T
Tuğçe İçözü
Misafir
Tüketici markalarının kredi kartı ürünlerini piyasaya sürmelerini sağlayan Cardless, 30 milyon dolar yatırım aldı. Mevcut yatırımcılarından Activant Capital'in liderlik ettiği tura Mischief, Industry Ventures, Thayer Ventures, Assurant ve Amex Ventures katılım gösterdi. Bu noktada Amex Ventures'ın stratejik bir iş ortağı olarak konumlandığını da belirtelim. 2021 yılında 40 milyon dolar yatırım alan Cardless'ın değerlemesi o dönemde 350 milyon doların biraz üzerindeydi. Bu yeni yatırım ile şirketin değerlemesinin nasıl bir rakama ulaştığı konusu gizliliğini koruyor.
Cardless'ın sunduğu platform ile markalar, daha özelleştirilmiş kart deneyimleri oluşturabiliyor. Platform üzerinden kullanıcıları kaydetmek, ödüller oluşturmak ve daha sonra bu ürünlerin nasıl performans gösterdiğini gözlemlemek mümkün. Visa, Mastercard ve American Express kart seçenekleri sunan Cardless'ın müşterileri arasında Qatar Airways ve Alibaba da yer alıyor.
Platformun sunduğu özellikler arasında mevcut uygulamalar içinde kart uygulamaları kurma ve daha sonra kart yönetimini bu uygulamalara entegre etme yeteneği yer alıyor. Kart oluşturulduktan sonra, ödüller ve diğer pazarlama seçenekleri bir kontrol paneli aracılığıyla karta dahil edilebiliyor ve değiştirilebiliyor. Dolandırıcılık tespiti ve güvenlik özelliklerinin yanı sıra kullanım analizleri de platformda sunulmakta. Ayrıca, Cardless'ın kredi gibi ek özellikler de sunabileceğini belirtelim. Böylece platform ilerleyen dönemde şimdi al, daha sonra öde gibi hizmetler de sunabilir.
Girişimin paylaştığı bilgilere göre Cardless'ın gelirleri son 12 ayda 5 kat arttı. Şirket, bunun bir önceki yılki büyüme oranıyla aynı seviyede olduğunu dile getiriyor. ABD pazarını hedefleyen şirketin şimdilik yurt dışına açılma planı bulunmuyor.
Kaynak : Webrazzi
Girişimin faaliyet alanı
Cardless'ın sunduğu platform ile markalar, daha özelleştirilmiş kart deneyimleri oluşturabiliyor. Platform üzerinden kullanıcıları kaydetmek, ödüller oluşturmak ve daha sonra bu ürünlerin nasıl performans gösterdiğini gözlemlemek mümkün. Visa, Mastercard ve American Express kart seçenekleri sunan Cardless'ın müşterileri arasında Qatar Airways ve Alibaba da yer alıyor.
Platformun sunduğu özellikler arasında mevcut uygulamalar içinde kart uygulamaları kurma ve daha sonra kart yönetimini bu uygulamalara entegre etme yeteneği yer alıyor. Kart oluşturulduktan sonra, ödüller ve diğer pazarlama seçenekleri bir kontrol paneli aracılığıyla karta dahil edilebiliyor ve değiştirilebiliyor. Dolandırıcılık tespiti ve güvenlik özelliklerinin yanı sıra kullanım analizleri de platformda sunulmakta. Ayrıca, Cardless'ın kredi gibi ek özellikler de sunabileceğini belirtelim. Böylece platform ilerleyen dönemde şimdi al, daha sonra öde gibi hizmetler de sunabilir.
Girişimin öne çıkan verileri
Girişimin paylaştığı bilgilere göre Cardless'ın gelirleri son 12 ayda 5 kat arttı. Şirket, bunun bir önceki yılki büyüme oranıyla aynı seviyede olduğunu dile getiriyor. ABD pazarını hedefleyen şirketin şimdilik yurt dışına açılma planı bulunmuyor.
Kaynak : Webrazzi