Bu forum çerezleri kullanıyor
Bu forum, kayıt yaptıysanız giriş bilgilerinizi saklamak için çerezlerden ve son ziyaretiniz değilse son kullanma ziyaretinizden yararlanır. Tanımlama bilgileri, bilgisayarınızda saklanan küçük metin belgeleridir; Bu forum tarafından belirlenen çerezler sadece bu sitede kullanılabilir ve güvenlik riski taşımaz. Bu forumdaki çerezler, okuduğunuz belirli konuları ve en son okuduğunuz zamanları da izler. Lütfen ayarlanmış bu çerezleri kabul edip etmediğinizi onaylayın.

Bu soruyu tekrar sormanızın engellenmesi için seçiminize bakılmaksızın tarayıcınızda bir çerez saklanacaktır. Çerez ayarlarınızı altbilgideki bağlantıyı kullanarak istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adınız:
  

Şifreniz:
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler: 20
» Son Üye: MishaPloge
» Toplam Konular: 13
» Toplam Yorumlar: 13

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Toplam: 246 kullanıcı aktif
» 4 Kayıtlı
» 237 Ziyaretçi
Bing, Facebook, Google, Twitter, Yandex, Androidewem, bilisimotesi, Metaren, WarrJhovaniPloge

Son Aktiviteler
Facebook Takip İzni Ayarl...
Forum: Facebook Destek
Son Yorum: Metaren
08-07-2020, Saat: 21:45
» Yorumlar: 0
» Okunma: 19
Sağlıklı Yaşam Sırları Sa...
Forum: Website Tanıtım
Son Yorum: nullsix
06-07-2020, Saat: 16:57
» Yorumlar: 0
» Okunma: 4,083
360 Derece Performans Değ...
Forum: Website Tanıtım
Son Yorum: nullsix
06-07-2020, Saat: 16:12
» Yorumlar: 0
» Okunma: 15
İstanbul temizlik firmala...
Forum: Website Tanıtım
Son Yorum: nullsix
06-07-2020, Saat: 15:31
» Yorumlar: 0
» Okunma: 19
MWTR Hangi Temayı Kullanı...
Forum: Metaren Bilişim Duyuruları
Son Yorum: Metaren
05-07-2020, Saat: 02:22
» Yorumlar: 0
» Okunma: 38
SEO Nedir?
Forum: Arama Motoru Optimizasyonu
Son Yorum: Metaren
04-07-2020, Saat: 23:44
» Yorumlar: 0
» Okunma: 29
Wordpress Nedir?
Forum: Wordpress
Son Yorum: Metaren
04-07-2020, Saat: 14:57
» Yorumlar: 0
» Okunma: 34
MyBB Nedir?
Forum: MyBB
Son Yorum: Metaren
04-07-2020, Saat: 14:46
» Yorumlar: 0
» Okunma: 32
MWTR - Metaren Bilişim Ye...
Forum: Metaren Bilişim Duyuruları
Son Yorum: Metaren
03-07-2020, Saat: 10:57
» Yorumlar: 0
» Okunma: 32
TGTR - Twitter Bilgilendi...
Forum: Twitter Destek
Son Yorum: Metaren
03-07-2020, Saat: 10:41
» Yorumlar: 0
» Okunma: 44

 
Information Facebook Takip İzni Ayarları
Yazar: Metaren - 08-07-2020, Saat: 21:45 - Forum: Facebook Destek - Yorum Yok

FWTR sitemizde, Facebook üzerinden sizin hesabınızı kimler takip edebilsin diye, ayarları nasıl yapabileceğinizin bilgisi paylaşılmıştır. 

Facebook.Web.TR sitemizi ziyaret ederek, bilenler için oldukça basit ancak, ihtiyaç olduğunda; "ya bu ayarı nasıl yapıyorduk" dedirten, birçok Facebook'ta Nasıl Yapılır? sorusunun cevabına ulaşabilirsiniz.

[Resim: 14.jpg]

Bu konuyu yazdır

  Sağlıklı Yaşam Sırları Sanal Sosyal platformunda
Yazar: nullsix - 06-07-2020, Saat: 16:57 - Forum: Website Tanıtım - Yorum Yok

Sağlıklı Yaşam Sırları Sanal Sosyal platformunda

Sanal Sosyal sitemizde sağlıklı yaşam sırlarını bulabilirsiniz. Sitemizde uzman diyetisyen ve doktorların görüşlerini alarak faydalı içerikler paylaştık. İnsan vücudu için sağlıklı besinler, insan sağlığını tehdit eden besinler, zayıflama tüyoları, kilo almak için ne yapmalıyız gibi faydalı bilgileri web sitemizde bulabilirsiniz. Ayrıca sitemizde yer alan Güzel Sözler bölümünde ise Sevgiliye güzel sözler bulabilirsiniz. Sitemizle tanışmadıysanız Sanalsosyal.com.tr bağlantı adresinden web sitemizle tanışabilirsiniz. Sitemizdeki paylaşımları paylaşarak, yazılara yorum yaparak siz de sitemizden puan kazanabilirsiniz. Bu puanlarla çekiliş hakkı elde edip sürpriz hediye kazanma fırsatı elde edebilirsiniz. Vakit kaybetmeden web sitemize giriş yapıp web sitemizin imkanlarından faydalanmaya başlayın.

Bu konuyu yazdır

  360 Derece Performans Değerlendirme RunHR360
Yazar: nullsix - 06-07-2020, Saat: 16:12 - Forum: Website Tanıtım - Yorum Yok

360 Derece Performans Değerlendirme RunHR360

İş performansı hakkında bilgi edinmek ve çalışanların iş tanımlarında ve iş analizlerinde saptanan standartlara ne ölçüde yaklaştığına ilişkin geri bildirim sağlamak performans değerlendirme yazılımının amacıdır. Birbirinden farklı dinamiklere dayalı sistemlerin bir araya gelmesiyle oluşturulan, multidisipliner çalışma yöntemlerini kullanarak değer yaratılan bir dönemde, çalışanları tek bir ölçüt ile değerlendirmek eskide kalmış bir yaklaşımdır. Çalışanların, güçlü ve gelişmeye açık yanlarını doğru şekilde analiz edip geri bildirim sağlamak için, gerçeğe en yakın sonucu veren performans değerlendirme yazılımını RunHR360 da bulabilirsiniz.

