Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Armut'un 2022 yılında öne çıkan rakamları

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Arden Papuççiyan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
A

Arden Papuççiyan

Misafir
İtalyan rakibi ProntoPro ile birleşen Armut'un 15 milyon euro yatırım aldığını geçtiğimiz Eylül ayında sizlere aktarmıştık. 2023 yılına 14 ülkede 3 markayla girmeye hazırlanan Armut, 2022 yılı ile ilgili verilerini paylaştı. Armut tarafından aktarılan bilgilere göre girişim, 2022 yılını yüzde 328 gelir büyümesiyle kapattı.

Birleşme sonrasında Armut ve ProntoPro olarak yaklaşık 4 binin üzerinde kategoride toplam 12 milyondan fazla müşteriye hizmet vermeye başlayan şirketin hizmet veren sayısı da 1 milyonu aşarak 1,4 milyon kişiye ulaştı. Birleşme ile oluşan şirketin İstanbul ve Milan ofislerinde 17 farklı milletten oluşan 192 kişilik bir ekip çalışıyor.


2022 yılı içinde 4 milyon 713 bin 46 hizmet talebi alan Armut, yeni eklenen hizmetlerinin sayısında ise yüzde 50 oranında artış yaşadı. 2022 yılında açılan yeni servislerden en popülerleri ise şehirler arası motosiklet taşıma, saatlik oyun ablası ve online çift terapisi servisleri oldu.

HomeRun markasıyla hizmet verilen yurt dışı pazarlarda önemli bir büyüme yaşayan Armut, 2022 yılında İngiltere'de yüzde 97 talep artışı da yaşadı. İngiltere’de en çok talep alan servisler arasında ise sırasıyla boya badana, halı kaplama ve evden eve nakliyat yer alıyor.


Aktarılan bilgilere göre Armut'ta 2022 yılının en çok tercih edilen hizmeti temizlik oldu. 2022 yılı içinde Armut’la toplamda 733 bin 477 kez ev temizlendi. Armut'un nakliyat ve tadilat gibi yüksek talep alan popüler hizmetlerinin yanı sıra kurumsal hizmetler kategorisi de yüzde 30 oranında büyüme kaydetti.

Kurumsal hizmetler kategorisinde en çok talep alan hizmet ise sosyal medya yönetimi ve danışmanlığı oldu. Kurumsal hizmetler içinde yer alan vize danışmanlığı hizmeti ise yüzde 493 büyümeyle tüm servisler arasında en fazla büyüme gösteren 5. hizmet oldu.

Armut’un en çok büyüme gösteren hizmetler listesinde yer alan hizmetlerden biri de yüzde 377 büyüme ile prefabrik ev yapımı oldu. Geçtiğimiz seneye göre en fazla büyüme gösteren servisler ise sırasıyla yüzde 1036 talep artışı ile yük taşıma ve yüzde 852 büyüme ile doğum günü mekanları oldu.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.