Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi 21. Unilever Ideatrophy Yarışmasıyla Üniversiteliler Hem Deneyim Hem Ödül Kazanıyor [Sponsorlu İçerik]

  • Konbuyu başlatan Webrazzi
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
W

Webrazzi

Misafir
Her yıl düzenlenen Unilever IdeaTrophy, pazarlama sektörüne ilgi duyan lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin ilham ve deneyim yolculuğuna eşlik etmeye devam ediyor. Gençlere pazarlama projesi geliştirme aşamalarını yakından görme fırsatı sunan yarışma, eğlenirken öğrenmek için eşsiz bir deneyim alanı oluşturuyor. Her sene farklı Unilever markasıyla gerçekleştirilen yarışmanın 21. yılında Dove markası cilt temizliği ürünleriyle gençlere pazarlama dünyasını yakından tanıma fırsatı sunuyor. Hem deneyim hem de birbirinden güzel ödüller kazandıran 21. Unilever IdeaTrophy için ideatrophy.com adresinden başvurulabiliyor: Son tarih 29 Ocak…

Unilever IdeaTrophy ile pazarlama dünyasının kapıları üniversiteliler için aralanıyor​


Heyecanla beklenen bir geleneğe dönüşen Unilever IdeaTrophy yarışması, 21. yılında Dove markasının cilt temizliği ürünleriyle pazarlama dünyasının kapısını gençler için aralıyor. Pazarlama sektörünü daha yakından tanınmasına katkı sağlayan yarışma ile öğrenciler şirketin iç yapısını görürken proje geliştirme süreçlerinde rol alarak iş dünyasına da hazırlanma fırsatı yakalıyor. Öğrencilerin kişisel gelişimlerini desteklemeyi hedefleyen Unilever IdeaTrophy, yarışma süreci boyunca sektörün değerli isimleriyle dijital eğitimlere de yer veriyor.

Öğrencilere değerli kazanımlar sağlayan efsanevi yarışmada gençler, Dove’ın değer yarattığı cilt farkındalığı konusunda bakım ve ilginin gücüyle stratejiler geliştirmeye çağrılıyor. Süreç boyunca üniversiteliler hem ilham veren eğitimler ile pazarlama dünyasını daha yakından tanıma hem de geliştirecekleri kampanya fikirleri ile heyecan verici ödüller kazanma şansı yakalıyor.


Unilever IdeaTrophy ile üniversiteliler hem deneyim hem heyecan verici ödüller kazanıyor​


21. Unilever IdeaTrophy’de kazananları heyecan verici ödüller beklerken, öğrencilerin iş hayatına geçiş sürecinde etkili olacak ödüller de bulunuyor. Unilever’da mentorluk, iş ve staj fırsatı sunan yarışmanın kazananları ayrıca Londra’da gerçekleşecek Unilever Future Leaders League yarışmasında da Türkiye’yi temsil etme hakkına sahip oluyor.

21. Unilever IdeaTrophy bu yıl üç kişilik takımlardan oluşuyor. “Amaç odaklı” bakış açısına dair görüşlerini paylaşarak başvuran üç kişilik takımlardan hak kazananlar, yarı finale kalıyor. Yarı finalden itibaren ise takımların Unilever Dove markasından alacakları bilgilendirme doğrultusunda yaratıcı pazarlama fikirleri geliştirmesi isteniyor. Yarı finale kalan takımlar yaratıcı pazarlama fikri geliştirirken Dove marka ekibinin desteğinden yararlanabiliyor, görüş ve tecrübeleriyle hem eğitici hem öğretici brief ve debrief süreç deneyimliyor.

Unilever Future Leaders League’de Türkiye’yi temsil etme hakkı, finalistler arasından Unilever Türkiye Yönetim Kurulu tarafından seçilen takıma veriliyor. Finalde ilk üçte yer almayı başaran takımlar da ayrıca Unilever ile mentorluk, iş ve staj fırsatlarının yanı sıra heyecan verici ödüller kazanma şansı yakalıyor.  

Son başvuru 29 Ocak!​


3 kişiden oluşan takımların yer alacağı yarışmanın başvuruları, Unilever IdeaTrophy resmi web sitesi www.ideatrophy.com üzerinden 29 Ocak Pazar gününe kadar gerçekleştirilebilecek. 

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.