A
Arden Papuççiyan
Misafir
Crenvo iş birliği ile düzenlediğimiz insan kaynakları dünyasının nabzını tutan New HR Summit 2023 etkinliğimizin 20 Eylül tarihinde gerçekleşeceğini daha önce sizlere aktarmıştık. Etkinliğimizin ilk konuşmacısı olan Türkiye İş Bankası İnsan Kaynakları Bölüm Müdürü Ali Yalçın, "İnsan ve kültürü geleceğe hazırlamak" isimli konuşması ile önemli bilgiler paylaştı.
Çalışan deneyiminin ve çalışan memnuniyetinin her şeyin önüne geçmeye başladığını belirten Türkiye İş Bankası İnsan Kaynakları Bölüm Müdürü Ali Yalçın, kurumlar olarak müşterilere yakınlaştıklarını dile getirdi. Yalçın, şimdi ise veriyi daha etkin kullanarak aynı şeyin kendi çalışanları için yapılmaya başlandığını paylaştı.
İşlerin gittikçe karmaşıklaştığını ve kurumların biraz daha insanlaştığını da paylaşan Yalçın, bu nedenle çevik dönüşüme, müşteri deneyimine ve çalışan deneyimine daha çok ihtiyaç olduğunu da sözlerine ekledi. Türkiye İş Bankası olarak trende uyum sağlamaya ve daha iyi olmaya çalıştıklarını da belirten Yalçın, seneye 100. yılları olduğunu ve bu yeni dönemde amaç ve anlam birliğinin önem kazanacağını da sözlerine ekledi.
Ara kademelerden işe alım yapmadıklarını ve çalışanların sıfırdan geldiğini belirten Yalçın, performans baskısı yapmadıklarını ve sınırsız sağlık, sosyal güvenceleri sunduklarını da söyledi. Çalışanlar için artık amaç ve anlamın çok önemli olduğunu paylaşan Yalçın, çalışanların anlaşılmak istediklerini de belirtti.
100. yıl hedeflerinden birinin çalışanlarının umudunu ve üretkenliğini artırmak olduğunu da aktaran Yalçın, bu sağlamak için bir yol haritası oluşturduklarını da paylaştı. Son 4-5 yıldır çevik dönüşümden geçtiklerini de dile getiren Yalçın, performans yönetimi sistemlerini dönüştürmeye başladıklarını da aktardı.
Pandemi sayesinde hayatımıza giren uzaktan çalışma sayesinde nakil sisteminde önemli bir başarı yakaladıklarını da bizlerle paylaşan Yalçın, 8 ilde 12 çevik ofise sahip olduklarını da dile getirdi. Bu sayede iş gücü esnekliği sağladıklarını da aktaran Yalçın, günümüzde veri analitiği ve yapay zeka yetkinliklerine çok ihtiyaç olduğunu da paylaştı.
Sürdürülebilirlik, kapsayıcılık ve cinsiyet eşitliği konusunda çabaları olduklarını da aktaran Yalçın, herkese adil koşullar sunmak için ellerinden geleni yaptıklarını da sözlerine ekledi.
Pandemi sonrasında bağlılık skorlarının banka tarihindeki en düşük seviyede olduğunu da aktaran Yalçın, yapılan çalışmalar sonucunda son yaptıkları değerlendirmede 13 puan artış gördüklerini de paylaştı. İlerleyen dönemde daha iyi olacaklarını düşündüklerini de aktaran Yalçın, hem mutlu hem verimli çalışmanın mümkün olduğunu da dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi
Çalışan deneyiminin ve çalışan memnuniyetinin her şeyin önüne geçmeye başladığını belirten Türkiye İş Bankası İnsan Kaynakları Bölüm Müdürü Ali Yalçın, kurumlar olarak müşterilere yakınlaştıklarını dile getirdi. Yalçın, şimdi ise veriyi daha etkin kullanarak aynı şeyin kendi çalışanları için yapılmaya başlandığını paylaştı.
İşlerin gittikçe karmaşıklaştığını ve kurumların biraz daha insanlaştığını da paylaşan Yalçın, bu nedenle çevik dönüşüme, müşteri deneyimine ve çalışan deneyimine daha çok ihtiyaç olduğunu da sözlerine ekledi. Türkiye İş Bankası olarak trende uyum sağlamaya ve daha iyi olmaya çalıştıklarını da belirten Yalçın, seneye 100. yılları olduğunu ve bu yeni dönemde amaç ve anlam birliğinin önem kazanacağını da sözlerine ekledi.
Ara kademelerden işe alım yapmadıklarını ve çalışanların sıfırdan geldiğini belirten Yalçın, performans baskısı yapmadıklarını ve sınırsız sağlık, sosyal güvenceleri sunduklarını da söyledi. Çalışanlar için artık amaç ve anlamın çok önemli olduğunu paylaşan Yalçın, çalışanların anlaşılmak istediklerini de belirtti.
100. yıl hedeflerinden birinin çalışanlarının umudunu ve üretkenliğini artırmak olduğunu da aktaran Yalçın, bu sağlamak için bir yol haritası oluşturduklarını da paylaştı. Son 4-5 yıldır çevik dönüşümden geçtiklerini de dile getiren Yalçın, performans yönetimi sistemlerini dönüştürmeye başladıklarını da aktardı.
Pandemi sayesinde hayatımıza giren uzaktan çalışma sayesinde nakil sisteminde önemli bir başarı yakaladıklarını da bizlerle paylaşan Yalçın, 8 ilde 12 çevik ofise sahip olduklarını da dile getirdi. Bu sayede iş gücü esnekliği sağladıklarını da aktaran Yalçın, günümüzde veri analitiği ve yapay zeka yetkinliklerine çok ihtiyaç olduğunu da paylaştı.
Sürdürülebilirlik, kapsayıcılık ve cinsiyet eşitliği konusunda çabaları olduklarını da aktaran Yalçın, herkese adil koşullar sunmak için ellerinden geleni yaptıklarını da sözlerine ekledi.
Pandemi sonrasında bağlılık skorlarının banka tarihindeki en düşük seviyede olduğunu da aktaran Yalçın, yapılan çalışmalar sonucunda son yaptıkları değerlendirmede 13 puan artış gördüklerini de paylaştı. İlerleyen dönemde daha iyi olacaklarını düşündüklerini de aktaran Yalçın, hem mutlu hem verimli çalışmanın mümkün olduğunu da dile getirdi.
Kaynak : Webrazzi