G
Gözde Ulukan
Misafir
2009 yılında kurulan ve 2013 yılında, Koreli CJ Group bünyesindeki CJ Games, Joygame’in yüzde 50’sine yatırım yapmış; bu yatırım sonrasında Joygame, Netmarble Türkiye olarak faaliyetlerine devam etme kararı almıştı. 9 yıl boyunca Netmarble Türkiye olarak faaliyet gösteren Joygame, şimdi ise Netmarble bünyesinden ayrılarak Joygame ismine geri döndü.
Joygame, bu kararın yanı sıra başta NFT oyunları olmak üzere oyun stüdyolarına yapılan yatırımların artırılacağını açıkladı. Hyper ve hybrid-casual oyunlar üretip NFT tabanlı oyunlar geliştiren stüdyoları desteklediklerini kaydeden Joygame Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özistek, hyper ve hybrid-casual oyunları Amerika’dan Çin’e uzanan geniş bir coğrafyada yayınlayarak Türk oyun stüdyolarıyla birlikte büyümeye odaklandıklarını belirtti.
Bugüne kadar 6 stüdyo ile ortaklık kuran Joygame, 2022’de yatırımlarını hızlandırarak bu rakamı 3’e katlamayı hedefliyor.
Joygame'in yeni CEO'su da Özberk Ölçer oldu. Ölçer bir önceki görevinde Publicis Group’un performans ekibinin genel müdürüydü. Ölçer, Publicis Group'ta dijital pazarlama, veri bilimi, SEO, e-ticaret, pazarlama teknolojileri birimlerinin liderliğini üstleniyordu.
NFT’ler ile oyun dünyasında çok önemli bir değişim yaşandığını belirten Joygame Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özistek, oyun tasarımlarının, oyun ekonomilerinin ve iş modellerinin şekil değiştirdiğini; geçmiş deneyimlere dayanarak bu değişimin oyun dünyasında mobil oyunlarda olduğu gibi büyük bir sıçrama yaratacağını öngördüklerini söyledi. NFT oyunlar ile oyuncu sayısı, oyunlarda geçen süre ve toplam oyun sektörü büyüklüğünde sıra dışı artışlar olacağını dile getiren Özistek, Joygame olarak bu yıl içinde ilk NFT oyununun lansmanını yapacaklarını belirtti.
2022'nin oyun trendlerinde bilhassa metaverse, abonelik modelleri, bulut tabanlı hizmetler, blockchain ve NFT oyunları öne çıkıyor. Bununla ilgili yazdığımız detaylı içeriğe buradan göz atabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi
Joygame, bu kararın yanı sıra başta NFT oyunları olmak üzere oyun stüdyolarına yapılan yatırımların artırılacağını açıkladı. Hyper ve hybrid-casual oyunlar üretip NFT tabanlı oyunlar geliştiren stüdyoları desteklediklerini kaydeden Joygame Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özistek, hyper ve hybrid-casual oyunları Amerika’dan Çin’e uzanan geniş bir coğrafyada yayınlayarak Türk oyun stüdyolarıyla birlikte büyümeye odaklandıklarını belirtti.
Bugüne kadar 6 stüdyo ile ortaklık kuran Joygame, 2022’de yatırımlarını hızlandırarak bu rakamı 3’e katlamayı hedefliyor.
Joygame'in yeni CEO'su da Özberk Ölçer oldu. Ölçer bir önceki görevinde Publicis Group’un performans ekibinin genel müdürüydü. Ölçer, Publicis Group'ta dijital pazarlama, veri bilimi, SEO, e-ticaret, pazarlama teknolojileri birimlerinin liderliğini üstleniyordu.
İlk NFT oyununu 2022'de piyasaya sürecek
NFT’ler ile oyun dünyasında çok önemli bir değişim yaşandığını belirten Joygame Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özistek, oyun tasarımlarının, oyun ekonomilerinin ve iş modellerinin şekil değiştirdiğini; geçmiş deneyimlere dayanarak bu değişimin oyun dünyasında mobil oyunlarda olduğu gibi büyük bir sıçrama yaratacağını öngördüklerini söyledi. NFT oyunlar ile oyuncu sayısı, oyunlarda geçen süre ve toplam oyun sektörü büyüklüğünde sıra dışı artışlar olacağını dile getiren Özistek, Joygame olarak bu yıl içinde ilk NFT oyununun lansmanını yapacaklarını belirtti.
2022'nin oyun trendlerinde bilhassa metaverse, abonelik modelleri, bulut tabanlı hizmetler, blockchain ve NFT oyunları öne çıkıyor. Bununla ilgili yazdığımız detaylı içeriğe buradan göz atabilirsiniz.
Kaynak : Webrazzi