W
Webrazzi
Misafir
Türk porselenini uluslararası pazarlara taşıyan Bonna, Porselen, Sofra ve Mutfak Eşyaları sektöründe “İhracat Şampiyonu” unvanını kazanarak global bir başarıya imza attı. Kar Porselen’in 40 yıllık üretim deneyimiyle 2014 yılında %100 Türk sermayesiyle kurduğu Bonna markası kısa sürede dünya çapında 6 kıtada 100’den fazla ülkeye ihracat yaparak HoReCa sektöründeki büyümesini sürdürüyor.
Bonna’nın başarısında yenilikçi stratejiler, dünya standartlarında üretim ve farklı pazarların ihtiyaçlarına uygun çözümler geliştirme yaklaşımı önemli rol oynuyor. Marka, operasyonel dayanıklılığı ön planda tutan işlevsel ve estetik ürünleriyle profesyonel mutfakların tercihi olmayı başardı. Türkiye’nin %100 HoReCa markası olarak uzmanlaşan Bonna, 2015 yılında sektöre ömür boyu kenar çıtlamazlık garantisi sunarak dayanıklılığı ve güvenilirliğiyle fark yarattı.
2020 yılında dijital dekorlama tekniğini kullanmaya başlayan Bonna, özgün ve detaylı tasarımlar sunarak estetik anlayışını ileri bir noktaya taşıdı. 2022’de ise yapay zeka destekli tasarıma geçerek yenilikçi ve kullanıcı dostu ürünlerle sektöründe öncülüğünü pekiştirdi.
Bonna, uluslararası fuarlardaki aktif katılımıyla marka bilinirliğini artırırken, Bocuse d’Or gastronomi yarışmasının 2023-2025 yılları arasında Platinum Partner’i olarak global ölçekte prestijini pekiştirdi. Avrupa ve Amerika pazarlarında güçlü bir müşteri ağı bulunan marka, 40’tan fazla tasarım ödüllü koleksiyonlarıyla profesyonellerin tercihi olmaya devam ediyor.
Sürdürülebilir üretim uygulamalarıyla çevresel duyarlılığını ortaya koyan Bonna, yenilenebilir enerji kullanımı ve atık yönetimi gibi alanlarda öncü adımlar atıyor. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan marka, estetik ve dayanıklılığı bir araya getiren ürünleriyle sadece ihracat şampiyonu değil, aynı zamanda sürdürülebilir bir dünya markası olma yolunda ilerliyor.
Kaynak : Webrazzi
Bonna’nın başarısında yenilikçi stratejiler, dünya standartlarında üretim ve farklı pazarların ihtiyaçlarına uygun çözümler geliştirme yaklaşımı önemli rol oynuyor. Marka, operasyonel dayanıklılığı ön planda tutan işlevsel ve estetik ürünleriyle profesyonel mutfakların tercihi olmayı başardı. Türkiye’nin %100 HoReCa markası olarak uzmanlaşan Bonna, 2015 yılında sektöre ömür boyu kenar çıtlamazlık garantisi sunarak dayanıklılığı ve güvenilirliğiyle fark yarattı.
2020 yılında dijital dekorlama tekniğini kullanmaya başlayan Bonna, özgün ve detaylı tasarımlar sunarak estetik anlayışını ileri bir noktaya taşıdı. 2022’de ise yapay zeka destekli tasarıma geçerek yenilikçi ve kullanıcı dostu ürünlerle sektöründe öncülüğünü pekiştirdi.
Bonna, uluslararası fuarlardaki aktif katılımıyla marka bilinirliğini artırırken, Bocuse d’Or gastronomi yarışmasının 2023-2025 yılları arasında Platinum Partner’i olarak global ölçekte prestijini pekiştirdi. Avrupa ve Amerika pazarlarında güçlü bir müşteri ağı bulunan marka, 40’tan fazla tasarım ödüllü koleksiyonlarıyla profesyonellerin tercihi olmaya devam ediyor.
Sürdürülebilir üretim uygulamalarıyla çevresel duyarlılığını ortaya koyan Bonna, yenilenebilir enerji kullanımı ve atık yönetimi gibi alanlarda öncü adımlar atıyor. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan marka, estetik ve dayanıklılığı bir araya getiren ürünleriyle sadece ihracat şampiyonu değil, aynı zamanda sürdürülebilir bir dünya markası olma yolunda ilerliyor.
Kaynak : Webrazzi