Webrazzi Onur Oğuz: "Aylık 30 milyondan fazla kişi HangiKredi'yi ziyaret ediyor."

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Emre Tokses
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
E

Emre Tokses

Misafir
Türkiye’nin lider fintech konferansı Webrazzi Fintech 2024’te, HangiKredi’nin CEO’su Onur Oğuz ve Webrazzi'nin Yönetici Editörlerinden Arden Papuççiyan tarafından gerçekleşen söyleşide dijital finans ekosisteminin dönüşümü konuşuldu.

Oğuz: Kullanıcılara değer katıyoruz​


HangiKredi, kredi hesaplama araçları sayesinde en uygun krediyi bulmanızı sağlıyor. Platformda yer alan KOBİ, konut, taşıt ve ihtiyaç kredileri için yapacağınız aramalar sonucunda en uygun kredi veren bankaları listeleyebiliyorsunuz. HangiKredi tüm bankacılık ekosisteminin merkezinde konumlanmış durumunda. Hangikredi, kullanıcılar ve bankalar olmak üzere iki taraflı bir fayda sağlıyor.

Platform, tüm bankaların tekliflerine yer verirken kullanıcıların da bilgi almak için banka banka dolaşmasının önüne geçiyor. Platform bu sayede kullanıcıların ürünler hakkında bilgi sahibi olmasına ve zamandan tasarruf etmesine olanak tanıyor. Oğuz, bankaların artık sadece HangiKredi'ye özel teklifler sunduğunu da aktardı. HangiKredi'nin, Türkiye'de finansın dijitalleşmesinde önemli katkı sağladığını belirten Oğuz, ülkemizde finansal okuryazarlığın artışında şirketin önemli payı olduğunu da belirtti. Teknolojinin gelişmesiyle finans hizmetlerini dijitalleşmesini teşvik eden bir sistem olan açık bankacılık yapılanmasına odaklanacaklarını paylaştı.


KOBİ’lerin finansmana erişimi ve HangiKredi'nin gelecek hedefleri​


HangiKredi, 2024 yılı itibariyle KOBİ’ler için ayrı bir platform oluşturarak KOBİ yönetimini gerçekleştiriyor. Şirketin gelecek hedeflerinden biri KOBİ’lerin dijitalleştirme sürecini hızlandırmak. Halihazırda sağlanan entegrasyonlarla KOBİ'lerin dijitalleşmesine katkıda bulunan şirket, 2025 yılında daha fazla entegrasyon sağlayarak dijitalleşme sürecini hızlandırmayı hedefliyor.

Oğuz’un paylaştığı verilere göre aylık 30 milyondan fazla ziyaretçi ve 14 milyon tekil kullanıcı finansal ihtiyaçları hakkında bilgi sahibi olmak için HangiKredi platformunu ziyaret ediyor. Kullanıcılar, daha çok kredi, mevduat ve kredi kartı hakkında bilgi almak için siteyi kullanıyor. Ziyaretçilerin müşteri haline geldiği bir yapıya dönüşen HangiKredi, kullanıcı bazlı teklifler sunarak kişiye özel bir deneyim sağlıyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam