T
Tuğçe İçözü
Misafir
Meta ve Amazon'un, Facebook ve Instagram için yeni uygulama içi alışveriş özelliğini sizlere aktarmıştık. Amazon şimdi de uygulama içi alışveriş konusunda Snapchat ile yeni bir ortaklığa imza attı. Bir şirket sözcüsünün aktardığına göre; ABD'deki kullanıcılar, Amazon'da listelenen ürünleri doğrudan Snapchat üzerinden satın alabilecek.
Kullanıcılar, Amazon'un Snapchat reklamları üzerinden uygulamayı terk etmelerine gerek kalmadan, doğrudan alışveriş yapabilecek. Tıpkı Meta ve Amazon iş birliğinde olduğu gibi kullanıcılar, söz konusu reklamlarda gerçek zamanlı fiyatlandırma, Prime uygunluğu, teslimat tahminleri ve ürün ayrıntılarını görecek.
Amazon'un hem Meta hem de Snapchat ile kurduğu ortaklık, şirketin sosyal ticarete daha fazla odaklandığını açıkça gösteriyor. Bununla beraber Snap de, Amazon ile kurduğu ortaklık ile gelirlerini artırmayı sürdürebilir. Ne de olsa dördüncü çeyrek finansal sonuçlarıyla beklentileri aşan şirket, reklamverenlerin daha küçük sosyal ağlara yönelmesinden faydalandı.
Amazon ile kurulan ortaklık kullanım örneği açısından e-ticaret devlerine ve markalara da göz kırpıyor. Her ne kadar Amazon sözcüsü ortaklığın detaylarını paylaşsa da; Snap şu an için konu hakkında sessizliğini korumayı tercih ediyor.
Aslına bakarsanız bu ortaklık, Amazon ve Snapchat'in ilk ortaklığı değil. Snap ve Amazon Fashion, artırılmış gerçeklik odaklık bir alışveriş deneyimi yaratmak için Kasım başında ortaklığını duyurmuştu. Bu ortaklık sayesinde Snap'te Artırılmış gerçeklik filtreleri ile kullanıcılar denedikleri ürünü Amazon'da satın alabiliyor.
Amazon'un bu denli sosyal ağlara yönelmesinin ardında, TikTok gibi sosyal ağların alışveriş özellikleri geliştirmesinin etkisi mevcut. 2022'den bu yana sosyal alışverişte TikTok öne çıkmaya başlarken, şirket, Ağustos ayında TikTok Shop'u öne çıkarma amacıyla e-ticaret sitelerine yönlendirilen bağlantıları engellemeyi planlamaya başlamıştı. Amazon'un kısa sürede Meta ve Snap ile geliştirdiği ortaklıklar, TikTok'un yaratacağı olası bir trafik düşüşünün önüne geçmek için yeterli olabilir.
Kaynak : Webrazzi
Kullanıcılar, Amazon'un Snapchat reklamları üzerinden uygulamayı terk etmelerine gerek kalmadan, doğrudan alışveriş yapabilecek. Tıpkı Meta ve Amazon iş birliğinde olduğu gibi kullanıcılar, söz konusu reklamlarda gerçek zamanlı fiyatlandırma, Prime uygunluğu, teslimat tahminleri ve ürün ayrıntılarını görecek.
Amazon'un hem Meta hem de Snapchat ile kurduğu ortaklık, şirketin sosyal ticarete daha fazla odaklandığını açıkça gösteriyor. Bununla beraber Snap de, Amazon ile kurduğu ortaklık ile gelirlerini artırmayı sürdürebilir. Ne de olsa dördüncü çeyrek finansal sonuçlarıyla beklentileri aşan şirket, reklamverenlerin daha küçük sosyal ağlara yönelmesinden faydalandı.
Amazon ile kurulan ortaklık kullanım örneği açısından e-ticaret devlerine ve markalara da göz kırpıyor. Her ne kadar Amazon sözcüsü ortaklığın detaylarını paylaşsa da; Snap şu an için konu hakkında sessizliğini korumayı tercih ediyor.
Aslına bakarsanız bu ortaklık, Amazon ve Snapchat'in ilk ortaklığı değil. Snap ve Amazon Fashion, artırılmış gerçeklik odaklık bir alışveriş deneyimi yaratmak için Kasım başında ortaklığını duyurmuştu. Bu ortaklık sayesinde Snap'te Artırılmış gerçeklik filtreleri ile kullanıcılar denedikleri ürünü Amazon'da satın alabiliyor.
Amazon'un bu denli sosyal ağlara yönelmesinin ardında, TikTok gibi sosyal ağların alışveriş özellikleri geliştirmesinin etkisi mevcut. 2022'den bu yana sosyal alışverişte TikTok öne çıkmaya başlarken, şirket, Ağustos ayında TikTok Shop'u öne çıkarma amacıyla e-ticaret sitelerine yönlendirilen bağlantıları engellemeyi planlamaya başlamıştı. Amazon'un kısa sürede Meta ve Snap ile geliştirdiği ortaklıklar, TikTok'un yaratacağı olası bir trafik düşüşünün önüne geçmek için yeterli olabilir.
Kaynak : Webrazzi