Bu eklenti size, müşterilerinizin sorunlarını yönetmenize olanak tanıyan gelişmiş bir çağrı sistemi sağlar; iş parçacıklı tartışmalar, Personel gruplarıyla tamamlama, Bilet işaretleme, Değişen öncelik seviyeleri, Önceden tanımlanmış yanıtlar, Yükseltilmiş kurallar ve çok daha fazlası ... Yöneticiler departman bazında atanır, bu nedenle yalnızca ilgilenmeleri gereken alana erişmeleri gerekir.
ÖZELLİKLER:
* İstemci Arayüzü:
- Kullanıcılar yeni bilet gönderebilir.
- Bilet veya bilet yanıtı üzerine ekler ekleyebilme.
- Bilet oluşturmada öncelik belirleme yeteneği.
- Belirli personel departmanına bilet atama yeteneği.
- Bir yanıt bileti gönderdiğinde Redactor editörünü destekleyin.
- Personel yanıtlarının veya bilet durumunun değiştiğinin e-posta bildirimleri
- Bilet (ler) oluşturan kullanıcılar, biletlerini düzenleyebilir / kapatabilir.
- Çok sayıda bilet oluşturan kullanıcılar, organize bir ortamda kendi biletlerini yönetebilecekler.
- Konukların bilet göndermesine izin verme yeteneği (Bilet bağlantısı ve bileti açmak için şifre içeren bir e-posta misafire gönderilecektir).
- Bir departmandaki personel / üye departmanı izleyebilir / izleyebilir.
* Departman Arayüzü:
- Destek personeli, tüm biletleri, aktif biletleri, cevap bekleyen biletini gösteren departman paneline erişebilir.
- Yeni biletler ve yanıtlarla ilgili uyarı ve e-posta bildirimleri.
- Başka bir departmana yeniden bilet atama yeteneği.
- Önceden tanımlanmış yanıtları kullanma yeteneği.
- Kullanıcıların biletlerini düzenleme / kapatma / silme yeteneği.
- Bilet durumunu değiştirebilme.
- Belirli bir kullanıcı için bilet açma yeteneği.
- Bir yanıt bileti gönderdiğinde Redactor editörünü destekleyin.
- Bir departmandaki personel / üye için izin belirleyebilme.
* Yönetici Arayüzü:
- Destek bileti sistemi seçeneğini yönetin.
- Belirli kullanıcı grupları için destek bileti sistemi iznini yönetin.
- Personel departmanlarını ve personeli yönetin.
- Bilet durumlarını yönetin.
- Önceden tanımlanmış yanıt kategorilerini ve önceden tanımlanmış yanıtları yönetin.
- Otomatik yükseltmeleri yönetin.
- Destek çağrısına genel bakış istatistiklerini görüntüleyin.
- XenForo eklentilerinden, spam yönetiminden neredeyse seçenekleri devralın.
* Seçenekler, destek bileti sistemi genel ayarınızın büyük çoğunluğunu değiştirdiğiniz yerdir.
- Bildirim e-postalarına tam mesaj metin desteği bileti ekleyin.
- Önceden tanımlanmış yanıt pasajı maksimum uzunluğu.
- Yeni yanıt veya değişiklik olmadığında kapatılacak bir destek bileti koymak için gün sayısı.
- Bilet kimliği için sayı karakterleri (rastgele oluşturma).
- Misafirin bilet şifresindeki sayı karakterleri (rastgele oluşturma).
* İzinler , müşteri ve personel departmanlarınıza izin vermenizi sağlamak için sağladığımız bir dizi ayrıcalıktır.
- Destek bilet sistemini kullanabilir.
- Destek bileti açabilir.
- Bileti desteklemek için ekler yükleyebilir.
- Sahibinin bilet mesajını düzenleyebilir.
- Destek biletini herkes tarafından düzenleyebilir.
- Herkes tarafından bilet mesajını düzenleyebilir.
- Destek bileti herkes tarafından görüntülenebilir.
- Destek bileti silebilir.
- Destek bileti durumunu düzenleyebilir.
- Destek bileti departmanını yeniden atayabilir.
- Herkes için destek bileti açabilir.
- Önceden tanımlanmış yanıtı kullanabilir.
* Bilet Durumlarıiş akışınızı daha iyi düzenlemenize olanak tanır ve kurulum alanı, varsayılan durumları özelleştirmenize ve kendi durumunuzu oluşturmanıza olanak tanır. Bilet sistemi 4 temel duruma sahiptir. Bunlar Açık, Yanıtlandı, Müşteri-Yanıt, Müşteri Yanıtını Bekliyor ve Kapatıldı. Çekirdek sistem durumları olarak, bu, çeşitli olaylar gerçekleştiğinde biletlerin sistem tarafından otomatik olarak ayarlandığı anlamına gelir. İstediğiniz ek durumlar ekleyebilirsiniz ve bunlar daha sonra bunları görüntülerken veya yanıtlarken bilet atamanız için seçenekler olarak yönetici bilet arayüzünde görünecektir. Seçtiğiniz seçenekler, sistem tarafından nasıl işleneceklerini belirlemenize olanak tanır.