Genel hatlarıyla 360 derece performans değerlendirme yazılımı


Kişiselleştirilmiş Formlar

Tüm şirketi aynı formla değil, her departman ve unvan hatta değerlendirme yönüne göre kombinasyonları ile kişiye özel değerlendirme formu oluşturabilirsiniz. Yetkinlik sorularını kendiniz belirlemek isterseniz temel, fonksiyonel ve yönetsel yetkinlik bazında dilediğiniz soru eklemesini yapabilirsiniz.


Kolay Kullanım

Kullanıcı dostu ara yüzü ile değerlendirme yapacak kişi hiçbir eğitime gerek duymadan sistemi kullanmaya başlayabilir.


Esnek Yapı

Sahadan topladığı tüm talepler doğrultusunda geliştirilmesi ve esnekliği sayesinde ihtiyaçlarınıza göre şekillendirilebiliyor. Sistemde hiçbir şey sabit değildir. Yönetim ekranlarından dilediğinizi çıkarıp-ekleyebilirsiniz.


90,180,270,360 ve 450 Derece Performans Değerlendirme

Tüm şirketi veya kişi bazında 90,180,270,360 ve hatta dış müşterinin de dahil olacağı şekilde sistemi kullanabilirsiniz. Çok yönlü geri bildirim şeklindeki performans değerlendirme sürecinde bir kişiyi değerlendirecek her bir yön için 90 derece eklenmektedir.


Gelişmiş Raporlar

Performans değerlendirme sonrasında not dağılım raporundan faydalanarak ortalama eşik değerini belirleyebilir ve çalışanları gruplandırabilirsiniz. Belirlemiş olduğunuz eşik değerinin çok altında ve/veya çok üstünde olan çalışanları kolaylıkla belirleyebilecek ve rapora ilişkin detayları grafiksel olarak inceleme imkanı bulabileceksiniz. Böylelikle performans değerlendirmede tüm süreci ele alabilirsiniz.


Gelişim Planı Raporu

Akıllı algoritma sayesinde;

Değerlendirmeyi yapan çalışanlar, alt yetkinliklerde aldığı puanları, gelişimi için alınacak aksiyonları ( eğitim, kitap, film, etkinlik vb.) hesaplayarak kişi bazında ve şirket genelinde raporlanır.


Düşük Maliyet

Bulut tabanlı alt yapısı sayesinde süreçlerin tamamına online ve güvenli bir şekilde erişebilirsiniz. Sürdürülebilirlik adına, yedekleme ve sunucu bakım maliyeti içermez. RunHR360 Performans değerlendirme yazılımı hızlıca kullanmaya başlayabilir ve operasyonel maliyetlerini en aza indirgeyebilirsiniz.

Gelişim ve başarının ilk koşulu, performans ölçümü için bir sistem geliştirmek ve uygulamaya koymaktır. Bunu yaparken organizasyonun kaynaklarının sınırlarını bilinmesi ve hangi yönlerinin geliştirilebileceğinin de tanımlanması RunHR360’da mevcuttur.

RunHR360; müşteri odaklı çalışma prensibi, sektördeki tecrübeleri ve özverisiyle ön plana çıkmaktadır.

RunHR360'ı 5 hediye kredi ile tüm özellikleri aktif olarak deneyip, detaylı bilgi için bize runhr360.com platformundaki iletişim kanallarımızdan ulaşabilirsiniz.

https://runhr360.com

[Resim: 360-derece-performans-degerlendirme.jpg]

Bu konuyu yazdır

  İstanbul temizlik firmaları - istanbultemizlik.info
Yazar: nullsix - 06-07-2020, Saat: 15:31 - Forum: Website Tanıtım - Yorum Yok

Firma adı : Duru Profesyonel Temizlik

Web site adı : istanbultemizlik.info

Sitenin başlığı : İstanbul temizlik firmaları - istanbultemizlik.info

Sitenin kayıt edildiği ay ve yıl : Temmuz 2020

Site ile ilgili açıklamalar : İstanbul içerisinde temizlik firması mı arıyorsunuz? Hiç vakit kaybetmeden istanbultemizlik.info isimli internet adresini ziyaret edin ve buradan aradığınız temizlik firmasına en hızlı şekilde ulaşma fırsatı yakalayın.

İstanbul temizlik firmaları sitesi olan istanbultemizlik.info ile birlikte, eviniz ya da iş yeriniz için profesyonel temizlik hizmetleri sunacak bir firmayı kolayca bulabileceksiniz.

İnşaat sonrasında lazım olacak temizliği, sıradan bir gündelikçi kolay kolay yapamayabilir. İnşaat sonrası temizlik hizmeti oldukça meşakkatli bir hizmettir. Bu işi profesyonel ellere teslim etmek adına, istanbultemizlik.info platformuna giriş yapmanızı tavsiye ederiz.

Gerek ev temizliği, gerek iş yeri temizliği, gerek inşaat sonrası temizlik hizmetleri, gerekse de dış cephe temizliği hizmetlerini buradan temin etmeniz mümkün olabilir. Binaların dış cephelerini temizleyecek firmayı buradan en hızlı şekilde bulma şansınız mevcuttur.

İstanbul içerisinde temizlik hizmetleri sunan deneyimli bir firmaya ihtiyacı olanlar, artık hangi siteden yararlanması gerektiğini biliyor. istanbultemizlik.info adresini beğenirseniz, dostlarınızla da mutlaka paylaşınız.

Adres: Şirinevler Mahallesi Acıbadem Sokak Gayem Sitesi B Blok No:5 D:21 Bahçelievler - ISTANBUL

Telefon: 0545 598 41 79

Bu konuyu yazdır

Question MWTR Hangi Temayı Kullanıyor?
Yazar: Metaren - 05-07-2020, Saat: 02:22 - Forum: Metaren Bilişim Duyuruları - Yorum Yok

Metaren.Web.TR (MWTR) hangi alt yapıya sahip ve kullandığı temanın adı ne diye düşünenleriniz çıkar ise MyBB ile uzaktan yakından alakası yok damgasını yiyebilirler. Biggrin

Ancak bunu düşünen ve merak eden ziyaretçilerimizin olma ihtimali de azda olsa tabii ki mevcut. Bu sebeple yanıtlamamız da önemli!

MWTR sitemizde MyBB forum yazılımı kullanılmakta ve kullanmış olduğumuz tema 1.8.x sürümlerindeki ücretsiz olarak gelen "Default Tema"dır. 

Görünümde ve postbit alanlarında temel yapıyı bozmamaya özen gösterdiğimiz, ufak tefek editler yapılmış standart bir tema ile hizmet vermekteyiz ve ilerleyen süreçte de bu temayı değiştirmeyi düşünmemekteyiz. (Mobil kullanıcılar için mobile özel tema ilave edilebilir.)

