G
Gözde Ulukan
Misafir
Geliştirdiği algoritması ve geniş veri havuzu sayesinde dakikalar içerisinde dünyanın her yerine entegre olarak tarım üretimini çok daha verimli hale getiren ForFarming, TechOne VC ve Bilişim Vadisi GSYF (APY Ventures) liderliğinde Korun Teknoloji, Kerim Kotan ve Yalın Karadoğan’ın da katılımıyla 3.2 milyon dolar değerleme üzerinden 450 bin dolar yatırım aldı. Webrazzi Arena 2018 girişimi olan ForFarming kısa sürede Türkiye’de Getir ve CarrefourSA gibi büyük şirketlerle çalışmaya başlamıştı. Girişimin yeni hedefi globalde de sürdürmeyi hedefliyor.
Farmio, bugüne kadar elde edilen büyük verinin işlenmesi ve en verimli üretim koşullarını önerebilen algoritması sayesinde, geleneksel tarımdan kaynaklanan sorunların çoğunu ortadan kaldırarak en verimli üretim koşullarını sağlıyor. Dakikalar içerisinde dünyanın herhangi bir yerinde bulunan tarım tesisine rahatlıkla entegre olabilen Farmio, Türkiye’de göstermiş olduğu başarıyı global müşterileri ile tekrar kanıtlamak istiyor.
ForFarming, Farmio’nun yanında izlenebilir tarım için geliştirmiş olduğu Trusty ürünü ile tarım ürünlerinin nerede, kim tarafından ve ne zaman üretildiği gibi tüm bilgilere ulaşma imkanını kullanıcılarına sunuyor. Bu sayede müşteriler ile üreticiler arasındaki şeffaflığı sağlayan Trusty, insanların tükettikleri gıdalar hakkında her şeyi bilmelerini ve gönül rahatlığı ile tüketebilmelerini sağlıyor.
Bir önceki yatırım turu ile tamamen SaaS modele geçen ForFarming, bir yıl içerisinde Amerika, Kanada, Almanya ve İspanya gibi ülkelerin başta olduğu 8 farklı ülkeden 70’den fazla tesise entegre olarak üretim süreçlerini yönetiyor. Üretim süreçlerine ek olarak tedarik ve satış süreçlerini optimize edilmesine yardımcı olan Trusty, üretici ve tüketici arasındaki şeffaflığın korunmasını sağlıyor. Son 3 ayda göstermiş olduğu hızlı büyüme ile yaklaşık 150 bin paketli ürünün, izlenebilir tarım teknolojisi ile buluşarak raflardaki yerini almasını sağladı. Aylık ortalama yüzde 40 büyüme gösteren, ForFarming yeni yatırım turuyla birlikte başta Amerika ve Avrupa olmak üzere globalde bulunan birçok üretim tesisine teknolojisini ulaştırarak dünyada akıllı tarımın öncü markalarından biri haline gelmek istiyor.
ForFarming kurucusu Levent Atlas: “Tarımda teknoloji dediğimiz zaman genellikle donanım ürünlerine bağlı teknolojiler karşımıza çıkmakta ve donanım ürünleri tarım sektöründe pahalı olduğu için teknolojinin üretici ile buluşması oldukça zor. Biz yeni bir bakış açısı getirerek daha önce denenmemiş tüm sürecin yazılım tarafından yönetildiği donanımdan bağımsız yazılım modüllerimiz ile birlikte teknolojiyi üreticiler için çok daha erişebilir kılıyoruz. Bu sayede hızlı büyüme sağlayarak müşterilerimizden olumlu geri dönüşler almayı başardık. Bu yatırım turu ile beraber global pazarda daha çok üreticiye ulaşarak başarılarımızı devam ettirmek istiyoruz.” dedi.
Kaynak : Webrazzi
Farmio, bugüne kadar elde edilen büyük verinin işlenmesi ve en verimli üretim koşullarını önerebilen algoritması sayesinde, geleneksel tarımdan kaynaklanan sorunların çoğunu ortadan kaldırarak en verimli üretim koşullarını sağlıyor. Dakikalar içerisinde dünyanın herhangi bir yerinde bulunan tarım tesisine rahatlıkla entegre olabilen Farmio, Türkiye’de göstermiş olduğu başarıyı global müşterileri ile tekrar kanıtlamak istiyor.
ForFarming, Farmio’nun yanında izlenebilir tarım için geliştirmiş olduğu Trusty ürünü ile tarım ürünlerinin nerede, kim tarafından ve ne zaman üretildiği gibi tüm bilgilere ulaşma imkanını kullanıcılarına sunuyor. Bu sayede müşteriler ile üreticiler arasındaki şeffaflığı sağlayan Trusty, insanların tükettikleri gıdalar hakkında her şeyi bilmelerini ve gönül rahatlığı ile tüketebilmelerini sağlıyor.
8 farklı ülkeden 70’den fazla tesise entegre olarak üretim süreçlerini yönetiyor
Bir önceki yatırım turu ile tamamen SaaS modele geçen ForFarming, bir yıl içerisinde Amerika, Kanada, Almanya ve İspanya gibi ülkelerin başta olduğu 8 farklı ülkeden 70’den fazla tesise entegre olarak üretim süreçlerini yönetiyor. Üretim süreçlerine ek olarak tedarik ve satış süreçlerini optimize edilmesine yardımcı olan Trusty, üretici ve tüketici arasındaki şeffaflığın korunmasını sağlıyor. Son 3 ayda göstermiş olduğu hızlı büyüme ile yaklaşık 150 bin paketli ürünün, izlenebilir tarım teknolojisi ile buluşarak raflardaki yerini almasını sağladı. Aylık ortalama yüzde 40 büyüme gösteren, ForFarming yeni yatırım turuyla birlikte başta Amerika ve Avrupa olmak üzere globalde bulunan birçok üretim tesisine teknolojisini ulaştırarak dünyada akıllı tarımın öncü markalarından biri haline gelmek istiyor.
ForFarming kurucusu Levent Atlas: “Tarımda teknoloji dediğimiz zaman genellikle donanım ürünlerine bağlı teknolojiler karşımıza çıkmakta ve donanım ürünleri tarım sektöründe pahalı olduğu için teknolojinin üretici ile buluşması oldukça zor. Biz yeni bir bakış açısı getirerek daha önce denenmemiş tüm sürecin yazılım tarafından yönetildiği donanımdan bağımsız yazılım modüllerimiz ile birlikte teknolojiyi üreticiler için çok daha erişebilir kılıyoruz. Bu sayede hızlı büyüme sağlayarak müşterilerimizden olumlu geri dönüşler almayı başardık. Bu yatırım turu ile beraber global pazarda daha çok üreticiye ulaşarak başarılarımızı devam ettirmek istiyoruz.” dedi.
Kaynak : Webrazzi