G
Gözde Ulukan
Misafir
İnşaat şirketlerinin iş süreçlerini dijital dünyaya taşımak ve verilerini doğru bir şekilde analiz etmek için yola çıkan Yapısoft'tan daha önce sizlere bahsetmiştik. 2017 yılının Şubat ayında Bursa'da Ceyhun Sezer Coşkun tarafından kurulan Yapısoft, yeni nesil inşaat satış ve yönetim sistemi olarak faaliyet gösteriyor. Yapısoft, şimdi de kitle fonlama yatırım turunda 2.02 milyon TL fon topladığını açıkladı.
Şirket, geçtiğimiz hafta fonbulucu üzerinden kitlesel fonlama ile çıktığı yatırım turunu 73 saatte yüzde 126 oranında fonlanarak 2.02 milyon TL ile tamamladı. Yapısoft, aldığı bu yatırımı marka bilinilirliğini artırmaya yönelik pazarlama faaliyetlerinde ve yazılım ekibinin genişletilmesinde kullanacağını belirtiyor.
Yapısoft, şirketlerin satış ve satış sonrası süreçlerini yönetip müşteri ve finansal kayıtlarını takip edebilecekleri dijital bir uygulama alanı sunuyor. Yapısoft'un sunduğu çözümler arasında ise müşteri yönetimi, pazarlama faaliyetleri, satış yönetimi, raporlama/analiz, finans takibi ve belge yönetimi yer alıyor. Platform, gider yönetimi, satış temsilcisi raporları, web sitesi entegrasyonu, toplu sms sistemi, gider yönetimi, proje satış raporları, tahsilat yönetimi ve proje yönetimi gibi özellikler de sunuyor.
Bugüne kadar 20’den fazla inşaat şirketinin satış süreçlerinin yönetiminde Yapısoft’u tercih ettiği belirtiliyor. Platformda 25 bin müşterinin, 12 bin dairenin, 55 proje verisinin kayıt altına alınıp işlendiği ve raporlandığı, aynı zamanda binlerce sözleşmenin de Yapısoft aracılığıyla oluşturulduğunun altı çiziliyor.
Ceyhun Sezer Coşkun, Yapısoft’u inşaat sektöründe faaliyet gösteren, hizmet alanı konut/ticari alan üretimi, satışı ve şantiye operasyonları olan şirketlere yazılım ve teknolojik çözümler sunan bir marka haline getirmek istediklerini söylüyor.
Kaynak : Webrazzi
Şirket, geçtiğimiz hafta fonbulucu üzerinden kitlesel fonlama ile çıktığı yatırım turunu 73 saatte yüzde 126 oranında fonlanarak 2.02 milyon TL ile tamamladı. Yapısoft, aldığı bu yatırımı marka bilinilirliğini artırmaya yönelik pazarlama faaliyetlerinde ve yazılım ekibinin genişletilmesinde kullanacağını belirtiyor.
Yapısoft, şirketlerin satış ve satış sonrası süreçlerini yönetip müşteri ve finansal kayıtlarını takip edebilecekleri dijital bir uygulama alanı sunuyor. Yapısoft'un sunduğu çözümler arasında ise müşteri yönetimi, pazarlama faaliyetleri, satış yönetimi, raporlama/analiz, finans takibi ve belge yönetimi yer alıyor. Platform, gider yönetimi, satış temsilcisi raporları, web sitesi entegrasyonu, toplu sms sistemi, gider yönetimi, proje satış raporları, tahsilat yönetimi ve proje yönetimi gibi özellikler de sunuyor.
Bugüne kadar 20’den fazla inşaat şirketinin satış süreçlerinin yönetiminde Yapısoft’u tercih ettiği belirtiliyor. Platformda 25 bin müşterinin, 12 bin dairenin, 55 proje verisinin kayıt altına alınıp işlendiği ve raporlandığı, aynı zamanda binlerce sözleşmenin de Yapısoft aracılığıyla oluşturulduğunun altı çiziliyor.
Ceyhun Sezer Coşkun, Yapısoft’u inşaat sektöründe faaliyet gösteren, hizmet alanı konut/ticari alan üretimi, satışı ve şantiye operasyonları olan şirketlere yazılım ve teknolojik çözümler sunan bir marka haline getirmek istediklerini söylüyor.
Kaynak : Webrazzi