Bu konuyu yazdır

Star SEO Nedir?
Yazar: Metaren - 04-07-2020, Saat: 23:44 - Forum: Arama Motoru Optimizasyonu - Yorum Yok

SEO (Search Engine Optimization), yani Arama Motoru Optimizasyonu, arama motorları için yapılan tüm iyileştirme çalışmalarına denir. SEO ile amaçlanan, web sitesini arama motoruna uygun şekilde düzenleyerek sitenin arama motoru açısından değerini yükseltmek ve dolayısıyla üst sıralara çıkıp daha fazla ziyaretçiye ulaşmaktır.

Arama Motoru denince ise insanların ilk olarak aklına Google gelmektedir. Google arama motoru açık ara farkla şu an dünyanın en çok kullanılan arama motorudur.


Google, yüzde 63.8 gibi yüksek bir kullanım oranına sahiptir. Aşağıdaki grafikten 2013-2016 yılları arası dünya geneli arama motoru kullanım oranlarını görebilirsiniz:


[Resim: arama-motoru-kullanim-oranlari.png]
Türkiye'de Arama Motoru Kullanım Oranları

Türkiye'de arama motoru kullanım oranları dünya geneline göre biraz farklılık göstermektedir. 
Ülkemizde Bing, Yahoo, Ask.com ve AOL kullanım oranları yüzde 1'in altındadır. Google, yüzde 88'lik bir kullanım oranı ile 1. sırada olup bunu yüzde 9 kullanım oranı ile Yandex takip etmektedir.

SEO Neden Önemlidir?

Websitenizin belli kelimelerde arama motorlarında üst sırada olması en işlek caddede mağazanızın olmasından bile daha değerlidir.

Örnek vermek gerekirse internet üzerinden parfüm satın almak isteyen bir kişi arama motoruna "parfümparfüm alparfüm çeşitleri" gibi kelimeler yazıp aratacaktır. Çıkan sonuçlardan ise yüzde 60 ihtimalle 1. sıradaki sonuca tıklayacak ve ilgili web sitesine ulaşacaktır. Bu sitede beğendiği bir parfümü seçip satın alacak ve ilgili siteye para kazandıracaktır. İşte arama motorlarında bu şekilde günde yüz binlerce arama yapılıyor ve insanlar websitelerine ulaşıyor.
İlk paragrafta bahsettiğimiz gibi sitenizin arama motorlarında, işinizle alakalı kelimelerde üst sırada olması demek günde yüzbinlerce potansiyel müşterinin sitenize girmesi demektir ki dünyanın en işlek caddesinde mağazanız dahi olsa bu kadar müşteriye ulaşamazsınız. Bunu bilen bir çok kişi SEO'yu güçlü bir silah olarak görüp büyük önem vermektedirler.

SEO Ne İşe Yarar?

SEO’nun temel amacı, arama motorlarında web sitesini istenilen kelimelerde üst sıralarda çıkarmaya çalışmaktır. Bu şekilde tanıttığınız ürün veya hizmet ettiğiniz alan ile ilgilenen büyük bir kitleyi web sitenize çekmiş olursunuz.

SEO Çalışması

Arama motorlarında yükselmek için yapılan tüm çalışmalara SEO çalışması denir. SEO çalışması, web siteleri doğal yollarla ulaşamayacağı web popülerliğine, arama motorlarının doğal olarak göreceği yöntemleri kullanarak ulaştırılabilmeyi sağlar.

[Resim: seo-nedir.png]
SEO Nasıl Yapılır?

SEO çalışmalarını site içi optimizasyon (On Page SEO) ve site dışı optimizasyon (Off Page SEO) olmak üzere 2 ana başlıkta inceleyebiliriz:

Site İçi Optimizasyon (On Page SEO)

Arama motorları ve kullanıcı deneyimi ön planda tutularak site içi sayfalarda yapılan bütün optimizasyon çalışmalarına site içi optimizasyon yani on page seo denir. Meta etiketlerinin düzenlenmesi, güncel web teknolojilerine uygun bir altyapı ve tasarım, mobil uyumluluk, sayfa açılış hızı, içerik kalitesi, url yapısı, görsel düzenlemeler ve site içi linklemeler temel düzeyde site içi optimizasyon çalışmalarından bazılarıdır.

Site Dışı Optimizasyon (Off Page SEO)

Sitenin arama motorlarında değer kazanmasını ve hedeflenen aramalarda üst sıralara çıkmasını sağlayacak çalışmaların, site dışında yapılan kısmıdır. Site dışı çalışmalarda ise en büyük payı “backlink” almaktadır. Farklı backlink tür ve teknikleri olmakla birlikte günümüzde popüler olarak önerilen ve kullanılan yöntemler; sosyal ağ paylaşımları, dizinlere kayıt olmak, tanıtım yazısı almak, sosyal imleme çalışmaları (bknz: BlogMark), banner reklamlar vb…

SEO Kriterleri

Arama motorları sonuçları listelemek için gelişmiş bir algoritma kullanırlar ve bu algoritma bir çok kritere bakarak işlem yapar. Bilinen tüm SEO kriterleri şunlardır:

[Resim: alan-adi-kriterleri.png]

Alan Adı Kriterleri:
  • Alan Adı Yaşı: Matt Cutts bu video'da "Altı aylık ve bir yıllık iki domaini kıyasladığımızda, aslında aralarında çok da büyük bir fark olmadığını görürüz." diyor. Yani alan adı yaşını bir kriter olarak kullanıyorlar ancak çok da önemli bir kriter değil.

  • Anahtar Kelimenin Alan Adında Yer Alması: Eskisi kadar etkisi olmasa da anahtar kelimenin alan adınızda yer alması hala bir kriter olarak görülüyor.


  • Anahtar Kelimenin Alan Adının İlk Kelimesi Olması: Moz.com'un yayınladığı rapora göre anahtar kelimenin alan adının ilk kelimesi olması, anahtar kelimenin alan adının ortasında veya sonunda olmasından daha avantajlı.


  • Alan Adı Tescil Uzunluğu: Değerli ve önem verilen sitelerin alan adlarının tescili uzun süreli ve peşin olarak yapılırken, güvenilir olmayan siteler nadiren bir yıldan uzun süreli tescil yapmaktadırlar. Bu yüzden alan adı tescil uzunluğu bir sitenin güvenirliği açısından bir kriter olarak görülmekte.


  • Tam Eşleşen Alan Adı (Exact Match Domain): Anahtar kelimesi ile tam eşleşen alan adı size bir yükselme sağlayacaktır. Tabii site kaliteli bir siteyse.


