A
Arden Papuççiyan
Misafir
Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı sunan AloTech'in Collective Spark liderliğinde 3 milyon dolar yatırım aldığını geçtiğimiz yılın Ağustos ayında sizlere aktarmıştık. 2021 yılında Call Center Studio markası ile birlikte yurt dışına açılan AloTech, 10. yılını kutluyor.
Şirketin 10. yıl kutlaması kapsamında düzenlenen basın buluşmasında AloTech’in ortakları olan CEO Cenk Soyak, CTO İdris Avcı ve CSO Korhan Erçin ile bir araya geldik. AloTech yetkilileri, hem 10. yılları ile ilgili hem de yurt dışı çalışmaları ile ilgili önemli bilgiler paylaştı.
Aldığı 3 milyon dolarlık yatırım ile birlikte yurt dışındaki büyümesini hızlandıran AloTech, şu an için 600'ü aşkın müşteriye ulaşmış durumda. AloTech, Call Center Studio markası ile birlikte aralarında ABD, Kanada, Filipinler, Romanya ve Nijerya’nın da olduğu toplamda 34 ülkede aktif olarak hizmet veriyor.
AloTech CEO’su Cenk Soyak tarafından aktarılan bilgilere göre AloTech'in gelirlerinin yaklaşık yüzde 20'si yurt dışından geliyor. Şirketin hedefi ise önümüzdeki iki yıl içinde bu oranı yüzde 50'ye çıkarmak. Önümüzdeki süreçte yeni bir yatırım turuna çıkmayı planladıklarını da aktaran Soyak, yurt dışında yeni pazarlara açılıp mevcut pazarlarda derinleşirken, ürün ve hizmetlerimizi geliştirmeye devam edeceklerini de sözlerine ekledi.
Her yıl ortalama olarak 120 yeni müşteriye hizmet verdiklerini paylaşan AloTech CSO’su Korhan Erçin, şu anda 600’ün üzerinde müşteriye sahip olduklarını ve bu müşterilerin 100’e yakınının chat çözümlerini kullandığını da paylaştı. Erçin tarafından aktarılan bilgilere göre Türkiye’nin en büyük e-ticaret siteleri arasında ilk beşte yer alan firmaların üçü, ilk 50’de yer alan firmaların ise 21’i AloTech müşterisi.
Son üç yıldır yüzde 100 oranında büyüyen AloTech, şu an için 134 kişilik bir ekip tarafından yönetiliyor. AloTech'in 134 çalışanının Türkiye’nin 34 şehrinde yaşadığını ve uzaktan çalıştıklarını da ekleyelim.
Yurt içi ve yurt dışında hızlı büyümelerindeki en önemli etkenin Ar-Ge ve inovasyon yatırımları olduğuna dikkat çeken AloTech CTO’su İdris Avcı ise AloTech olarak hem Ar-Ge merkezi hem de Yapay Zeka Laboratuvarı kurduklarını paylaştı. Avcı tarafından aktarılan bilgilere göre bu iki merkezde yapay zeka destekli çağrı, müşteri temsilcisi tahmin sistemleri ve görüntülü görüşme üzerine çalışılıyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirketin 10. yıl kutlaması kapsamında düzenlenen basın buluşmasında AloTech’in ortakları olan CEO Cenk Soyak, CTO İdris Avcı ve CSO Korhan Erçin ile bir araya geldik. AloTech yetkilileri, hem 10. yılları ile ilgili hem de yurt dışı çalışmaları ile ilgili önemli bilgiler paylaştı.
34 ülkede 600'ün üzerinde müşteri
Aldığı 3 milyon dolarlık yatırım ile birlikte yurt dışındaki büyümesini hızlandıran AloTech, şu an için 600'ü aşkın müşteriye ulaşmış durumda. AloTech, Call Center Studio markası ile birlikte aralarında ABD, Kanada, Filipinler, Romanya ve Nijerya’nın da olduğu toplamda 34 ülkede aktif olarak hizmet veriyor.
AloTech CEO’su Cenk Soyak tarafından aktarılan bilgilere göre AloTech'in gelirlerinin yaklaşık yüzde 20'si yurt dışından geliyor. Şirketin hedefi ise önümüzdeki iki yıl içinde bu oranı yüzde 50'ye çıkarmak. Önümüzdeki süreçte yeni bir yatırım turuna çıkmayı planladıklarını da aktaran Soyak, yurt dışında yeni pazarlara açılıp mevcut pazarlarda derinleşirken, ürün ve hizmetlerimizi geliştirmeye devam edeceklerini de sözlerine ekledi.
Her yıl ortalama olarak 120 yeni müşteriye hizmet verdiklerini paylaşan AloTech CSO’su Korhan Erçin, şu anda 600’ün üzerinde müşteriye sahip olduklarını ve bu müşterilerin 100’e yakınının chat çözümlerini kullandığını da paylaştı. Erçin tarafından aktarılan bilgilere göre Türkiye’nin en büyük e-ticaret siteleri arasında ilk beşte yer alan firmaların üçü, ilk 50’de yer alan firmaların ise 21’i AloTech müşterisi.
Son üç yıldır yüzde 100 oranında büyüyen AloTech, şu an için 134 kişilik bir ekip tarafından yönetiliyor. AloTech'in 134 çalışanının Türkiye’nin 34 şehrinde yaşadığını ve uzaktan çalıştıklarını da ekleyelim.
Yurt içi ve yurt dışında hızlı büyümelerindeki en önemli etkenin Ar-Ge ve inovasyon yatırımları olduğuna dikkat çeken AloTech CTO’su İdris Avcı ise AloTech olarak hem Ar-Ge merkezi hem de Yapay Zeka Laboratuvarı kurduklarını paylaştı. Avcı tarafından aktarılan bilgilere göre bu iki merkezde yapay zeka destekli çağrı, müşteri temsilcisi tahmin sistemleri ve görüntülü görüşme üzerine çalışılıyor.
Kaynak : Webrazzi