G
Gözde Ulukan
Misafir
Geçtiğimiz eylül ayında Goodwater Capital’dan 2 milyon dolar değerleme üzerinden aldığı yatırımla gündemimize gelen Textoni, şimdi de yapay zeka odaklı yeni ürünü Textoni.AI'ı tanıttı.
Platformunda 58 farklı ülkeden 30 binden fazla içerik üreticisi barındıran Textoni'nin yeni ürünü Textoni.AI, 45 saniye gibi kısa bir sürede belirlenen konu ile ilgili uzun soluklu içerik üretebiliyor. Aynı zamanda konu ile ilgili görseli de seçmenize ve oluşturulan içeriğe eklemenize olanak tanıyor.
Textoni.AI, oluşturulan içeriğin profesyonel editörler tarafından kontrolünün yapılması ve paylaşıma hazır hale getirilmesini sağlayan bir metodoloji de kullanıyor. Kullanıcılar, oluşturulmuş içeriğe editör talebinde bulunarak seçtiği sürelerde yazıyı daha da özelleştirilmiş bir şekilde elde edebiliyor. Üretilmiş içeriğin konusu, düzenleme yapacak editörün seçiminde de büyük bir rol oynuyor. Textoni.com pazar yerinde yer alan editörler, yapay zeka yardımı ile düzenlenecek olan içerikle eşleştirilebiliyor.
İçerik ile yapay zeka birleşimi ürünler ChatGPT API’ları üzerinden oluşturulurken Textoni.AI, bu konuda yerli olma özelliğinin yanı sıra sektörel optimizasyonlara açık yapısı ile de dikkat çekiyor.
Textoni CEO’su Tufan Kızılırmak, yapay zeka ile üretilmiş bir içeriğin markalara, kurumlara ve kuruluşlara uyarlanması veya kişiselleştirilebilmesi yine insanlar sayesinde olacağını; Textoni.AI'ın ise tamamen bu paralelde yazıldığını ve yayınlandığını söyledi. Kızılırmak, 45 saniyede üretilmiş bir içeriği kalabalık ve etkin bir freelancer kadroya sahip olmanın avantajı ile 10 dakika gibi kısa bir sürede isteklere göre optimize edebildiklerini de sözlerine ekledi.
Kaynak : Webrazzi
Platformunda 58 farklı ülkeden 30 binden fazla içerik üreticisi barındıran Textoni'nin yeni ürünü Textoni.AI, 45 saniye gibi kısa bir sürede belirlenen konu ile ilgili uzun soluklu içerik üretebiliyor. Aynı zamanda konu ile ilgili görseli de seçmenize ve oluşturulan içeriğe eklemenize olanak tanıyor.
Textoni.AI, oluşturulan içeriğin profesyonel editörler tarafından kontrolünün yapılması ve paylaşıma hazır hale getirilmesini sağlayan bir metodoloji de kullanıyor. Kullanıcılar, oluşturulmuş içeriğe editör talebinde bulunarak seçtiği sürelerde yazıyı daha da özelleştirilmiş bir şekilde elde edebiliyor. Üretilmiş içeriğin konusu, düzenleme yapacak editörün seçiminde de büyük bir rol oynuyor. Textoni.com pazar yerinde yer alan editörler, yapay zeka yardımı ile düzenlenecek olan içerikle eşleştirilebiliyor.
İçerik ile yapay zeka birleşimi ürünler ChatGPT API’ları üzerinden oluşturulurken Textoni.AI, bu konuda yerli olma özelliğinin yanı sıra sektörel optimizasyonlara açık yapısı ile de dikkat çekiyor.
Textoni CEO’su Tufan Kızılırmak, yapay zeka ile üretilmiş bir içeriğin markalara, kurumlara ve kuruluşlara uyarlanması veya kişiselleştirilebilmesi yine insanlar sayesinde olacağını; Textoni.AI'ın ise tamamen bu paralelde yazıldığını ve yayınlandığını söyledi. Kızılırmak, 45 saniyede üretilmiş bir içeriği kalabalık ve etkin bir freelancer kadroya sahip olmanın avantajı ile 10 dakika gibi kısa bir sürede isteklere göre optimize edebildiklerini de sözlerine ekledi.
Kaynak : Webrazzi