  • Whois Bilgileri Gizli Olmayan Alan Adı: Whois bilgileri gizli olmayan, yani public domain'ler whois privacy kullanan alan adlarına göre bir adım öndedir. Whois privacy kullanmak "saklayacak bir şey" olduğunun bir göstergesi olabilir.


  • Cezalı Alan Adı Sahibi: Daha önce spam yaptığı tespit edilen kişinin eğer varsa diğer sitelerini, arama motorları daha dikkatli takip edecektir.


  • Ülke Uzantılı Alan Adı (TLD): Ülke uzantısına sahip bir alan adı (örn: com.tr, .de, co.uk) söz konusu olan ülkedeki arama sonuçlarında bir adım önde olacaktır. Ancak bu sitenin uluslararası aramalardaki sonuçları kısıtlanmış olur.

[Resim: sayfa-duzeyi-kriterleri.png]
Sayfa Düzeyi Kriterleri:
  • Başlık Etiketinde Anahtar Kelime Olması: Sayfa başlığınız (title etiketi) bir web sayfasının 2. en önemli içerik yeridir. Başlıkta ilgili anahtar kelimenin geçmesi güçlü bir sayfa içi seo sinyali gönderir.

  • Anahtar Kelimeyle Başlayan Başlık Etiketi: Sayfa başlığının ilgili anahtar kelime ile başlaması, anahtar kelimenin sonda yer aldığı başlıklara göre daha iyi bir performans gösterdiği gözlemlenmiştir.


  • Anahtar Kelimenin Description Etiketinde Yer Alması: Description meta etiketinde yer alan anahtar kelime yine arama motorlarına sayfanın o anahtar kelime ile alakalı olduğu konusunda bilgi verir. Şu an için hala bir etkisi olup olmadığı tartışılıyor ancak eklemekte fayda var.


  • Sayfa URL'sinde Geçen Anahtar Kelime: Anahtar kelimenin sayfanın URL adresinde geçmesi bu sayfanın konusu hakkında arama motorlarına sinyal göndermektedir.


  • H1 Etiketinde Anahtar Kelimenin Geçmesi: H1 etiketleri bir tür ikinci başlık etiketleridir. Arama motorlarına sayfanın tam olarak ne ile alakalı olduğunu iletmektedirler.


  • Anahtar Kelimenin Yazıda Sıkça Geçmesi: İlgili anahtar kelimenin içerikte diğer anahtar kelimelere göre daha fazla yer alıyor olması arama motorları tarafından bir ilgililik sinyali olarak görülür.


  • Anahtar Kelimenin İlk 100 Kelimede Geçmesi: İlgili anahtar kelimenin içerikte ilk 100 kelimenin içerisinde geçmesi arama motorları tarafından sayfanın o anahtar kelime ile ilgili olduğu konusunda sinyal olarak algılanır.


  • İçerik Uzunluğu: Uzun içerikler daha fazla bilgi barındırır. Bu da diğer kısa yazılara göre sizin sayfanızı daha fazla tercih edilir yapar.


  • LSI Kelime Kullanımı: Yani içerikteki gizli anlamlı anahtar kelimeleri, arama motorlarının birden fazla anlamı olan kelimeleri süzmelerine yardımcı olur. Örneğin; apple hem bir teknoloji firmasıdır hem de meyve (elma) olarak kullanılabilir.


  • Sayfa Yükleme Hızı: Arama motorları sayfa yükleme hızını bir kriter olarak kullanırlar. Sayfanız ne kadar hızlı yükleniyorsa kullanıcı o kadar iyi ve olumlu bir deneyim yaşayacaktır. Sayfa yükleme hızını buradaki araç ile test edebilir ve sayfanızı optimize edebilirsiniz.


  • Yinelenen İçerik: Aynı sitede, benzer içeriklerin tekrar tekrar başka sayfalarda kullanılması arama motoru görünürlüğünü olumsuz biçimde etkiler. Detaylı bilgi için tıklayınız.


  • Resim Optimizasyonu: Arama motorları sayfada kullanılan resimleri tanımak için dosya isimlerine, alt etiketlerine ve başlıklarına bakar. Bu kriterlere dikkat etmek arama motorlarının görsel arama sonuçlarında çıkmak için size önemli fayda sağlar.


  • İçeriğin Güncel Tutulması: Google Caffeine güncellemesi ile güncel olan içerikler arama motorlarında daha üst sıralarda çıkmaktadır. Bu yüzden yeni yazılan içerikler veya güncel tutulan içerikler arama motorlarında üst sıralarda olmak için önemli bir kriterdir.


  •  H2, H3 Etiketlerindeki Anahtar Kelimeler: Anahtar kelimenin H2 ve H3 başlıklarında geçmesi az da olsa arama motorlarına bir ilgililik sinyali gönderir.


  • Verilen Linklerin Kalitesi: İçerikte wikipedia gibi otorite sitelere de link verilmesi arama motorları gözünde güvenilirliği arttırmaktadır.


  • Özgün İçerik: Sayfada yazılan içeriklerin özgün, yani kopyalanmamış olması önemli bir kriterdir. Eğer kopya bir içerik varsa o sayfa kopyalanan sayfadan daha üst sırada yer almayacaktır.


  • Multimedya Kullanımı: Sayfa içerisinde alakalı olarak resim, video ve benzeri multimedya kullanımı o sayfanın kaliteli bir içeriğe sahip olduğu konusunda arama motorlarına sinyal verecektir.


  • İç Link Kullanımı: Sayfa içerisinde diğer sayfalara alakalı iç link kullanımı, verilen linkteki sayfaların değerini arttıracaktır.


  • Kırık Linkler: Bir sayfada çok fazla kırık link (çalışmayan veya sonrasında kapatılan sitelere verilen linkler), o sayfanın terk edildiği ve uzun süre güncellenmediği konusunda arama motorlarına olumsuz bir sinyal gönderir.


  • HTML/W3C Hataları: Sayfada yer alacak çok fazla HTML hatası ve W3C hataları o sayfanın kötü kodlandığı veya düzgün çalışmayacağı konusunda arama motorlarına olumsuz sinyal gönderebilir. Bu yüzden sayfanın hatasız olarak çalışıyor olması önemlidir.

[Resim: site-duzeyi-kriterleri.png]
Site Düzeyi Kriterleri:
  • İletişim Sayfası: Sitenizde bir iletişim sayfasının bulunması ve iletişim bilgilerinizin yer alması önemlidir ve arama motorları tarafından bir kalite sinyali olarak algılanır.


