A
Arden Papuççiyan
Misafir
Bu yıl fiziksel olarak 5 salon ile birlikte düzenlediğimiz Webrazzi Summit 2021, tüm hızıyla devam ediyor. Grow sahnemizde gerçekleşen "Start Up'tan 5 kıtada 140 ülkeye Global Yolculuk" isimli panel ile birlikte hem Modanisa hem de global yolculuk özelinde önemli açıklamalar yapıldı.
Start Up'tan 5 kıtada 140 ülkeye Global Yolculuk isimli panelimizin konuşmacıları arasında ise Modanisa CRM Head'i Betül Bulut, INSPARK CEO'su Serdar Susuz ve Salesforce Regional Vice President'ı Sinan Erkiner yer alıyor.
Pandemi ile çok hızlı değişen bir sürecin içinde olduğumuzu paylaşan Salesforce Regional Vice President'ı Sinan Erkiner, günümüzde herkesin büyüme stratejilerini uygulamaya devam ettiğini de belirtti. Büyüme stratejilerine baktığımızda mecburiyetler gördüğümüzü de paylaşan Erkiner, isteklerin hem sade hem de zor olduğunu belirtti.
INSPARK ile ilgili detaylardan bahseden Betül Bulut, INSPARK CEO'su Serdar Susuz, 20'nin üzerinden ülkede proje yaptıklarını ve bu projelerin büyük çoğunluğunu Modanisa ile gerçekleştirdiklerini de sözlerine ekledi.
Modanisa'nın büyümesinden bahsederek konuşmasına başlayan Modanisa CRM Head'i Betül Bulut, Modanisa'nın 10 yıllık bir şirket olduğunu ve yatırımlar alarak yollarına devam ettiklerini de paylaştı. Son yıllarda kişiselleşmiş deneyim odaklı çalışmalara önem verdiklerini de paylaşan Bulut, Modanisa'nın son 3 yıldır e-ihracat şampiyonu olduğunu da paylaştı.
Betül Bulut tarafından aktarılan bilgilere göre Modanisa, 140 ülkeye kargo, 100 binden fazla ürün, yıllık 3 milyonu aşkın satış, 25'ten fazla ödeme seçeneği, 7 dilde web sitesi ve aylık 20 milyondan fazla ziyaretçi gibi verilere sahip. İhtiyaçların ülkeden ülkeye çok değiştiğini belirten Bulut, bu ihtiyaçları karşılayabilmek için müşterileri tanımaları gerektiğini paylaştı.
Kaynak : Webrazzi
Start Up'tan 5 kıtada 140 ülkeye Global Yolculuk isimli panelimizin konuşmacıları arasında ise Modanisa CRM Head'i Betül Bulut, INSPARK CEO'su Serdar Susuz ve Salesforce Regional Vice President'ı Sinan Erkiner yer alıyor.
Pandemi ile çok hızlı değişen bir sürecin içinde olduğumuzu paylaşan Salesforce Regional Vice President'ı Sinan Erkiner, günümüzde herkesin büyüme stratejilerini uygulamaya devam ettiğini de belirtti. Büyüme stratejilerine baktığımızda mecburiyetler gördüğümüzü de paylaşan Erkiner, isteklerin hem sade hem de zor olduğunu belirtti.
INSPARK ile ilgili detaylardan bahseden Betül Bulut, INSPARK CEO'su Serdar Susuz, 20'nin üzerinden ülkede proje yaptıklarını ve bu projelerin büyük çoğunluğunu Modanisa ile gerçekleştirdiklerini de sözlerine ekledi.
Modanisa'nın büyümesinden bahsederek konuşmasına başlayan Modanisa CRM Head'i Betül Bulut, Modanisa'nın 10 yıllık bir şirket olduğunu ve yatırımlar alarak yollarına devam ettiklerini de paylaştı. Son yıllarda kişiselleşmiş deneyim odaklı çalışmalara önem verdiklerini de paylaşan Bulut, Modanisa'nın son 3 yıldır e-ihracat şampiyonu olduğunu da paylaştı.
Betül Bulut tarafından aktarılan bilgilere göre Modanisa, 140 ülkeye kargo, 100 binden fazla ürün, yıllık 3 milyonu aşkın satış, 25'ten fazla ödeme seçeneği, 7 dilde web sitesi ve aylık 20 milyondan fazla ziyaretçi gibi verilere sahip. İhtiyaçların ülkeden ülkeye çok değiştiğini belirten Bulut, bu ihtiyaçları karşılayabilmek için müşterileri tanımaları gerektiğini paylaştı.
Kaynak : Webrazzi