A
Arden Papuççiyan
Misafir
Perakende sektörünün alışveriş verisini gerçek zamanlı olarak analiz eden yerli bir girişim olarak karşımıza Trendbox, 20 milyon TL tohum yatırım aldığını duyurdu. Trendbox tarafından aktarılan bilgilere göre 20 milyon TL'lik tohum yatırım turu, aralarında Finberg'in de yer aldığı önemli yatırımcıların katılımıyla gerçekleşti.
Trendbox, aldığı 20 milyon TL'lik yatırım ile birlikte ilk 3 sene içinde 5 farklı ülkeye açılmayı ve stratejik iş birliklerini Avrupa ve Türki Cumhuriyetlere yaymayı hedefliyor. Trendbox'ın yeni yatırım ile yapay zeka temelli ürün ve proje geliştirmeyi hedeflediğini de ekleyelim.
2017 yılında kurulan Trendbox, temelde hızlı tüketim satış verilerini toplayan ve analiz eden bir şirket olarak hizmet veriyor. Türkiye genelinde ve toplam 4 binin üzerinde geleneksel satış noktasından satış verilerini gerçek zamanlı olarak ve yorumlayarak raporlayabilen Trendbox, perakende markaları, araştırma şirketleri ve reklam ajanslarına gerçek zamanlı veri sağlamanın yanı sıra akıllı satış raporları da hazırlayabiliyor.
Trendbox olarak, perakende devlerine rekabetçi piyasada çok önemli bir güç olan anlık veri ve veri analizi hizmeti sunarak, kullanıcılarının ciddi bir avantaj yakalamasını sağladıklarını belirten Trendbox Genel Müdürü Ozan Tezer, Türkiye’nin en büyük perakende markalarının Trendbox ile verinin gücünü keşfetmelerini sağlamayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi.
Perakende teknolojisi alanında Türkiye’nin güçlü girişimler çıkarma potansiyelinin çok yüksek olduğuna inandıklarını paylaşan Finberg Yönetim Kurulu Üyesi İhsan Elgin, bu nedenle Finberg olarak bu alandaki yatırımlarını artırarak ilerlediklerini dile getirdi. Trendbox'ın perakende sektörüne yönelik büyük veri analizi ve anlık raporlama yetenekleriyle iddialı ve yenilikçi bir konuma sahip olmasıyla dikkatimizi çeken bir girişim olduğunu da aktaran Elgin, bu yatırımla birlikte, bölgesel bir oyuncu olmaya giden yolda hızlı adımlarla ilerlemeye başlayacaklarını düşündüklerini de belirtti.
Kaynak : Webrazzi
Trendbox, aldığı 20 milyon TL'lik yatırım ile birlikte ilk 3 sene içinde 5 farklı ülkeye açılmayı ve stratejik iş birliklerini Avrupa ve Türki Cumhuriyetlere yaymayı hedefliyor. Trendbox'ın yeni yatırım ile yapay zeka temelli ürün ve proje geliştirmeyi hedeflediğini de ekleyelim.
2017 yılında kurulan Trendbox, temelde hızlı tüketim satış verilerini toplayan ve analiz eden bir şirket olarak hizmet veriyor. Türkiye genelinde ve toplam 4 binin üzerinde geleneksel satış noktasından satış verilerini gerçek zamanlı olarak ve yorumlayarak raporlayabilen Trendbox, perakende markaları, araştırma şirketleri ve reklam ajanslarına gerçek zamanlı veri sağlamanın yanı sıra akıllı satış raporları da hazırlayabiliyor.
Trendbox olarak, perakende devlerine rekabetçi piyasada çok önemli bir güç olan anlık veri ve veri analizi hizmeti sunarak, kullanıcılarının ciddi bir avantaj yakalamasını sağladıklarını belirten Trendbox Genel Müdürü Ozan Tezer, Türkiye’nin en büyük perakende markalarının Trendbox ile verinin gücünü keşfetmelerini sağlamayı hedeflediklerini de sözlerine ekledi.
Perakende teknolojisi alanında Türkiye’nin güçlü girişimler çıkarma potansiyelinin çok yüksek olduğuna inandıklarını paylaşan Finberg Yönetim Kurulu Üyesi İhsan Elgin, bu nedenle Finberg olarak bu alandaki yatırımlarını artırarak ilerlediklerini dile getirdi. Trendbox'ın perakende sektörüne yönelik büyük veri analizi ve anlık raporlama yetenekleriyle iddialı ve yenilikçi bir konuma sahip olmasıyla dikkatimizi çeken bir girişim olduğunu da aktaran Elgin, bu yatırımla birlikte, bölgesel bir oyuncu olmaya giden yolda hızlı adımlarla ilerlemeye başlayacaklarını düşündüklerini de belirtti.
Kaynak : Webrazzi