W
Webrazzi
Misafir
iOS 14.5'in kullanıma sunulması ve Apple'ın 2021'de kullanıcı gizliliğinde yaptığı değişiklikler, uygulama pazarlama endüstrisinde sarsıntılara neden oldu ve reklamverenlerin iOS kullanıcılarını hedefleme ve ölçümleme şeklini önemli ölçüde değiştirdi. Bu konuda atılan büyük adımlara rağmen mobil pazarlamacılar ve reklamverenler, uygulama pazarlamasında başarıyı yakalamak için uzun süredir benimsedikleri kullanıcı kazanımı kavramlarını geride bırakırken sürekli gelişen mobil reklamcılık ekosisteminin yeni bir haritasını çıkarmak için çalışıyor. Kullanıcılar verileri üzerinde daha fazla kontrol sahibi oldukça sektörün odağı gizliliğe kaymaya devam edecek, ki Adjust olarak gizliliğe verilen bu önemi destekliyoruz. Bunu göz önüne aldığımızda, kullanıcı onayını güvence altına almak ve güçlü bir dönüşüm değeri stratejisi oluşturmak için optimizasyon çalışmaları yapmak kritik bir öneme sahip. Bu sayede mümkün olan en yüksek miktarda onaylı kullanıcı-seviyesi veriye sahip olabilirsiniz ve bunları yan yana karşılaştırarak toplu verilerinize dair verdiğiniz kararları şekillendirebilirsiniz.
Adjust ve Tiktok mobil pazarlamacıları, geliştiricileri ve reklamverenleri iOS 14.5+ üzerinde ve mobil alanda sürekli gelişim içerisinde olan kullanıcı gizliliği dünyasında başarıyı yakalamaları için ihtiyaçları olan içgörüler ve en iyi yöntemler ile donatmak için işbirliği içerisine girdi. Adjust ve TikTok ile iOS 14.5 ve Sonrasında Başarının Sırları rehberi, iOS 14.5+ ile ilgili her şeyi derinlemesine inceliyor, ülkelere ve sektörlere göre kullanıcı onayı oranları karşılaştırmaları ile SKAdNetwork'e ışık tutuyor, en iyi dönüşüm değeri şemalarını mercek altına alıyor ve iOS'teki uygulama pazarlaması çalışmalarınızı başarıya götürecek tahmine dayalı analizlerin optimizasyonunu masaya yatırıyor.
Rehberde yer alan ana başlıklardan bazıları:
Daha fazla bilgi için Adjust ve TikTok ile iOS 14.5 ve Sonrasında Başarının Sırları rehberini hemen indirin!
Kaynak : Webrazzi
Adjust ve Tiktok mobil pazarlamacıları, geliştiricileri ve reklamverenleri iOS 14.5+ üzerinde ve mobil alanda sürekli gelişim içerisinde olan kullanıcı gizliliği dünyasında başarıyı yakalamaları için ihtiyaçları olan içgörüler ve en iyi yöntemler ile donatmak için işbirliği içerisine girdi. Adjust ve TikTok ile iOS 14.5 ve Sonrasında Başarının Sırları rehberi, iOS 14.5+ ile ilgili her şeyi derinlemesine inceliyor, ülkelere ve sektörlere göre kullanıcı onayı oranları karşılaştırmaları ile SKAdNetwork'e ışık tutuyor, en iyi dönüşüm değeri şemalarını mercek altına alıyor ve iOS'teki uygulama pazarlaması çalışmalarınızı başarıya götürecek tahmine dayalı analizlerin optimizasyonunu masaya yatırıyor.
Rehberde yer alan ana başlıklardan bazıları:
- Sektör ve pazarlara göre kullanıcı onayı oranlarına dair verilerin derinlemesine bir analizi ve iOS 14.5'in Nisan 2021'deki lansmanından bu yana reklam harcamalarında iOS'tan Android'e geçişe bir bakış.
- Hesap kurulumu, adgroup'lar, event optimizasyonu ve kampanya hedeflerinin belirlenmesi için TiKTok'ta en iyi yöntemler ve öneriler.
- SKAdNetwork'ün çalışma mantığının bir açıklaması ve sahip olduğu sınırlamalara rağmen pazarlamacıların ve reklamcıların SKAdNetwork'ten en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğine dair ipuçları.
- Kullanıcı onay oranlarını artırmak ve genel kullanıcı deneyimini zenginleştirmek için güçlü bir strateji oluşturmaya yönelik bir çerçeve.
- iOS'te büyümeyi destekleyen özel dönüşüm değeri şemaları ve tahmine dayalı analitik için yeni nesil çözümler.
Daha fazla bilgi için Adjust ve TikTok ile iOS 14.5 ve Sonrasında Başarının Sırları rehberini hemen indirin!
Kaynak : Webrazzi