E
Emre Tokses
Misafir
Kullanıcı geri bildirimlerini çeşitli kaynaklardan bir araya getirerek kategorize eden Zefi, yapay zeka yardımıyla memnuniyet analizi, trend analizi ve gerçek zamanlı raporlama sağlıyor. Ayrıca Salesforce, HubSpot ve Zendesk gibi CRM platformlarıyla entegre çalışarak, ürün geliştirme, müşteri deneyimi, kullanıcı deneyimi (UX) araştırmaları ve pazarlama gibi alanlarda etkili çözümler sunuyor.
CRM entegrasyonlarının dışında Slack ve Gmail gibi iletişim araçlarıyla, Snowflake ve Amazon S3 gibi veri depolama sağlayıcılarıyla ve LinkedIn ile X gibi sosyal medya platformlarıyla entegre olup müşteri geri bildirimlerini analiz edebiliyor. Girişimin öncelikli hedefleri arasında müşteri memnuniyetini artırmak, müşteri kaybını azaltmak ve büyümeyi destekleyecek öncelikleri belirlemek yer alıyor.
Girişimin yapay zeka araçları, karmaşık verileri sadeleştirip ekiplerin markalarıyla ilgili stratejik kararlar almalarını kolaylaştırıyor. Platform, müşteri geri bildirimlerini analiz edip önemli olanları önceliklendiriyor ve iyileştirme önerilerinde bulunuyor. Böylece pazarlama ekiplerinin, müşterilerin kullanıcı ihtiyaçlarını ve pazar eğilimlerini anlamasına yardımcı oluyor.
Ayrıca ürün, yapılan analizler sonucunda kullanıcı arayüzü ile ilgili tasarım önerilerinde bulunup UX geliştirmelerine de katkı sağlıyor. Zefi’nin bünyesinde bulunan içerik kütüphanesinde ürün yöneticileri için ürün geliştirme, müşteri deneyimi ve büyüme stratejileri odaklı kapsamlı içerikler bulunuyor. Ek olarak araç kütüphanesinde ürün yöneticileri için farklı girişimlerin araçları ilgili kategori altında toplanarak listelenmiş durumda. Zefi, ürün yöneticilerinin ve ekiplerinin iş verimliliğini artırarak süreçlerini optimize etmelerine yardımcı olmayı hedefliyor.
Zefi, yapay zekanın işlevselliği sayesinde birçok sektörde kullanılabilir durumda. Ürün, önde gelen seyahat platformlarından Tripadvisor ve Booking yorumlarını anahtar kelime bazlı analiz edip önemli noktaları karşınıza getiriyor. Böylece seyahat sektöründe ilerlemek isteyen kişilerin hizmet stratejilerini geliştirmelerine olanak tanıyor.
E-ticaret sektörü ise girişimin bir başka uygulama alanı. Platformun sunduğu yapay zeka destekli müşteri geri bildirim analizi, tüketicilerin beklentilerini, şikayetlerini ve satın alma alışkanlıkları hakkında önemli veriler elde edilmesini sağlıyor. Bu veriler sayesinde sadık e-ticaret müşterisi elde edebilmek için gerekli pazarlama stratejisini kurgulayabiliyorsunuz. Sadece sadık müşteri elde etmek değil bunu sürdürebilmek de çok önemli olduğu için Zefi’nin sağladığı geri bildirim analizi, abonelik ve SaaS çözümlerinizi geliştirmenize de destek oluyor.
Zefi'nin CEO’su ve kurucu ortaklarından Aurora Maggio önderliğinde Temmuz 2023’te ilk Product Hunt lansmanını yapan Zefi, Ekim 2024’te platformun özelliklerini geliştirdiği ikinci lansmanı olan Zefi 1.0‘ın tanıtımını gerçekleştirdi. Ayrıca Zefi’nin tüm kurucu ortakları, aynı zamanda C-seviye yönetici olarak çalışmalarını sürdürüyor.
Zefi, 2024 yılı tohum öncesi yatırım turunda, 360Capital ve 14PeaksCapital başta olmak üzere birçok yatırımcıdan toplamda 1.6 milyon euro değerinde yatırım aldı. Şirket bu yatırımı, iş süreçlerini geliştirmek ve ekibini büyütmek için kullanacak.
