Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Akıl sağlığı uygulaması Real, 37 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Akıl sağlığı uygulaması Real, 37 milyon dolar yatırım aldı. B serisi yatırım turunu Owl Ventures yönetti. Yatırım turuna Lightspeed Venture Partners, Kadın Kurucular Fonu, Forerunner Ventures ve BBG Ventures katıldı. ABD merkezli şirket, yeni gelen yatırım, şirketin iş süreçlerini geliştirmek için kullanılacak.

2019 yılında hayata geçirilen uygulama; ilişkiler, kaygı, kariyer, stres ve depresyon kaynaklı ruhsal hastalıklara odaklanıyor. Columbia Üniversitesi'nde klinik psikoloji eğitimi alan 27 yaşındaki Ariela Safira tarafından kuruldu.

Ayrıca 13 dolardan başlayan abonelik ücretine sahip. Safira, sağlık sektöründe akıl sağlığına odaklandığını belirtiyor ve ekliyor: "Bu alanda yapılan çalışmaların toplumsal olarak dezavantajlı olan topluluklar için yetersiz olduğunu düşünüyordum."

Bu yüzden Real'in ana hedef kitlesini toplumsal olarak dezavantajlı konumda olan LGBTQI+ bireylere ve göçmen kadınlar oluşturuyor. Real'in amacı, akıl sağlığı tedavisini diğer rahatsızlıklar gibi normalleştirmek.

Dün bağımlılık tedavisine odaklanan Eleanor Health, General Catalyst liderliğinde 50 milyon dolar yatırım almıştı. 2019 yılında kurulan girişim, madde kullanım bozukluğu olan kişilere yüz yüze ve sanal psikiyatri terapi platformu sunuyor. Bundan etkilenen bireyleri ilaç destekli tedaviyle destekliyor.

Geçen ay da mental hastalığa sahip kişileri sağlık uzmanlarıyla bir araya getirmeye odaklanan Güney Kore merkezli Atommerce, B serisi yatırım turundan 16,7 milyon dolar yatırım haberini yazmıştık. Yeni yatırım; E&Investment, K2 Investment ve Samsung Next'in katılımıyla Hashed tarafından yönetilmişti. Atommerce çıkardığı mobil uygulama MiNDCAFE ile biliniyor. Bu uygulamanın Güney Kore'de 1 milyondan fazla kullanıcısı bulunuyor. Bu arada belirtelim kullanıcıların çoğu kadınlardan oluşuyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.