G
Gözde Ulukan
Misafir
Gökhan Çam tarafından hayata geçirilen akıllı menü, sipariş ve mekan platformu Pardon, neredekal.com ve bifikir.com kurucusu Özkan Hacıoğlu, Boğaziçi Ventures eski kurucularından Oğuzhan Öztürk'ün de katıldığı turda yatırımcılardan 2.4 milyon dolar değerleme üzerinden ilk yatırımını aldı. Şirket, Şubat 2023'de büyümesinin devamı, yeni projeleri ve yeni ülkelere açılmak için yeni bir yatırım turu süreci daha olacağını açıkladı.
Pardon, kişiye özel olarak mekan önerileri ve mekan içerisinde yiyecek, içecek önerileri sunuyor. Aynı zamanda masadan, odadan veya QR noktasından sipariş, hesap ödeme gibi özelliklere de sahip. Bugün 3 ülkede, 60 şehirde aylık 3 milyondan fazla kez tıklanan Pardon, kullanıcılarına sunduğu kişiye özel menü deneyiminin yanında masa, oda, şezlong gibi ihtiyaçlara da yardımcı oluyor. Platform, sipariş noktalarından sipariş verebilme, gel-al sipariş, hesap ödeme, garson çağırma, bahşiş verme gibi birçok özelliği kullanıcılarına sunuyor.
Pardon, ayrıca partner işletmelerine sunduğu detaylı raporlar sayesinde işletmelerin verimliliğine ve satışlarına doğrudan katkı sağlıyor ve önemli bir iş yükünü işletmelerin üzerinden alarak tasarruf etmelerine de imkan tanıyor.
Pardon'un "Akıllı Restoran Asistanı" ürünü, restoran, cafe, pastane türündeki işletmelere hizmet sağlanan yapay zeka destekli kişiye özel sunulan akıllı menüler ve gerçek kullanıcı verilerine dayanan raporlar ile işletmelerin satışlarını artırmaya yönelik bir ürün. "Akıllı Otel Asistanı" ise otel içinde sunulan tüm hizmetlere erişim sağlanabilen ve otel içindeki çapraz satışların artırılması için optimize edilmiş dijital otel asistan ürünü olarak karşımıza çıkıyor.
"Akıllı Beach Asistanı" geniş alanlara yayılmış olan ve kaçan sipariş oranının en yüksek olduğu işletme türlerinden olan plajlar için özel şezlong, bar ve tüm noktalardan siparişlerin zaman kaybı olmadan mutfağa iletilebilme ve aynı şekilde hesap ödeme, garson çağırma gibi işlemleri sunuyor. "Pardon Pick Up" işletmeye henüz gitmeden veya işletme içinde belirlenen pick up noktalarından teslim almak üzere işletmeye sipariş verme imkanı sunan ürün iken "Pardon POS" da Pardon akıllı menüler ile entegre çalışan ve işletmeye ait tüm stok, işletme, sipariş yönetimi gibi ihtiyaçlarını yönetebildiği yeni nesil işletme yönetim otomasyon ürünü olarak açıklanıyor.
Şirket, aldığı yatırımı, yapay zeka teknolojisinin daha da geliştirilmesi, 2 yeni ülkeye açılmak ve bugüne kadar otel, restoran ve plaj işletmeleri dışında dijital menünün kullanılmadığı yeni alanlarda faaliyet göstermek için kullanacağını açıkladı.
Kaynak : Webrazzi
Pardon, kişiye özel olarak mekan önerileri ve mekan içerisinde yiyecek, içecek önerileri sunuyor. Aynı zamanda masadan, odadan veya QR noktasından sipariş, hesap ödeme gibi özelliklere de sahip. Bugün 3 ülkede, 60 şehirde aylık 3 milyondan fazla kez tıklanan Pardon, kullanıcılarına sunduğu kişiye özel menü deneyiminin yanında masa, oda, şezlong gibi ihtiyaçlara da yardımcı oluyor. Platform, sipariş noktalarından sipariş verebilme, gel-al sipariş, hesap ödeme, garson çağırma, bahşiş verme gibi birçok özelliği kullanıcılarına sunuyor.
Pardon, ayrıca partner işletmelerine sunduğu detaylı raporlar sayesinde işletmelerin verimliliğine ve satışlarına doğrudan katkı sağlıyor ve önemli bir iş yükünü işletmelerin üzerinden alarak tasarruf etmelerine de imkan tanıyor.
Pardon'un "Akıllı Restoran Asistanı" ürünü, restoran, cafe, pastane türündeki işletmelere hizmet sağlanan yapay zeka destekli kişiye özel sunulan akıllı menüler ve gerçek kullanıcı verilerine dayanan raporlar ile işletmelerin satışlarını artırmaya yönelik bir ürün. "Akıllı Otel Asistanı" ise otel içinde sunulan tüm hizmetlere erişim sağlanabilen ve otel içindeki çapraz satışların artırılması için optimize edilmiş dijital otel asistan ürünü olarak karşımıza çıkıyor.
"Akıllı Beach Asistanı" geniş alanlara yayılmış olan ve kaçan sipariş oranının en yüksek olduğu işletme türlerinden olan plajlar için özel şezlong, bar ve tüm noktalardan siparişlerin zaman kaybı olmadan mutfağa iletilebilme ve aynı şekilde hesap ödeme, garson çağırma gibi işlemleri sunuyor. "Pardon Pick Up" işletmeye henüz gitmeden veya işletme içinde belirlenen pick up noktalarından teslim almak üzere işletmeye sipariş verme imkanı sunan ürün iken "Pardon POS" da Pardon akıllı menüler ile entegre çalışan ve işletmeye ait tüm stok, işletme, sipariş yönetimi gibi ihtiyaçlarını yönetebildiği yeni nesil işletme yönetim otomasyon ürünü olarak açıklanıyor.
Şirket, aldığı yatırımı, yapay zeka teknolojisinin daha da geliştirilmesi, 2 yeni ülkeye açılmak ve bugüne kadar otel, restoran ve plaj işletmeleri dışında dijital menünün kullanılmadığı yeni alanlarda faaliyet göstermek için kullanacağını açıkladı.
Kaynak : Webrazzi