Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi B2B satış süreçlerini tek bir linkte toplayan Flowla, 1,3 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
B2B satış süreçlerini tek bir linkte toplayan Flowla, 1,3 milyon dolar yatırım aldı. Yatırım turuna Antler, Fuel Ventures, ScaleX Ventures ve Logo Ventures katılım gösterdi. Girişim, aldığı yatırımı ürün geliştirme alanında kullanacak.

Flowla, satış sürecindeki tüm dokümanları, aksiyonları ve iletişimi tek bir platformda bir araya getiriyor. Böylece satıcı ve alıcı arasındaki kopukluğu ortadan kaldırmaya destek oluyor. Ürünün kullanıcıları arasında Deel ve Insider gibi şirketler de yer alıyor.

Satış sürecinin tamamının tek bir linkte, adım adım ilerleyen bir dijital akış haline getiren çözüm, paylaşılan bilgilere göre süreçlerde yüzde 50’yi aşan hız artışı sağlıyor.


2022’de temelleri atılan İngiltere merkezli Flowla, Erdem Gelal, Alper Yurder ve Oğuz Gelal tarafından kuruldu. İngiltere’de yaşayan Türk girişimcilerden oluşan kurucu ekip, birbirini tamamlayan global deneyimleri bir araya getiriyor. Ayrıca şirketin kurucularının satış alanında uluslararası deneyimi ve yine satış otomasyonu odağında başarılı bir exit’i bulunuyor.

Erdem Gelal, daha önce Groupe UP tarafından 2019’da satın alınan bir kurumsal satış çözümünü üretti. Alper Yurder, kariyerinin son on yılında satış liderliği rollerinde 30 milyon dolarlık gelir getirirken, Oğuz Gelal ise Kanada’dan Japonya’ya kadar farklı bölgelerde çeşitli ekiplere liderlik ederek dijital ürünler geliştirdi.

Flowla’nın kurucu ortağı ve CEO’su Erdem Gelal yatırım turu hakkında yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

“Biz satışın geleceğinin, müşterilere sunulan dijital deneyimlerde olduğunu görüyoruz. Rekabet arttıkça, şirketler sadece sundukları hizmetlerle değil, sağladıkları satış deneyimiyle de farklılaşmak zorundalar. Başarının yeni tanımı, potansiyel müşterilerin doğru kararlar vermesine yardımcı olmak. Maalesef uzun e-posta zincirleri artık bunu sağlayamıyor. Aldığımız yatırım, B2B satışın standartlarını belirleyecek ürünü geliştirmemizi sağlayacak .”

ScaleX Ventures’ın Kurucusu ve Yönetici Ortağı Dilek Dayınlarlı şöyle konuştu:

“Satış dünyası hızla gelişiyor ve bu alandaki başarı büyük ölçüde şirketlerin müşterilerinin deneyimini anlama ve iyileştirme yeteneğine bağlı. Flowla, bu dönüşüme liderlik ediyor. Böylesine ileri görüşlü bir şirketle ortaklık kurduğumuz için çok heyecanlıyız.”

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.