T
Tuğçe İçözü
Misafir
Türkiye İş Bankası'nın yeni dijital platformu Pazarama, e-ticaret sektöründe sadece ürün satışına değil aynı zamanda ekosistem anlayışı ile hizmete ve marka iş birliklerine odaklanıyor. Pazarama, e-ticarete 360 derece bakabilen bir platform olarak öne çıkıyor. Platformun değer ve dayanışma odaklı, yerel üreticilere güç veren bir bakış açısına sahip olduğunu da ekleyelim.
Maximum Mobil’i indirerek kolayca ulaşabileceğiniz Pazarama’da ürün ve hizmet satışlarının yanı sıra mobil ödeme deneyimi de sunuluyor. Pazarama’da giyimden kırtasiyeye, elektronikten evcil hayvan ürünlerine ve oyunlara kadar çok geniş bir yelpazede farklı ürünleri bulmak mümkün.
Pazarama'nın sunduğu hizmetler arasında araçtan inmeden akaryakıt ödemesi, ulaşım kartı yüklemesi ve market alışverişi, yemek siparişi, dijital oyun kodu gibi mobil ödeme imkanlarının yanı sıra restoran indirimleri de yer alıyor.
Maxiumum Mobil'de sıkça gördüğümüz Süper Uygulama (Super App) anlayışı Pazarama'da da kendini gösteriyor. Ürün, kullanıcılarına günlük hayatın her anında tek uygulamadan ihtiyaçlarını karşılamayı vaad ediyor.
Pazarama tüm bu hizmetleri tek bir platformdan sunarken, ödeme anında kullanıcılarına indirim, taksit, puan gibi pek çok kolaylık da sunuyor. Bu anlamda Maximum Mobil'in Pazarama ile online alışveriş ve hizmetlere tüm paydaşlar için yenilikçi ve farklı bir anlayış getirdiğini söyleyebiliriz.
Pazarama'nın, Topkapı Danışmanlık Elektronik Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. şemsiyesi altında hayata geçtiğini belirtelim. İş Bankası, e- ticaret alanındaki yetkinliklerini yeni bir ekosisteme dönüştürmek adına, bazı fonksiyonları bünyesinden ayrıştırarak Topkapı Danışmanlık Elektronik Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. devretmişti.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı ve Topkapı Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Sezen yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Kaynak : Webrazzi
Pazarama, ilk olarak Maximum Mobil'de
Maximum Mobil’i indirerek kolayca ulaşabileceğiniz Pazarama’da ürün ve hizmet satışlarının yanı sıra mobil ödeme deneyimi de sunuluyor. Pazarama’da giyimden kırtasiyeye, elektronikten evcil hayvan ürünlerine ve oyunlara kadar çok geniş bir yelpazede farklı ürünleri bulmak mümkün.
Pazarama'nın sunduğu hizmetler arasında araçtan inmeden akaryakıt ödemesi, ulaşım kartı yüklemesi ve market alışverişi, yemek siparişi, dijital oyun kodu gibi mobil ödeme imkanlarının yanı sıra restoran indirimleri de yer alıyor.
Maxiumum Mobil'de sıkça gördüğümüz Süper Uygulama (Super App) anlayışı Pazarama'da da kendini gösteriyor. Ürün, kullanıcılarına günlük hayatın her anında tek uygulamadan ihtiyaçlarını karşılamayı vaad ediyor.
Pazarama tüm bu hizmetleri tek bir platformdan sunarken, ödeme anında kullanıcılarına indirim, taksit, puan gibi pek çok kolaylık da sunuyor. Bu anlamda Maximum Mobil'in Pazarama ile online alışveriş ve hizmetlere tüm paydaşlar için yenilikçi ve farklı bir anlayış getirdiğini söyleyebiliriz.
Pazarama'nın, Topkapı Danışmanlık Elektronik Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. şemsiyesi altında hayata geçtiğini belirtelim. İş Bankası, e- ticaret alanındaki yetkinliklerini yeni bir ekosisteme dönüştürmek adına, bazı fonksiyonları bünyesinden ayrıştırarak Topkapı Danışmanlık Elektronik Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. devretmişti.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı ve Topkapı Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Sezen yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Çağın gereksinimi ve müşteri beklentileri paralelinde, ödeme sistemleri alanındaki gücümüzü, yükselen değer e-ticaret alanındaki yetkinliklerimizle birleştirmek ve bu alanda farklılaşmak amacıyla, daha önce Maximum Mobil’in ekosistem fonksiyonlarını devrettiğimiz grup şirketimiz Topkapı A.Ş.’yi görevlendirmiştik.
Pazarama ile herkes, tek uygulama üzerinden hem ürün ve hizmet satın alabilecek hem de bu işlemleri kolaylaştıran ödeme ve finansman imkânlarına başka bir uygulamaya gerek kalmadan ulaşabilecek. Pazarama ile finansal hizmetleri ve e-ticareti birbirine yaklaştırırken, iki alanda da değer odaklı bir platform ile hizmet vereni ve alanı bir araya getirmeyi amaçlıyor; alışveriş paydasında Anadolu’nun dijitalleşmesi ve günümüzün e-ticaret 2 dünyasının parçası haline gelmesine katkı sağlayabilmeyi Bankamızın kurulduğu günden bu yana taşıdığı misyonun bir parçası olarak görüyoruz.
Pazarama’nın doğuşunda yanımızda bulunan, beraber yürümeye ve büyümeye devam ettiğimiz tüm iş ortağı paydaşlarımıza içtenlikle teşekkürlerimizi sunuyoruz. Yeni başlayan bu yolculuğumuzda ekosisteme değer katacağımıza inanıyoruz.”
Kaynak : Webrazzi