Webrazzi Global ödül ve sadakat platformu Kalder, 10.5 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Tuğçe İçözü
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
T

Tuğçe İçözü

Misafir
Global ödül ve sadakat platformu Kalder, toplam tohum yatırım miktarının 10.5 milyon dolara ulaştığını açıkladı. Paylaşılan bilgilere göre yakın zamanda Javelin Venture Partners liderliğinde gerçekleşen 7 milyon dolar tutarındaki yatırım turuna 8VC, Human Capital, Gingerbread Capital, Emergence Capital ve Formus Capital katılım gösterdi. Yatırım turuna katılan melek yatırımcılar arasında Manchester United'dan Harry Maguire, Deel'den Shuo Wang ve eski FCC Başkanı Julius Genachowski yer aldı. Şirket, bu yeni yatırımı operasyonlarını ve geliştirme süreçlerini genişletmek için kullanmayı planlıyor.

2022 yılında Kalder'in 500 VC liderliğinde turda 3 milyon dolar yatırım aldığını hatırlatalım. Söz konusu yatırım turuna Indigo Fund (DJ Blondish), 500 VC, Human Capital, Polygon Ventures, 8VC, Soma Capital ve Paribu Ventures da katılım göstermişti. Kalder, paylaştığı gönderide bu yatırımın güncel tutarının 3.5 milyon dolar olduğunu açıkladı.

Girişimin faaliyet alanı​


Şu anda CEO koltuğunda oturan Gökçe Güven tarafından kurulan Kalder, partner ödül platformu sunuyor. Platform, markaların doğrudan uygulama veya web sitelerinde partner cashback programları hayata geçirmesine imkan tanıyor. Bunun yanı sıra Kalder, müşterilerin partner mağazalardan alışveriş yaparken otomatik olarak ödül kazanmalarını sağlıyor. Böylece markaların, sadakat platformu üyelerini katılımcı mağazalardan yaptıkları her alışverişte günlük olarak ödüllendirdiğini söyleyebiliriz. Her satıştan otomatik olarak komisyon alan markalar, kendilerin yeni gelir yaratıyor. Üstelik bu esnada müşteri katılımını ve marka içindeki harcamaları da artırıyor.

Kalder'in müşterileri arasında Godiva, MILE, Heat.io ve BSC Young Boys bulunmakta. Girişimin paylaştığı verilere göre; Kalder kullanan bir marka, yaklaşık 50 bin bağlantılı hesap görüyor ve partner mağazalardaki satış ortaklığı satışları yoluyla aylık 450 bin dolar ek gelir elde ediyor.

Geçmişten günümüze Kalder'in yolculuğunu daha iyi anlamak için Gökçe Güven ve Arda Kutsal ile Web3 söyleşisini de inceleyebilirsiniz.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam