İ
İdil Dilber
Misafir
Türkiye'nin lider finans ve teknoloji konferansı Webrazzi Fintech 2024, tüm hızıyla devam ediyor. Dengage Kurucu Ortağı ve CTO’su Itri Osman ve Satış ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Çağdaş Tanrıöver, Making Your Data Actionable başlıklı panelde Dengage'i anlattı.
Osman, Mckinsey’in yaptığı araştırmaya göre müşterilerin yüzde 70'inin kusursuz müşteri deneyimi istediklerini belirterek, bu sorunu çözmek için Dengage'i 2019 yılında kurduklarını paylaştı. 30 ülkede 160 müşterisi olan Dengage, 5 küresel veri merkezinde faaliyet gösteriyor. Yapay zeka destekli pazarlama ve müşteri veri yönetimi çözümleri sunarak şirketlerin verilerini işlevsel hale getirmelerine destek oluyor. Şirket, veri gizliliği ve yasal düzenlemelere tam uyum sağlayarak güvenlik ve inovasyonu bir arada sunuyor. Hem bulut hem de yerinde (on-premise) altyapı seçenekleriyle esnek çözümler sağlıyor. Osman, "Eski sistemlere göre kaynakları yüzde 75 oranında azaltıyoruz." dedi.
Tanrıöver'in sunumda paylaştığı bilgilere göre, yerleşik müşteri veri platformu (CDP), farklı kaynaklardan gelen büyük veri setlerini entegre ederken, yapay zeka destekli araçlarıyla pazarlama kampanyalarını kişiselleştiriyor ve optimize ediyor. Segment Şekillendirici, operasyonel verimliliği yüzde 30 artırırken, Kanal Optimizasyonu müşteri etkileşim oranlarını yüzde 15-20 artırdı. Offline veri aktivasyonu net gelirde yüzde 10’luk bir artış sağlarken, hedefli remarketing kampanyaları pazarlama bütçelerini yüzde 17 oranında düşürdü.
Dengage, yenilikçi çözümleriyle firmaların müşteri bağlılığını artırmalarına, dijital etkileşimleri optimize etmelerine ve gelirlerini yükseltmelerine katkı sağlıyor. Yapay zeka ve dinamik veri analitiğini kullanan bu platform, şirketlerin hızla büyüyen yapay zeka pazarındaki yerini güçlendirmek için ideal bir araç sunuyor.
Kaynak : Webrazzi
Osman, Mckinsey’in yaptığı araştırmaya göre müşterilerin yüzde 70'inin kusursuz müşteri deneyimi istediklerini belirterek, bu sorunu çözmek için Dengage'i 2019 yılında kurduklarını paylaştı. 30 ülkede 160 müşterisi olan Dengage, 5 küresel veri merkezinde faaliyet gösteriyor. Yapay zeka destekli pazarlama ve müşteri veri yönetimi çözümleri sunarak şirketlerin verilerini işlevsel hale getirmelerine destek oluyor. Şirket, veri gizliliği ve yasal düzenlemelere tam uyum sağlayarak güvenlik ve inovasyonu bir arada sunuyor. Hem bulut hem de yerinde (on-premise) altyapı seçenekleriyle esnek çözümler sağlıyor. Osman, "Eski sistemlere göre kaynakları yüzde 75 oranında azaltıyoruz." dedi.
Tanrıöver'in sunumda paylaştığı bilgilere göre, yerleşik müşteri veri platformu (CDP), farklı kaynaklardan gelen büyük veri setlerini entegre ederken, yapay zeka destekli araçlarıyla pazarlama kampanyalarını kişiselleştiriyor ve optimize ediyor. Segment Şekillendirici, operasyonel verimliliği yüzde 30 artırırken, Kanal Optimizasyonu müşteri etkileşim oranlarını yüzde 15-20 artırdı. Offline veri aktivasyonu net gelirde yüzde 10’luk bir artış sağlarken, hedefli remarketing kampanyaları pazarlama bütçelerini yüzde 17 oranında düşürdü.
Dengage, yenilikçi çözümleriyle firmaların müşteri bağlılığını artırmalarına, dijital etkileşimleri optimize etmelerine ve gelirlerini yükseltmelerine katkı sağlıyor. Yapay zeka ve dinamik veri analitiğini kullanan bu platform, şirketlerin hızla büyüyen yapay zeka pazarındaki yerini güçlendirmek için ideal bir araç sunuyor.
Kaynak : Webrazzi