Bilgi Şikayet itiraz süreci

İçerik bilgilendirme amaçlıdır.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metaren

Administrator
Yönetici
Sitemizde paylaşılan tüm şikayetlerin gerçeği yansıtmama ihtimalinin bilincindeyiz. Şikayet konusu olan website, hizmet, uygulama, şirket sahibi veya çalışanı olabilirsiniz. Bizim ile doğrudan iletişim kurmanız, şikayetin kaldırılmasını sağlamaz.

Şikayetin yayından kaldırılması için uygulanması gereken adımlar:

Şikayet konusunu oluşturan üyemiz ile iletişim kurun ve içeriği kaldırmasını talep edin. Mağduriyetin giderilmesini teklif edin, mağduriyet oluşmasının sebebini açıklayın ve konu sahibini ikna edin.

İçerik sahibinden yanıt alamıyorsanız konu içeriğine yorum yazın.

Konunun kaldırılması için önceliğiniz özel mesaj yoluyla iletişim olabilir, eğer yanıt alamazsanız şikayet konusuna yorum yazarak Yönetim Kadromuz'daki tüm üyeleri etiketleyin. İçerik sahibi forumumuzu aktif olarak kullanmıyor olabilir. Bu durum şikayetin haksız olduğu anlamını taşımaz. Bu sebeple içerik sunucularımızdan kalıcı olarak silinmek yerine, yönetim kadromuzun cevap almakta problem yaşandığının aşikar olduğunu tespit ettiği an, halka açık kullanımdan kaldırılır. Arka planda depolanmaya devam eder.

MWTR ekibi resmi kurum değildir. Şikayet edilen siteler ile ilgili araştırma, cezalandırma gibi süreçlerin muhatabı da değildir. Şikayet edilen içeriklerde taraf olmaktan kaçınmaktadır. Şikayet konularınıza veya itirazlarınıza yönetimden destek beklemeyin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Reklam