Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Animoca Brands, 45 milyon dolar yatırım ile Japonya operasyonunu güçlendiriyor

  • Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Blockchain oyunlarının ve Web3 alanının tanınmış yatırımcısı Animoca Brands, Japonya'daki operasyonunu yeni bir yatırım ile güçlendiriyor. Animoca Brands, Japonya'daki işletmesine yatırım öncesi 500 milyon dolar değerleme üzerinden 45 milyon dolar yatırım yaptı. Yatırıma Japonya'nın 360 yıllık köklü bankası MUFG Bank da katıldı.

Şimdiye kadar Dapper, OpenSea, Magic Eden, Niftys ve Flow gibi sektörün önemli isimlerine yatırım yapan Animoca Brands, 340'tan fazla şirkette 1.5 milyar dolar değerinde portföy yatırıma sahip. Şirketin bu yeni yatırım ile Japonya'daki faaliyetlerini ileri taşımayı hedeflediğini söylemek mümkün.

Animoca Brands Japonya bu yeni yatırımı, popüler fikri mülkiyet lisanslarını güvence altına almak, kurum içi yetenekler geliştirmek, birden fazla ortakla Web3'ün benimsenmesini öne çıkarmak, Japonya'da güvenli bir NFT ekosistemi geliştirirken, şirketin markalı içeriklerinin kullanılabilirliğini/ yararlığını (utility) ve değerini artırmak için kullanacak.

Her ne kadar Japonya'nın yasal yaptırımları, kardan yüzde 30 vergi gibi kurallarla kripto girişimleri için elverişsiz bir ortam sunsa da, Japonya'daki kullanıcıların NFT'lere ilgisi Animoca Brands'i bu riski göze almaya itiyor olabilir.

Özellikle kültürel açıdan anime, manga, oyun, film ve müzik alanlarında zengin bir yapıya sahip olan Japonya sanat camiası, bu eserlerin fikri mülkiyetlerinin NFT'lerle korunması fikrine sıcak bakıyor olabilir.

Eserlerin yaratıcıları kadar hayranlarının da benzer şekilde NFT'lere ilgi duyacağını söyleyebiliriz. Nisan ayında Japonya'nın mesajlaşma devi Line, NFT Pazar yerini kullanıcılara açtı. Şirketin 90 milyon kullanıcısı, Line destekli cüzdanları ile NFT alım satımı gerçekleştirebiliyor.

MUFG ise rakiplerine meydan okumak için yatırımcı rolünü üstlenmiş olabilir. Zira bankanın rakibi Sumitomo Mitsui Banking Corp, geçen ay kurumsal müşterileri için NFT uygulama desteği sunan bir “Token İşletme Laboratuvarı” kuracağını açıkladı. Sumitomo Mitsui Banking Corp bu hizmeti sunmak için blok zincir girişimi HashPort ile iş ortaklığı kurdu. MUFG de Animoca Brands Japonya desteğiyle 50 ülkede 2,400'den fazla konuma yayılan global ağında benzer bir hizmet vermeye başlayabilir.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.