  • Site Mimarisi: Güzel ve düzenli olarak tasarlanan bir site mimarisi arama motorlarına sitenizi indexlemesi için kolaylık sağlar.


  • Site Haritası: Bir site haritanızın olması arama motorlarının tüm sayfalarınızı görmesini ve en hızlı biçimde indexlemesini sağlayacaktır.


  • Kesintisiz Hizmet Vermek: Bakım ya da sunucu kaynaklı problemlerden dolayı sitenizin sık sık kapalı kalması sıralamanızı olumsuz yönde etkileyebilir.


  • Sunucu/Hosting Lokasyonu: Sunucunuzun hizmeti verdiğiniz bölgede yer alması önemlidir.


  • SSL Sertifikası: SSL sertifikasına sahip siteler diğer sitelere göre bir adım daha öndedir. Güvenliğe önem verip kullanıcılarını düşünen siteleri arama motorları daha üst sıralara taşır.


  • Breadcrumb Kullanımı: Sitenizde breadcrumb navigasyon sistemini kullanmak kullanıcılarınıza sitenin neresinde olduğu konusunda bilgi verecek ve gezmelerini kolaylaştıracaktır.


  • Mobil Optimizasyon: Mobil optimizasyon mobil aramalarda sitenizin üst sıralarda çıkması için çok önemli bir kriterdir. Mobile uygun optimize edilmemiş sayfalar arama sonuçlarında mobile uygun sayfaların altında yer alacaktır.


  • Google Analytics ve Google Webmaster Tools Kullanımı: Google'ın webmasterlara özel bu iki aracını kullanmak sitenize olumlu etki yaratacaktır. Bu araçlar sayesinde google'a siteniz hakkında bilgi gönderebilir ve güvenilirlik puanınızı arttırabilirsiniz. Tabi eğer saklayacak bir şeyiniz yoksa :)


  • Google Adsense Kullanımı: Bazı SEO uzmanlarına göre google'ın reklam servisi olan Adsense'i kullanan siteler arama sonuçlarında daha üst sıralara çıkmaları için olumlu bir etki yarattığı yönündedir. Düz mantık baktığımızda Google'ın kendisine para kazandırdığı sayfaları üste alması lazım. Ancak tabi bu hiç etik olmazdı.

[Resim: backlink-kriterleri.png]
Backlink Kriterleri:
  • Link Alınan Sitenin Yaşı: Yaşlı sitelerden alınan backlinkler yeni sitelerden alınan backlinklere göre daha değerlidir.


  • Link Alınan Sitelerin Sayısı: Farklı sitelerden backlink almak en önemli sıralama kriterlerinden biridir. Bir siteden binlerce link almak yerine yüzlerce siteden birer link almak çok daha değerlidir.


  • Farklı C-Class IP'lerden Link Almak: Link alınan sitelerin farklı c class ip'lere sahip olması önemli bir kriterdir.


  • Edu ve Gov Sitelerden Link Almak: .edu ve .gov uzantılı sitelerden alınan linkler bir tık daha değerlidir.


  • Rakip Sitelerden Link Almak: Arama motorunda aynı anahtar kelimede sıralamada olan başka sayfalardan link almak, o anahtar kelimede sayfanın üst sıraya çıkmasını sağlayacaktır.


  • Link Alınan Sayfanın Sosyal Paylaşım Oranı: Link alınan sayfanın sosyal ağlarda çokça paylaşılmış olması o sayfadan alınan linki daha değerli yapar.


  • Nofollow Link Almak: Rel etiketi ile nofollow olarak belirtilmiş linkler almak önemli ve değerlidir. Nofollow linklerin belli bir düzeyde olması doğal ve doğal olmayan link profillerinin saptanabilmesi için bir gösterge olabilir.


  • Link Tiplerinin Çeşitliliği: Linklerinizin çok büyük oranda tek bir kaynak çeşidinden gelmesi (örneğin forum profilleri, blog yorumları) webspam işareti olarak değerlendirilebilir. Çeşitli kaynaklardan gelen linkler doğal bir link profilinin oluşmasına yardımcı olacaktır.


  • Benzer Sektördeki Siteden Alınan Link: Benzer sektörde olan bir siteden alınan link, alakasız bir siteden alınan linke göre çok daha değerlidir. Bu yüzden link alımı yaparken aynı kategoride olan bir siteden link almaya özen göstermeli.


  • Alınan Linkin Alakalı İçerikten Gelmesi: Bir sayfadan aldığınız link'in, linki verilen sayfanın içeriği ile alakalı olması önemlidir. Örneğin parfüm kelimesinden link aldığınız sayfanın parfüm ile alakalı bir sayfa olması gerekir. Aksi taktirde daha az etki gösterecek ve hatta webspam olarakta algılanabilecektir.


  • Link Alınan İçeriğin Kelime Sayısı: Link alınan içeriğin 1000 kelime üstü zengin bir içeriğe sahip olması daha az oranda kelime sayısına sahip içerikten alınan linke göre daha değerlidir.


  • Ülke TLD'si İçeren Siteden Link Almak: Ülkelerin uzantılarına sahip sitelerden link almak (örn: com.tr, .de, .co.uk gibi) o ülkedeki sıralamada yükselmenizi sağlayabilir.


  • Linkin Sayfadaki Yeri: Linkin sayfanın neresinde olduğu önemlidir. Genelikle sayfa içeriğine eklenmiş linkler sayfanın alt ya da yan tarafına eklenmiş linklerinden daha fazla etki sağlar.


  • Otorite Sitelerden Alınan Linkler: Sektöründe otorite olmuş sitelerden alınan backlinkler diğer sitelerden alınan backlinklere göre çok daha değerlidir.


  • Dizinlerden Link Almak: Dmoz, yahoo vb otorite dizin sitelerinden link almak artık eskisi kadar olmasada hala bir değeri vardır.


  • Bir Sitenin Tüm Sayfalarından Link Almak: Bir sitenin tüm sayfalarından alınan linkler tek bir linkmiş gibi algılanmakta.
[Resim: kullanici-etkilesimi.png]

Kullanıcı Etkileşimi:
  • Organik Tıklanma Oranı: Bir sitenin toplam aldığı organik hit o sitenin insan-odaklı, kullanıcı etkileşimli bir site olduğu konusunda arama motorlarına sinyal verecektir.


  • Bir Anahtar Kelime Vasıtasıyla Alınan Organik Tık Oranı: Bir anahtar kelimeden gelen organik hitler o sayfanın ilgili anahtar kelimede yükselmesini sağlayacaktır.


  • Siteye Hemen Girip Çıkma Oranı: Ziyaretçinin sayfada geçirdiği vakit önemlidir. Eğer ilgili sayfa bu kullanıcıya yarar sağlıyorsa daha uzun süre kalacaktır. İnsanların hemen girip çıktığı siteler genellikle çok iyi siteler değildirler.


  • Direkt Gelen Trafik: Ziyaretçiler ilgili siteye direkt giriş sağlıyorlarsa (adres çubuğuna site ismini yazarak veya tarayıcı yer imlelerinden), o site diğer sitelerden daha yararlı ve değerlidir.


  • Tekrar Eden Trafik: Ziyaretçiler ziyaret ettikleri sitelere tekrar tekrar giriş yapıyorlarsa, o site kaliteli ve yararlı bir sitedir.


  • Ziyaretçilerin Sitede Geçirdikleri Ortalama Süre: Ziyaretçilerin sitenizde geçirdikleri ortalama süre önemlidir. Bu süre arama motorları tarafından bir kalite sinyali olarak değerlendirilmektedir.

[Resim: sosyal-medya-etkisi.png]
Sosyal Medya Etkisi:
  • Sayfanın Sosyal Ağlarda Sıkça Paylaşılması: İlgili sayfanın sosyal ağlarda sıkça paylaşılması o sayfanın popüler ve yararlı olduğunun göstergesidir.


  • Tweet Sayısı: Twitter üzerinden sayfanın linkini içeren tweet'ler atmak arama motorları tarafından bir sosyal sinyal olarak değerlendirilmektedir.


  • Facebook Paylaşımları ve Beğenileri: İlgili sayfanın facebookta paylaşılması ve bu paylaşımın çokça beğenilmesi güçlü bir sosyal sinyal olarak değerlendirilmektedir. Bu paylaşımı yapan kişinin otoriterliği de ayrıca önemlidir.


  • Google+ Paylaşımları ve Google +1 Sayısı: İlgili sayfanın google+ sosyal ağında paylaşılması ve bu paylaşımı yapan kişilerin onaylanmış hesap olması google tarafından önemli bir sosyal sinyal olarak değerlendirilmektedir. Ayrıca ilgili sayfanın veya bu paylaşımın +1'lenmesi bu sinyali güçlendirecektir.


  • Pinterest Pinleri: Pinterest pek çok kamusal bilgi içeren çok popüler bir sosyal medya platformudur. Arama motorları Pinterest Pinlerini bir sosyal sinyal olarak değerlendirmektedir.

[Resim: marka-degeri.png]
Marka Değeri:
  • Marka İsmi ve Metni: Markalı ana metin basit ama güçlü bir sinyaldir.


  • Markalı Aramalar: İnsanların direkt marka ismini geçirerek yaptığı aramalar arama motorları tarafından güçlü bir sinyal olarak değerlendirilmektedir.


  • Google My Business Kaydı: Google My Business servisine kaydınızın yapılmış ve onaylanmış olması önemlidir. Detaylı bilgi için tıklayınız.


  • Resmi Facebook Sayfası: Markanın resmi bir Facebook sayfasının olması ve gerçek kişiler tarafından çokça beğeniye sahip olması önemlidir.


  • Resmi Twitter Sayfası: Markanın resmi bir Twitter sayfası ve çokça takipçisi olması yine o markanın kalitesini gösteren önemli bir sinyaldir.


  • Resmi Linkedin Sayfası ve Çalışanları: Markanın resmi bir Linkedin sayfası olması ve çalışanlarınızın şirketinizde çalıştıklarını belirten Linkedin profilleri bir marka sinyalidir.


  • RSS Üyeleriniz: RSS üyelerinizin çok ve gerçek kişilerden oluşması markanız açısından arama motorlarında olumlu bir etki bırakacaktır.


  • Haber Sitelerinde Bahsedilmesi: Otorite haber sitelerinde markanızın bahsedilmesi marka kaliteniz açısından arama motorlarına bilgi verir. Gerçekten büyük markalar google news'e kayıtlı otorite haber sitelerinde devamlı kendilerinden bahsettirirler.


  • Marka Adınızın Geçmesi: Link verilmeden bahsedilen markalar. Arama motorları link verilmeden isimlerinin geçmesini olumlu bir marka sinyali olarak görür.

[Resim: seo-faktorleri.png]
SEO Terimleri
  • SEO: Search Engine Optimization / Arama Motoru Optimizasyonu


  • PR (PageRank): Google'ın sitelere 10 üzerinden verdiği puandır. Pagerank, 16 Nisan 2016 tarihi itibariyle artık tamamen kaldırılmış olup yerini RankBrain'e bırakmıştır.


  • Backlink: Bir siteden aldığınız referans linkidir.


  • Meta Tag: Sitenizi arama motoruna tanıtma amaçlı girilen kod parçasıdır.


  • Index: Sitenizin arama motoru tarafından veritabanına kaydedilen her sayfasına index denir. Örneğin bir sitenin Google'daki index sayısını site:metaren.web.tr şeklinde bir arama yaparak öğrenebiliriz.


  • Robots.txt: Her web sitesinde olması gereken bir text dosyasıdır. Site ile aynı dizinde yer alması gerekir. Bu dosya ile arama motoru tarafından indexlenmesini istediğiniz veya istemediğiniz klasörleri belirleyebilirsiniz.


  • Site Haritası (Site Map): Arama motorlarının, bir siteyi ziyaret ettiğinde kontrol ettiği dosyalardan biridir. Site haritasında siteye ait bütün sayfaların linkleri yer alır. Bu sayede site haritası ile arama motoru örümcekleri site içerisinde yönlendirilir. Bu açıdan sitemap arama motoru örümceklerinin işini kolaylaştıran bir rehberdir.


  • Keyword Stuffing: Sitenize ait anahtar kelimelerin yüzlercesini anlamsız şekilde ardı ardına listelemedir. Amaç arama motorlarına o sayfanın istediğiniz anahtar kelime ile alakalı olduğunu göstermek ve üst sıralara taşımaktır.


  • Title: Başlık anlamına gelen bu terim, sitenin başlığı veya herhangi bir içeriğin başlığı olarak kullanılmaktadır. Kaynak kod içerisindeki kullanımı şu şekildedir: 

    <title>Metaren Bilişim | SEO Nedir?</title>
  • H Etiketleri: Heading yani başlık etiketleridir. En önemli olan ana başlık H1, bir alt başlık H2 olmak üzere önem sırasına göre H3, H4, H5, H6 şeklinde kullanılır.

  • Rel: Linklerin site ile olan alakasını belirleyen bir HTML etiketidir. Çok sayıda rel formatı bulunmasına rağmen en çok kullanılanları nofollow ve dofollow'dur.

  • Nofollow: Arama motorları tarafından takip edilmesini istemediğimiz linkler için kullanabileceğimiz rel etiketi formattır.

  • Dofollow: Arama motorları tarafından takip edilebilir linklerdir. Hiçbir rel etiketi kullanılmayan linkler varsayılan olarak dofollow'dur.

  • Deindex: Google tarafından sitelere verilen en büyük cezalardan biridir. Google’da indexlenen bütün sayfaların silinmesi anlamına gelir.

  • Anchor Text: Linkleme yapılan metnin kendisidir.

  • Hacklink: Web sitelerinin hacklenerek site sahibinin izni ve haberi olmadan eklenen linklerdir. Bu tarz linkler genellikle kullanıcıya gösterilmez. Fakat sitenin kaynak kodunda yer alır.

  • On-page: Sayfa içi anlamına gelir ve site içi düzenlemeleri ifade etmek için kullanılır.

  • Off-page: Sayfa dışı anlamına gelir ve site dışı düzenlemeleri ifade etmek için kullanılır.

  • Density: Yoğunluk anlamına gelen bu terim, bir sitedeki veya içerikteki anahtar kelime yoğunluğunu ifade etmek için kullanılır.

SEO Teknikleri

Her SEO uzmanı kendi SEO tekniklerini geliştirebildiği gibi standart haline gelmiş bazı teknikler mevcuttur.  Bunlardan bazıları aşağıdaki gibidir:
  • Sadece belirli anahtar kelimeleri hedeflemek yerine, daha geniş kapsamlı ve daha düşük aranma hacimli kelimeleri hedeflemek.

  • Kullanıcı etkileşimini arttıracak, güncel web ve mobil teknolojilerine uygun bir tasarıma sahip olmak.

  • Arama motorları için değil, kullanıcılarınız için ilgi çekici, paylaşılabilir içerik üretmek.

  • Alakasız içeriklerden kaçınıp, hedef kitlenize odaklanmak.

  • İçeriklerinizde video, görseller, infografikler, dokümanlar gibi zengin medya kaynakları kullanmak ve önemli kısımları ön plana çıkarmak.

  • Tam eşleşen anahtar kelimeler yerine, çok çeşitli kelimelerden link almak

  • Popüler sosyal ağları aktif olarak kullanmak.

Local SEO (Yerel SEO)

Google’ın kişiye özel ve bölgesel arama sonuçları listelemesiyle birlikte Local SEO (Bölgesel SEO) terimi ortaya çıkmıştır. Sadece bölgesel olarak yükseliş hedefleyen çalışmaların tamamına Local SEO ya da Yerel SEO denir.


White Hat SEO


Yasal ve etik olarak yapılan bütün SEO çalışmalarına White Hat SEO denir. Yukarıda yer verdiğimiz SEO Teknikleri’nin tamamı White Hat SEO’ya birer örnektir.


Black Hat SEO


Yasal olmayan veya etik dışı bütün SEO çalışmalarına Black Hat SEO denir. Hacklink gibi haksız yükselmeye, dolayısıyla haksız rekabete sebep olan bütün çalışmalar Black Hat SEO’ya örnek olarak verilebilir. Black Hat SEO yöntemleri kısa süreli başarı sağlar. Fakat bir devamlılık mümkün değildir.


Kurumsal SEO


Büyük şirketler için kurumsal kimliğin önemi büyüktür. Kurumsal kimliğin korunarak, projeye özel, daha kaliteli, kısa ve uzun dönem hedeflerin belirlendiği SEO çalışmalarına Kurumsal SEO denir.


SEO Hizmeti


Projenizin SEO çalışmalarını kendiniz yapabileceğiniz gibi farklı kişi veya firmalardan da bu konuda destek alabilirsiniz. Karşılıklı anlaşma sonucu satın aldığınız bu hizmete SEO hizmeti nedir.


SEO Danışmanlığı


SEO danışmanlığı, projenizin site içi ve site dışı optimizasyon çalışmaları kapsamında neler yapılması gerektiğine dair inceleyip, önerilerde bulunma hizmetidir. Bu hizmeti veren kişilere ise SEO danışmanı denir.


SEO Uzmanı


Bilinen bütün SEO kriterlerini analiz edip harmanlayarak kendi SEO taktiklerini geliştiren ve siteleri arama motorları tarafından daha anlaşılır hale getirmek için çalışmalar yapan veya yöneten kişilere SEO Uzmanı denir.





SEO Analizi Nasıl Yapılır?

Aşağıdaki araç ile araç ile web sitenizin seo analizini hızlı ve kolay bir biçimde yapabilir, arama motorlarındaki durumunu iyileştirebilirsiniz. Seo analiz aracı 50'den fazla seo kriterine bakarak sitenizin seo analizini yapmaktadır. Seo analiz sonuçlarında size verilen bilgiler ile hata ve eksikliklerinizi düzeltme fırsatı yakalayabilirsiniz.

Kaynak : WMAracı

Bu konuyu yazdır

  Wordpress Nedir?
Yazar: Metaren - 04-07-2020, Saat: 14:57 - Forum: Wordpress - Yorum Yok

WordPress, PHP ve MySql kullanılarak hazırlanmış bir CMS yani içerik yönetim sistemidir. 2001 yılında geliştirilmeye başlanan GPL lisanslı WordPress, B2/cafelog projesinin devamı olarak kabul edilir.

Google tarafından çok hızlı indexlenmesi, kullanım kolaylığı, açılış hızı, esnek yapısı ve on binlerce farklı ara yüze sahip olmasıyla kendi alanında lider konumda olan WordPress, sadece bir blog sistemi değil, her türlü içeriğin düzenlenip yayımlanabileceği açık kaynak kodlu bir web yazılımıdır. Açık kaynak kodlu olması sebebiyle de her kullanıcı kendi ihtiyaçları doğrultusunda arayüzler ve eklentiler üretip kullanabilmektedir.

[Resim: wordpress.png]

7 Mayıs 2015’te yapılan son güncelleme ile WordPress üzerine yeni ortam düzenlemelerinden ses ve video çalma listelerine, canlı bileşen önizlemelerinden galeri önizlemesine kadar birçok yeni özellik eklenmiştir.

WordPress Türkçe

WordPress 2.0.1 sürümüne kadar kullanıcıları tarafından hazırlanan Türkçe dil dosyaları kullanılıp geliştirildi. Mayıs 2006’da 2.0.2 sürümü ile ilk Türkçe WordPress paketi kullanıcılara sunuldu. Bu tarihten sonraki tüm sürümler için Türkçe paket hazırlanıp güncellendi.