Product Hunt yorumlarını incelediğimizde kullanıcılar, platformun müşteri geri bildirimlerini analiz etme ve ürün geliştirme süreçlerini kolaylaştırma beceresini faydalı buluyor. Negatif bir yanı olarak fiyatlandırma bilgilerine erişimin zorluğu diyebiliriz. Esnek bir fiyatlandırma politikasına sahip olan Zefi'nin kullanıcının ihtiyaçlarına göre ücretlendirme yaptığını de ekleyelim.
Kaynak : Webrazzi
CRM entegrasyonlarının dışında Slack ve Gmail gibi iletişim araçlarıyla, Snowflake ve Amazon S3 gibi veri depolama sağlayıcılarıyla ve LinkedIn ile X gibi sosyal medya platformlarıyla entegre olup müşteri geri bildirimlerini analiz edebiliyor. Girişimin öncelikli hedefleri arasında müşteri memnuniyetini artırmak, müşteri kaybını azaltmak ve büyümeyi destekleyecek öncelikleri belirlemek yer alıyor.
Girişimin yapay zeka araçları, karmaşık verileri sadeleştirip ekiplerin markalarıyla ilgili stratejik kararlar almalarını kolaylaştırıyor. Platform, müşteri geri bildirimlerini analiz edip önemli olanları önceliklendiriyor ve iyileştirme önerilerinde bulunuyor. Böylece pazarlama ekiplerinin, müşterilerin kullanıcı ihtiyaçlarını ve pazar eğilimlerini anlamasına yardımcı oluyor.
Ayrıca ürün, yapılan analizler sonucunda kullanıcı arayüzü ile ilgili tasarım önerilerinde bulunup UX geliştirmelerine de katkı sağlıyor. Zefi’nin bünyesinde bulunan içerik kütüphanesinde ürün yöneticileri için ürün geliştirme, müşteri deneyimi ve büyüme stratejileri odaklı kapsamlı içerikler bulunuyor. Ek olarak araç kütüphanesinde ürün yöneticileri için farklı girişimlerin araçları ilgili kategori altında toplanarak listelenmiş durumda. Zefi, ürün yöneticilerinin ve ekiplerinin iş verimliliğini artırarak süreçlerini optimize etmelerine yardımcı olmayı hedefliyor.
Zefi, yapay zekanın işlevselliği sayesinde birçok sektörde kullanılabilir durumda. Ürün, önde gelen seyahat platformlarından Tripadvisor ve Booking yorumlarını anahtar kelime bazlı analiz edip önemli noktaları karşınıza getiriyor. Böylece seyahat sektöründe ilerlemek isteyen kişilerin hizmet stratejilerini geliştirmelerine olanak tanıyor.
E-ticaret sektörü ise girişimin bir başka uygulama alanı. Platformun sunduğu yapay zeka destekli müşteri geri bildirim analizi, tüketicilerin beklentilerini, şikayetlerini ve satın alma alışkanlıkları hakkında önemli veriler elde edilmesini sağlıyor. Bu veriler sayesinde sadık e-ticaret müşterisi elde edebilmek için gerekli pazarlama stratejisini kurgulayabiliyorsunuz. Sadece sadık müşteri elde etmek değil bunu sürdürebilmek de çok önemli olduğu için Zefi’nin sağladığı geri bildirim analizi, abonelik ve SaaS çözümlerinizi geliştirmenize de destek oluyor.
Zefi'nin CEO’su ve kurucu ortaklarından Aurora Maggio önderliğinde Temmuz 2023’te ilk Product Hunt lansmanını yapan Zefi, Ekim 2024’te platformun özelliklerini geliştirdiği ikinci lansmanı olan Zefi 1.0‘ın tanıtımını gerçekleştirdi. Ayrıca Zefi’nin tüm kurucu ortakları, aynı zamanda C-seviye yönetici olarak çalışmalarını sürdürüyor.
Zefi, 2024 yılı tohum öncesi yatırım turunda, 360Capital ve 14PeaksCapital başta olmak üzere birçok yatırımcıdan toplamda 1.6 milyon euro değerinde yatırım aldı. Şirket bu yatırımı, iş süreçlerini geliştirmek ve ekibini büyütmek için kullanacak.
Product Hunt yorumlarını incelediğimizde kullanıcılar, platformun müşteri geri bildirimlerini analiz etme ve ürün geliştirme süreçlerini kolaylaştırma beceresini faydalı buluyor. Negatif bir yanı olarak fiyatlandırma bilgilerine erişimin zorluğu diyebiliriz. Esnek bir fiyatlandırma politikasına sahip olan Zefi'nin kullanıcının ihtiyaçlarına göre ücretlendirme yaptığını de ekleyelim.
Kaynak : Webrazzi