- Durum Rengi - Bu durumu içinde görüntülemek için rengin onaltılık bir temsili.
- Aktif Biletlere Dahil Et - Bu kutunun işaretlenmesi, açık (veya daha doğrusu, kapalı değil) olarak kabul edilen biletlerdeki durumu içerir.
- Yanıt Bekleniyor'a Dahil Et - Bu kutunun işaretlenmesi, personel tarafından yanıtlanmayı beklediği düşünülen biletlerdeki durumu içerir.
* Departmanlar , bilet kategorileridir ve XenForo'nun kullanıcı grubundan neredeyse öznitelikleri ve izinleri devralan kullanıcı gruplarıdır. Farklı departmanlara farklı personel atanabilir, böylece gerekirse farklı müşteri tarafından farklı alanların ele alınmasını sağlayabilirsiniz. Örnek Satış departmanları, Destek departmanları, Faturalama departmanları vb.
* Önceden Tanımlanmış Bilet Cevapları destek biletleri aracılığıyla aynı soruları defalarca sorarsanız kullanışlıdır. Önceden tanımlanmış bir yanıtla, bu, bir kullanıcı biletini yanıtlarken yanıt formuna yüklenebilir ve kullanıcının sorusunu yanıtlamak için gerektiği şekilde değiştirilebilir.
* Bir biletin durumunu, departmanını ve önceliğini değiştirmek veya belirli bir süre sonra otomatik olarak çağrıya bir yanıt eklemek istiyorsanız, Otomatik Eskalasyonlar güçlüdür.
* Özel Alanlar , müşterilerinizden ek bilgi toplamanıza ve müşteriler ve / veya destek departmanları için geçerli olan sınırsız sayıda müşteri alanı oluşturmanıza olanak tanır.
* Bilgi tabanısık sorulan sorular ve yanıtlardan oluşan bir koleksiyon oluşturmanıza olanak sağlar. Bilgi bankası kategoriler halinde gruplanabilir ve kategoriler genel veya gizli olabilir.
NOTLAR:
- Önceden tanımlanmış yanıtlar özelliği yalnızca XenForo'nun varsayılan düzenleyicisinde (Redactor) desteklenir
- Bu eklentiyi XF 1'den XF2'ye yükseltirken lütfen unutmayın:
+ Departman ve departman personeli için izin vermelisiniz
+ Personel kullanıcıları, departmanın e-posta ve bildirim almasını izlemelidir. yeni bilet oluşturma ve bilet yanıtı
ÖZELLİKLER:
* İstemci Arayüzü:
- Kullanıcılar yeni bilet gönderebilir.
- Bilet veya bilet yanıtı üzerine ekler ekleyebilme.
- Bilet oluşturmada öncelik belirleme yeteneği.
- Belirli personel departmanına bilet atama yeteneği.
- Bir yanıt bileti gönderdiğinde Redactor editörünü destekleyin.
- Personel yanıtlarının veya bilet durumunun değiştiğinin e-posta bildirimleri
- Bilet (ler) oluşturan kullanıcılar, biletlerini düzenleyebilir / kapatabilir.
- Çok sayıda bilet oluşturan kullanıcılar, organize bir ortamda kendi biletlerini yönetebilecekler.
- Konukların bilet göndermesine izin verme yeteneği (Bilet bağlantısı ve bileti açmak için şifre içeren bir e-posta misafire gönderilecektir).
- Bir departmandaki personel / üye departmanı izleyebilir / izleyebilir.
* Departman Arayüzü:
- Destek personeli, tüm biletleri, aktif biletleri, cevap bekleyen biletini gösteren departman paneline erişebilir.
- Yeni biletler ve yanıtlarla ilgili uyarı ve e-posta bildirimleri.
- Başka bir departmana yeniden bilet atama yeteneği.
- Önceden tanımlanmış yanıtları kullanma yeteneği.
- Kullanıcıların biletlerini düzenleme / kapatma / silme yeteneği.
- Bilet durumunu değiştirebilme.
- Belirli bir kullanıcı için bilet açma yeteneği.
- Bir yanıt bileti gönderdiğinde Redactor editörünü destekleyin.
- Bir departmandaki personel / üye için izin belirleyebilme.
* Yönetici Arayüzü:
- Destek bileti sistemi seçeneğini yönetin.
- Belirli kullanıcı grupları için destek bileti sistemi iznini yönetin.
- Personel departmanlarını ve personeli yönetin.
- Bilet durumlarını yönetin.
- Önceden tanımlanmış yanıt kategorilerini ve önceden tanımlanmış yanıtları yönetin.
- Otomatik yükseltmeleri yönetin.