Wordpress Kurulumu

Wordpress'i kurmak bir haylı kolaydır. Öncelikle buradaki adresten wordpress'in son sürümünü indirin.
İndirdiğiniz sıkıştırılmış dosyayı Winrar veya Winzip türü bir programla açın.
Çıkan dosyaları FileZilla tarzı bir FTP programı kullanarak sitenizin ana dizinine atın. Yani linux'da public_html klasörü içine, windows'da ise httpdocs klasörü içine dosyaları atın.

Daha sonra yeni bir veritabanı oluşturup bilgileri bir köşeye not edin. (db ismi, db kullanıcı adı ve şifresi)
Tarayıcınızın adres satırına site isminizi girin.
Kurulum otomatik olarak başlayacak. Ekrandaki yönergeleri izleyerek kurulumu tamamlayın.

Wordpress Kullanımı

WordPress'in birçok eklentisi ve teması, yükle/kur mantığıyla işlemektedir. 

Bu konuyu yazdır

Star MyBB Nedir?
Yazar: Metaren - 04-07-2020, Saat: 14:46 - Forum: MyBB - Yorum Yok

MyBB, ilk sürümü 2002 yılında geliştirilen, dinamik bir yapıya sahip, PHP programlama dili ile yazılmış ve MySQL veritabanını kullanan ücretsiz bir forum scriptidir. Özelleştirilebilir eklenti (plugin) sistemi ile geliştirilebilme imkânı da bulunan MyBB, standart bir forum sisteminin tüm özelliklerini taşıdığı gibi, aynı geliştirici grup tarafından üretilen Merge fonksiyonu sayesinde de popüler diğer forum sistemlerinden veri kaybı yaşanmaksızın MyBB forum altyapısına geçişe imkân tanımaktadır.

[Resim: MyBB.png]

MyBB Forum Sistemi’nde, artık standart duruma gelmiş olan forum içi özelliklerin yanı sıra referans sistemi, detaylı moderatör ve admin paneli gibi nitelikler de onun dünya çapında yaygın biçimde kullanılmasını sağlamaktadır. Son stabil sürümü geçtiğimiz aylarda yayınlanan MyBB, tamamen ücretsiz olarak kullanıma sunulmaktadır. Forumun Türkçe resmî destek sayfası gönüllüleri tarafından Türkçe kurulum paketi de muntazaman yayınlanmaktadır.

MyBB İndir

MyBB forum sistemini geliştiricinin resmi internet sitesi mybb.com adresinden yapabileceğiniz gibi, .com.tr uzantılı Türkçe sayfasından da gerçekleştirebilirsiniz.

MyBB Kurulumu

MyBB, diğer internet scriptlerinden çok farklı olmayan bir yol üzerinedir. Yukarıdaki adresten indirdiğiniz kurulum paketini (eğer .zip ya da diğer muhtelif sıkıştırma formatı ile indirdiyseniz arşivden çıkarmanız gerekmektedirFTP ile bağlandığınız sitenizin, forumu kurmak istediğiniz dizinine gönderin. Eğer doğrudan ana dizine kurulum yapmak istiyorsanız, çokça kullanılan cPanel’de bu dizin public_html olacaktır. Kopyalama işlemi bittikten sonra tarayıcı aracılığıyla kurulum işlemine başlamanız gerekmektedir.

MyBB dosyalarını attığınız dizinin sonuna /install ekleyerek kurulum sayfasına ulaşabilirsiniz. İlk aşamada sistemin geliştirilmesi adına sizden anonim olarak veri toplama izni istenecektir. Tercihin size bağlı olduğunu belirtelim. Ardından gelen lisans sözleşmesini ise kabul etmeniz gerekmektedir. Bir sonraki ekranda yazma izinleri ile ilgili herhangi bir problemin olup olmadığı görüntülenecektir. İzinler hususunda bir problem yoksa veritabanı ayarları kısmına ulaşmış olmalısınız. Bu aşamada sunucunuzun kullandığı yönetim paneline erişerek MySQL veritabanı oluşturmaya ihtiyacınız var. Veritabanı adı, kullanıcı adı, şifre ve oluşturulacak tablolarda kullanılmasını istediğiniz ön ekleri bu ekrandan girebilirsiniz. MyBB, oluşturmuş olduğunuz veritabanı ile bağlantıyı sağladığı takdirde tabloları yaratmaya başlayacaktır. Bundan sonraki aşamalarda da forum sisteminizin başlığı, yönetici e-postası gibi çeşitli gerekli bilgiler yer alacaktır. Bu aşamayı da geçtikten sonra MyBB kuruluma hazır hâle gelecek ve eklenti ya da tema desteği ile sistemi özelleştirebileceksiniz.

Kaynak : WmAracı

Bu konuyu yazdır

Star MWTR - Metaren Bilişim Yeniden Yayında
Yazar: Metaren - 03-07-2020, Saat: 10:57 - Forum: Metaren Bilişim Duyuruları - Yorum Yok

Merhaba,

Metaren.Web.TR (MWTR) forumumuz ile 4 aylık aranın ardından, tekrar karşınızdayız. 

 Paylaşımlarınız ile forumumuzun güçlenmesine ve kaliteli bilgi sunmasına yardımcı olabilirsiniz. Thumbsup

Bu konuyu yazdır

Star TGTR - Twitter Bilgilendirme ve Destek Platformu
Yazar: Metaren - 03-07-2020, Saat: 10:41 - Forum: Twitter Destek - Yorum Yok

Twitter, Jack Dorsey, Noah Glass, Biz Stone, ve Evan Williams isimli 4 bilgisayar programcısının Mart 2006'da projelendirerek, Temmuz 2006'da hizmete sunduğu sosyal medya sitesi hakkında bildiklerinizi unutun. 

Türkiye'de düzenli olarak erişim yasağı getirilen ve yasağı kaldırılan Twitter hakkında yanlış bildiklerinizi unutturmaya geliyoruz.

Twitter.Gen.TR (TGTR) kategorileri;

Twitter'dan para kazanma yolları, nasıl para kazanılacağı,
Takipçi kasma yolları / yöntemleri,
En basitten, bilinmeyene kadar Twitter kullanımı ile ilgili eğitici bilgilendirmeler,
Site içeriğinde kullanılan kelimelerin anlamları (sözlük),
Güncelleme bildirimleri ve şirket haberleri gibi kategoriler üzerinden hizmet vermeye başlayacaktır.

Bu konuyu yazdır