Uçtan uca müşteri deneyimi çözümleri sunan Majorel, Mayen'in yüzde 80'ini satın aldı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
G

Gözde Ulukan

Misafir
Uçtan uca müşteri deneyimi (CX) çözümleri sunan Majorel, Mayen'in yüzde 80'ini satın aldı. Majorel, markalar için yeni nesil uçtan uca CX çözümleri tasarlıyor ve müşterilerine sunuyor. Merkezi Lüksemburg'da olan ve borsaya kote olan Majorel Group Luxembourg S.A. (hisse sembolü: MAJ), bugün dünyanın beş kıtasında 31 ülkede, 66 bin 800'den fazla ekip üyesine ve 60 dilde doğudan batıya küresel bir ayak izine sahip.

Satın alma sonrasında Mayen, Majorel'in Almanya ve Doğu Avrupa Bölgesi'ne bağlı olacak ve yoluna “Majorel Türkiye” olarak devam edecek. Türkiye CEO'su Soner Cesur mevcut görevine devam ederken, ayrıca yeni dönemde Majorel Türkiye'nin bağlı olacağı Almanya ve Doğu Avrupa Bölgesinin Yönetim Kurulu Üyesi olarak ilave bir sorumluluk alacak.

CX hizmetlerinde 15 yıldan fazla deneyime sahip olan Mayen'i kısa bir süre önceye kadar Arvato CRM Türkiye ismiyle tanıyorduk. Şirket, Delta Invest'in liderliğini yaptığı ve Arvato CRM Türkiye CEO'su Soner Cesur ve grubun eski CEO'larından Oktay Erciyaz'ın da diğer yatırımcıları olduğu konsorsiyum tarafından satın alındıktan sonra Mayen ismini almıştı.

Soner Cesur, konuyla ilgili olarak “Majorel ailesine katılmak, dünyanın en önde gelen CX çözümleri sağlayıcılarından birinin parçası olmanın tüm avantajlarını bir araya getiriyor; daha da fazla uzmanlığa, kaynağa ve fırsata erişim imkanı bulmak, insan odaklı kültürlerle bir araya gelmek demek. Majorel hikayesinin bir parçası olacağımız için hepimiz adına çok heyecanlıyım. Bu birleşme, Türkiye organizasyonundaki tüm çalışanlar için genişletilmiş ve farklı sorumluluklar demek.” dedi.

Majorel Group CEO'su Thomas Mackenbrock şunları söyledi: "Mayen'in 3 bin 500'den fazla ekip üyesini Majorel ailesine dahil etmekten mutluluk duyuyoruz. Bu satın alma, özellikle yakın kıyı (nearshore) hizmetlerle ilgili olarak, EMEA'da zaten lider konumumuzu daha da pekiştiriyor. Ayrıca, Mayen ekibinin derin CX (müşteri deneyimi) uzmanlığı aracılığıyla uluslararası müşterilerimize - özellikle küresel internet sektöründe - genişletilmiş hizmetler sunmamıza olanak tanıyor.”

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam