Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Facebook’ta İçerik İle Para Kazanma İlkeleri

Facebook’un Para Kazanmaya Yönelik İçerik Kuralları (CGM) artık İçerikler İçin Para Kazanma İlkeleri (CMP) olarak adlandırılmaktadır. Marka açısından güvenli, para kazanmaya uygun içerikler oluşturma konusunda bilgi almak için en iyi yer yine bu sayfa olacaktır.

İçerik üreticilerin ve yayıncıların içeriklerinden para kazanmasına yardımcı olan özellikler ve ürünler sunuyoruz. Bu içeriklerin belirli kurallara uyması gerekir.

Facebook’taki tüm içeriklerin Facebook Koşullarına ve Topluluk Standartlarına uygun olmalıdır. Bunlar cinsellik, şiddet, küfür veya nefret içeriklerine ilişkin üst düzey kurallarımızdır. Bununla birlikte, genel olarak Facebook için uygun olan her içerik para kazanmaya uygun olmayabilir.

İçerik üreticilerin ve yayıncıların, içeriklerinden para kazanabilmek için Ortaklar İçin Para Kazanma İlkelerine ve İçerikler İçin Para Kazanma İlkeleri’ne uyması gerekir. Aşağıdaki Daha Fazla Bilgi kısmından Ortaklar İçin Para Kazanma İlkeleri hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz

Belirli para kazanma ürünlerini kullanmaya uygun olmak için içeriklerinizin kendisinin de bu kurallara uyması gerekir.

Yasaklı formatlar​


Aşağıdaki formatlarda sunulan içeriklerden para kazanılamaz:

Durağan videolar
Tek bir durağan görsel içeren, neredeyse hareketsiz içerikler.

Durağan görsel anketleri
İnsanlardan içerikteki sorulara yanıt vermesini isteyerek yalnızca etkileşimi artırma amacıyla paylaşılan içerikler.

Görsellerden oluşan slayt gösterileri
Ağırlıklı olarak durağan görsellerin arka arkaya gösterildiği içerikler.

Başa dönen videolar
Başa dönen ve aynı segmenti birçok kez gösteren içerikler. Başa dönen içerikler arasında GIF’ler ve çeşitli uzunluktaki içerikler bulunabilir.

Yazı montajları
Ağırlıklı olarak üzerinde yazı bulunan durağan veya hareketli görsellerin gösterildiği içerikler.

Gömülü reklamlar
Facebook’un reklam alanı sunduğu video öncesi, video ortası, video sonrası veya reklam bandı formatındaki reklamları gömülü bir şekilde barındıran içerikler. Örneğin, manuel olarak eklenmiş video ortası reklamları içeren bir video, Yayın İçi Reklamlar için uygun değildir.

Okumaya devam et...
 

Benzer konular

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.