T
Tuğçe İçözü
Misafir
Apple, App Store'un Bugün sekmesine reklam yerleştirmeyi planlıyor. Bu yeni reklam alanıyla birlikte App Store'da şimdiye kadar arama sekmesinde ve arama sonuçlarında gördüğümüz reklamlar yeni bir alana daha taşınmış olacak.
Bugün sekmesinde yer alan reklamlar, sekmede görülen içerikler gibi geniş kartlara sahip olacak ancak uygulamanın isminin altında reklam yazan küçük mavi bir kutucuk yer alacak.
Diğer uygulama sayfalarında gösterilen reklamlar "Beğenebileceğin uygulamalar" başlığı altında gösterilecek. Tıpkı App Store arama reklamlarında olduğu gibi uygulamanın diğer sayfalarındaki reklamlar da mavi renk ile diğer öneri içeriklerinden ayrıştırılacak. Reklam verenler söz konusu reklamlar kapsamında belli uygulamaları hedefleyemeyecek. Buna rağmen reklamlar, kendileriyle alakalı uygulamaların altında gösterilecek.
Apple'ın yaptığı açıklamaya göre, Apple arama reklamları, her ölçekten geliştiricinin işlerini geliştirmesi için fırsatlar sunuyor. Tıpkı diğer reklam olanakları gibi yeni reklam yerleştirmeleri de aynı temele dayanıyor. Bu reklamlar yalnızca App Store ürün sayfalarının onayladığı uygulamalardan içeriklere yer verecek ve aynı titiz gizlilik standartlarına bağlı kalacak.
Apple tarafından 2022'nin Ocak ayında açıklanan verilere göre iOS geliştiricileri, 2021 yılında App Store'dan toplamda 60 milyar dolar gelir elde etti. iOS için uygulama geliştiren geliştiriciler 2008 ila 2020 yılları arasında ise toplamda 200 milyar dolar gelir elde etti. Yeni reklam modelinin gelirlere katkı sağlayacağını söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi
Bugün sekmesinde yer alan reklamlar, sekmede görülen içerikler gibi geniş kartlara sahip olacak ancak uygulamanın isminin altında reklam yazan küçük mavi bir kutucuk yer alacak.
Diğer uygulama sayfalarında gösterilen reklamlar "Beğenebileceğin uygulamalar" başlığı altında gösterilecek. Tıpkı App Store arama reklamlarında olduğu gibi uygulamanın diğer sayfalarındaki reklamlar da mavi renk ile diğer öneri içeriklerinden ayrıştırılacak. Reklam verenler söz konusu reklamlar kapsamında belli uygulamaları hedefleyemeyecek. Buna rağmen reklamlar, kendileriyle alakalı uygulamaların altında gösterilecek.
Apple'ın yaptığı açıklamaya göre, Apple arama reklamları, her ölçekten geliştiricinin işlerini geliştirmesi için fırsatlar sunuyor. Tıpkı diğer reklam olanakları gibi yeni reklam yerleştirmeleri de aynı temele dayanıyor. Bu reklamlar yalnızca App Store ürün sayfalarının onayladığı uygulamalardan içeriklere yer verecek ve aynı titiz gizlilik standartlarına bağlı kalacak.
Apple tarafından 2022'nin Ocak ayında açıklanan verilere göre iOS geliştiricileri, 2021 yılında App Store'dan toplamda 60 milyar dolar gelir elde etti. iOS için uygulama geliştiren geliştiriciler 2008 ila 2020 yılları arasında ise toplamda 200 milyar dolar gelir elde etti. Yeni reklam modelinin gelirlere katkı sağlayacağını söylemek mümkün.
Kaynak : Webrazzi