Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi McDonald’s, 2024 yılında üretimsel yapay zeka teknolojilerini kullanmaya başlayacak

  • Konbuyu başlatan Candeğer Muradoğlu
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
C

Candeğer Muradoğlu

Misafir
Teknolojik ilerlemeler günümüz iş dünyasını kökten değiştirme potansiyeli taşıyor. Dünyanın en önemli restoran zincirleri arasında yer alan McDonald's ve Google arasındaki yeni iş birliği, bu dönüşümün somut bir örneği olarak öne çıkıyor.

McDonald’s, iş birliği kapsamında 2024 yılından itibaren Google ile ortaklık yaparak üretimsel yapay zeka teknolojisini kullanacağını duyurdu. Üretimsel yapay zeka kullanımı için binlerce mağazada donanım ve yazılım güncellemeleri yapılacak. Sipariş kioskları ve mobil uygulama gibi diğer sistemler de güncellenecek.

Bu sayede McDonald’s, büyük miktardaki verileri kullanarak üretimsel yapay zeka ile işlemleri daha iyi hale getirecek. Şirket, bunun sonucunda müşterilere daha sıcak ve daha taze yiyecekler sunmayı da hedefliyor. McDonald’s'ın üretimsel yapay zekayı tam olarak hangi alanlarda kullanacağı konusunda net bir bilgi verilmese de, yakın gelecekte arabaya servis yapan şubelerde daha fazla yapay zeka tabanlı otomasyonu yapılması bekleniyor.

Bu teknolojik gelişme, sipariş alma sürecini, müşteri isteklerini tanıma ve işlemeyi, siparişleri doğru şekilde almayı ve hazırlanmasını optimize etmeyi amaçlıyor. Üretimsel yapay zeka ile güncellenecek olan sistem, yöneticilerin iş akışını hızlı bir şekilde iyileştirmek için çözümler bulmalarına da yardımcı olacak.

Şirket, sistemin mağaza ekipleri için karmaşıklığı azaltacağını, ekip ve müşterilere heyecan verici yeni deneyimler sunacağını belirtti. Benzer şekilde, Google Cloud'un yapay zeka kullanıcısı olan Wendy's de bu yılın başlarında benzer bir yaklaşımı test etmişti. Ancak henüz net bir sonuç ortaya çıkmış değil.

Bu anlaşma, sadece bir fast-food zinciri ve teknoloji devi arasında yapılan bir anlaşma gibi görünse de, aslında işletmelerin, müşterilerin ve iş gücünün geleceğini şekillendirebilecek çok daha geniş kapsamlı konuları işaret ediyor. Bu teknolojik değişimin nasıl uygulanacağı ve sonuçlarının ne olacağı, iş dünyası ve toplum için önemli bir odak noktası haline geliyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.