümüzdeki 5 sene içinde büyümesini 3'e katlayarak 65 milyar dolara çıkması bekleniyor.

Mart ayında Alife Health, 22 milyon dolar yatırım aldığını duyurdu. Yatırım turu Lux Capital, Union Square Ventures ve Maveron tarafından yönetildi. Bu, ABD merkezli girişimin geçen sene aldığı 9,5 milyon dolarlık yatırımından bir sene sonra geldi. 2020 yılında yola çıkan şirket, tüp bebek tedavisi için kişisel veri topluyor. Kişiselleştirilmiş doğurganlık verileriyle süreci klinik olarak destekliyor. Amaç, yapay zeka teknolojisiyle bu alandaki başarı oranını yükseltmek.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.