- Destek çağrısına genel bakış istatistiklerini görüntüleyin.
- XenForo eklentilerinden, spam yönetiminden neredeyse seçenekleri devralın.
* Seçenekler, destek bileti sistemi genel ayarınızın büyük çoğunluğunu değiştirdiğiniz yerdir.
- Bildirim e-postalarına tam mesaj metin desteği bileti ekleyin.
- Önceden tanımlanmış yanıt pasajı maksimum uzunluğu.
- Yeni yanıt veya değişiklik olmadığında kapatılacak bir destek bileti koymak için gün sayısı.
- Bilet kimliği için sayı karakterleri (rastgele oluşturma).
- Misafirin bilet şifresindeki sayı karakterleri (rastgele oluşturma).
* İzinler , müşteri ve personel departmanlarınıza izin vermenizi sağlamak için sağladığımız bir dizi ayrıcalıktır.
- Destek bilet sistemini kullanabilir.
- Destek bileti açabilir.
- Bileti desteklemek için ekler yükleyebilir.
- Sahibinin bilet mesajını düzenleyebilir.
- Destek biletini herkes tarafından düzenleyebilir.
- Herkes tarafından bilet mesajını düzenleyebilir.
- Destek bileti herkes tarafından görüntülenebilir.
- Destek bileti silebilir.
- Destek bileti durumunu düzenleyebilir.
- Destek bileti departmanını yeniden atayabilir.
- Herkes için destek bileti açabilir.
- Önceden tanımlanmış yanıtı kullanabilir.
* Bilet Durumlarıiş akışınızı daha iyi düzenlemenize olanak tanır ve kurulum alanı, varsayılan durumları özelleştirmenize ve kendi durumunuzu oluşturmanıza olanak tanır. Bilet sistemi 4 temel duruma sahiptir. Bunlar Açık, Yanıtlandı, Müşteri-Yanıt, Müşteri Yanıtını Bekliyor ve Kapatıldı. Çekirdek sistem durumları olarak, bu, çeşitli olaylar gerçekleştiğinde biletlerin sistem tarafından otomatik olarak ayarlandığı anlamına gelir. İstediğiniz ek durumlar ekleyebilirsiniz ve bunlar daha sonra bunları görüntülerken veya yanıtlarken bilet atamanız için seçenekler olarak yönetici bilet arayüzünde görünecektir. Seçtiğiniz seçenekler, sistem tarafından nasıl işleneceklerini belirlemenize olanak tanır.
- Durum Rengi - Bu durumu içinde görüntülemek için rengin onaltılık bir temsili.
- Aktif Biletlere Dahil Et - Bu kutunun işaretlenmesi, açık (veya daha doğrusu, kapalı değil) olarak kabul edilen biletlerdeki durumu içerir.
- Yanıt Bekleniyor'a Dahil Et - Bu kutunun işaretlenmesi, personel tarafından yanıtlanmayı beklediği düşünülen biletlerdeki durumu içerir.
* Departmanlar , bilet kategorileridir ve XenForo'nun kullanıcı grubundan neredeyse öznitelikleri ve izinleri devralan kullanıcı gruplarıdır. Farklı departmanlara farklı personel atanabilir, böylece gerekirse farklı müşteri tarafından farklı alanların ele alınmasını sağlayabilirsiniz. Örnek Satış departmanları, Destek departmanları, Faturalama departmanları vb.
* Önceden Tanımlanmış Bilet Cevapları destek biletleri aracılığıyla aynı soruları defalarca sorarsanız kullanışlıdır. Önceden tanımlanmış bir yanıtla, bu, bir kullanıcı biletini yanıtlarken yanıt formuna yüklenebilir ve kullanıcının sorusunu yanıtlamak için gerektiği şekilde değiştirilebilir.
* Bir biletin durumunu, departmanını ve önceliğini değiştirmek veya belirli bir süre sonra otomatik olarak çağrıya bir yanıt eklemek istiyorsanız, Otomatik Eskalasyonlar güçlüdür.
* Özel Alanlar , müşterilerinizden ek bilgi toplamanıza ve müşteriler ve / veya destek departmanları için geçerli olan sınırsız sayıda müşteri alanı oluşturmanıza olanak tanır.
* Bilgi tabanısık sorulan sorular ve yanıtlardan oluşan bir koleksiyon oluşturmanıza olanak sağlar. Bilgi bankası kategoriler halinde gruplanabilir ve kategoriler genel veya gizli olabilir.
NOTLAR:
- Önceden tanımlanmış yanıtlar özelliği yalnızca XenForo'nun varsayılan düzenleyicisinde (Redactor) desteklenir
- Bu eklentiyi XF 1'den XF2'ye yükseltirken lütfen unutmayın:
+ Departman ve departman personeli için izin vermelisiniz
+ Personel kullanıcıları, departmanın e-posta ve bildirim almasını izlemelidir. yeni bilet oluşturma ve bilet yanıtı