Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Üye girişi yapmayı ihmal etmeyin ! Konulara cevap yazmak, kaynak dosyalarını iletmek ve yeni konu açabilmek için üye girişi yapmanız gerekir. Üye kayıtları aktif !

Webrazzi Düşyeri, önemli isimlerin katılım gösterdiği turda 35 milyon dolar değerleme 3.7 milyon dolar yatırım aldı

  • Konbuyu başlatan Gözde Ulukan
  • Başlangıç tarihi
İçerik! Webrazzi'den alıntılanmıştır. Webrazzi internet girişimleri, sosyal medya, dijital pazarlama ve mobil konularına odaklı popüler teknoloji blogudur.
G

Gözde Ulukan

Misafir
Çocuklar için edutech girişimi olarak faaliyet gösteren Düşyeri, yakında globalde çıkacağı Seri A yatırımı öncesi Türkiye’de köprü yatırım turu yaparak 35 milyon dolar değerleme ile 3.7 milyon dolar yatırım aldı. Hızlı büyümesiyle dikkat çeken girişim 60’dan fazla özel tasarlanmış oyun ve içerik uygulamalarına sahip ve Aralık 2021’de kullanıma açtığı “Çocuk Modu” ile 350 binin üzerinde kullanıcıya ulaştı.

2018 yılında, 20 milyon dolar değerleme ile Ali Sabancı, Ali Koç, Nevzat Aydın, Begüm Doğan, Varol Civil, Göktekin Dinçerler, Kenan Çolpan, Timuçin Öğün ve Ayşegül Akşak’tan yatırım alan girişimin yeni turunda da önemli isimler yer aldı. Ali Sabancı ve Öncü Girişim Sermayesi Yatırım Ortaklığı liderliğinde gerçekleşen köprü tura Ali Koç, APY Bilişim Vadisi GSYF, APY Start-up GSYF, Arda Kutsal, Ayşegül Akşak, Bergüzar Korel, Demir Karaaslan, Deniz Devrim Cengiz, Esat Göktekin Dinçerler, Feride Tansuğ, Finberg, Halit Ergenç, İrem Can, İTK Venture, Kaan Taşkın, Koray Bahar, Nevzat Aydın, Kenan Çolpan, Özge Doğan, Re-pie, Timuçin Öğün, Varol Civil ve Zeynep Dereli katıldı.

Pandemi ile birlikte çocuklarda artan ekran süresine karşılık güvenlik yönüyle dünyanın teknoloji devleri adımlar atıyor. Dijitalde çocukların, yaşlarına uygun olmayan, şiddet, korku cinsellik içeren videolar ve oyunlarla vakit geçirmelerinin onların gelişimine yarattığı olumsuz etkiler konusunda tüm dünya hemfikir. Dijitalde vakit geçirilmesinin çocuğun gelişimi için yarattığı hasarları bildiğini belirten Düşyeri, sadece ülkemizde değil globalde çocukları tüm dijital cihazlarda güvenli alanda tutacak “çocuk modu” yazılımını hayata geçirdi.


Aralık 2021’de kullanıma açtığı “Çocuk Modu” ile 350 binin üzerinde kullanıcıya ulaştı​


İçinde 60’dan fazla özel tasarlanmış oyun ve içerik uygulamalarının olduğu Düşyeri, Aralık 2021’de kullanıma açtığı “Çocuk Modu” ile 350 binin üzerinde kullanıcıya ulaştı. Öncelikle dijitalden en olumsuz etkilenen ve gelişimsel olarak en kritik yaş olan 2-6 ve 6-10 yaşa odaklanmış olarak açıldı. Arkasında çocuğu tanıyan bir yapay zekanın çalıştığı yazılım, çocuğun karşısına yaşına, ilgi alanlarına, öğrenme becerilerine uygun eğlenceli uygulamları ve içerikleri çıkarıyor. Düşyeri, akıllı algoritmalarla zaman içinde çocuğu tanıyarak onun gelişimini takip edip dijitalde geçirdiği eğlenceli süreyi gelişimine destek olacak şekilde tasarlıyor.

Düşyeri’nin kurucusu Ayşe Şule Bilgiç, eğlencenin en yükseğini yüzde yüz güvenli ve çocukların gelişimlerine destek olacak hale getirdiklerini; teknolojinin gücü ile bilimin verilerini birleştirdiklerini söylüyor. Düşyeri CEO’su İbrahim Coşkuner ise şu ana kadarki kullanıcı geri dönüşleri çok iyi olduğunu; çocukların güvenliği ve gelişimi için yakın zamanda tüm cihazlarda var olacaklarını ve tüm cihazların çocuk modu haline geleceklerini söylüyor.

Düşyeri, aldığı yeni yatırım sonrasında, 2022'nin üçüncü çeyreğine kadar Türkiye ile eş zamanlı Almanya, Amerika, Meksika ve Brezilya lansmanlarını yapmayı hedefliyor. Ayrıca yapay zeka alt yapısını geliştirmeye ve platforma yeni hizmetler eklemeye de devam edilecek. Şirket, bu kapsamda yazılım ekibini de büyütüyor. Düşyeri'nin Seri A yatırım sonrası için de 9 dil ve 21 ülke hedefi bulunuyor.

Kaynak : Webrazzi
 

Reklam

  AdBlock Detected
Sure, ad-blocking software does a great job at blocking ads, but it also blocks some useful and important features of our website. For the best possible site experience please take a moment to disable your AdBlocker.