T
Tuğçe İçözü
Misafir
Meta CEO'su Mark Zuckerberg Instagram kanalında paylaştığı bir mesaj ile kullanıcıların bundan böyle Instagram bio'suna 5 link ekleyebileceğini açıkladı. Zuckerberg, bu yeni özelliğin en çok talep edilen özelliklerden biri olduğunu vurguladı.
Instagram'da profili düzenle seçeneği üzerinden profilinizdeki linkleri düzenleyebiliyorsunuz. Bu alanda bağlantılara isimler atamanız sağlanırken, linkleri sıralamanız da mümkün oluyor. Yine de profilinizi ziyaret eden kişilerin, listelenen linkleri görebilmesi için profilinizde yer alan ilk bağlantıya ve yanında yer alan "ve1 diğer" ifadesine basması gerekiyor.
Şirketin bu yeni özellikle Linkin.bio ve Linktree gibi girişimlere gölge düşürdüğü düşünülebilir. Ancak kullanıcılar, 5'den fazla link paylaşımında bulunmak isteyebilir. Bu durumda da sevdikleri araçlardan ilk etapta vazgeçmeyeceklerini söyleyebiliriz.
Yakın zamanda Instagram'daki arama sonuçlarına reklamlar eklemeye hazırlanan platform, Twitter Blue benzeri yeni abonelik servisi Meta Verified ile gündeme geldi. Her ne kadar Meta, Instagram ve Facebook'ta sunduğu NFT desteğine veda etse de, şirket bu yeni özellik ile içerik üreticilerinin ihtiyaçlarına cevap vermeye çalıştığını bir kez daha gösteriyor.
Kaynak : Webrazzi
Instagram'da profili düzenle seçeneği üzerinden profilinizdeki linkleri düzenleyebiliyorsunuz. Bu alanda bağlantılara isimler atamanız sağlanırken, linkleri sıralamanız da mümkün oluyor. Yine de profilinizi ziyaret eden kişilerin, listelenen linkleri görebilmesi için profilinizde yer alan ilk bağlantıya ve yanında yer alan "ve1 diğer" ifadesine basması gerekiyor.
Multiple links in bio? You got it
You can now add up to five links to your profile. pic.twitter.com/Hurn7inqNS
— Instagram (@instagram) April 18, 2023
Şirketin bu yeni özellikle Linkin.bio ve Linktree gibi girişimlere gölge düşürdüğü düşünülebilir. Ancak kullanıcılar, 5'den fazla link paylaşımında bulunmak isteyebilir. Bu durumda da sevdikleri araçlardan ilk etapta vazgeçmeyeceklerini söyleyebiliriz.
Yakın zamanda Instagram'daki arama sonuçlarına reklamlar eklemeye hazırlanan platform, Twitter Blue benzeri yeni abonelik servisi Meta Verified ile gündeme geldi. Her ne kadar Meta, Instagram ve Facebook'ta sunduğu NFT desteğine veda etse de, şirket bu yeni özellik ile içerik üreticilerinin ihtiyaçlarına cevap vermeye çalıştığını bir kez daha gösteriyor.
Kaynak : Webrazzi